Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל הפריטים למלתחת חורף מושלמת

כל הפריטים למלתחת חורף מושלמת
קרדיט - Photo by No Revisions on Unsplash

העונה הקרה כבר מעבר לפינה וזה הזמן להצטייד בפריטים חורפיים פרקטיים ואופנתיים בו זמנית. החורף מביא עמו שינויים במלתחה כמו אביזרים מדליקים, נעליים אטומות למים, כיסויים בסטייל.
אם אתם מחפשים איך לשדרג את ההופעה החורפית שלכם, קבלו אוסף של המלצות כיצד לעשות זאת, צעד אחר צעד, כולל פריטי מאסט וטיפים איך לשלב ביניהם להשגת מראה מנצח.

לכו על זה

עצבו לעצמכם יסוד בטוח למראה כולו והתחילו בנעלים חורפיות כאשר מגפונים נחשבים לסוג האולטימטיבי לעונה הקרה והגשומה. מספקים הגנה מרבית וגם שיקיים להפליא, מגיעים בשלל דגמים ועיצובים מסוגננים – בלוק נועז ואקסטרווגנטי או בלוק סולידי ואלגנטי בעקב בגבהים שונים, מחומרי גלם משתנים כמו זמש, דמוי עור, גומי בצבעוניות מגוונת לפי בחירה או עם הדפסים גראפיים מדליקים ותוספות מיוחדות.
החליטו אם תרצו ללכת על גימור מטאלי בטאץ' עתידני או על הגרסה הקלאסית והאלגנטית של ז'מש עם תיפורים בולטים, מגפוני גרב המתלבשים בדרך אלסטית וטבעית על הרגל או דמויי עור בעלי סוליה רחבה בהתאם ללוק עצמו, הנוחות והסגנון הפרסונאלי.

עוטף מכל הכיוונים

אין כמו צעיף חמים, רך ומלטף לחבוק אתכם – זה החיבוק החמים שחיפשתם, הטאץ' הנעים. הצעיפים אף הם מדליקים במיוחד בצבעוניות דינאמית, בסריגה איכותית, עבים ורחבים או דקים וצרים לפי העדפה, חפים מאלמנטים וקישוטים או בעלי פרנזים ייחודיים, פרינטים אומנותיים ועוד.
ניתן לבחור צעיף בהתאם לצבעוניות של הבגדים או הסגנון – מודרני, וינטאג', אלמנט או מוטיב שחוזר בהופעה כמו נקודות, משבצות או טקסטורה זהה כמו סריגה, מרקם פרוותי וכדומה.
לצד הצעיפים, מככב גם הפונצ'ו – השכמייה המפורסמת שלא מפסיקה לעשות קאמבק מדי עונה קרה בלוקים מרעננים לכל אישה.
יש פונצ'ו בשילוב פרנזים, בעל צווארון גבוה לחובבות הצווארונים שמחפשות גם טאץ' חמים באזור זה, פונצ'ו מצויד בקפוצ'ון, סרוג עם כפתורים בשלל צבעי הקשת כך שאפשר להתאים את אותו הגוון לאאוטפיט או לייצר ניגודיות בין הפונצ'ו לפריטי הלבוש המבצבצים או המשלימים את הלוק.

שימו כובע

הגנה לראש יכולה להגן על התסרוקת ולהוסיף טאץ' ייחודי להופעה הכוללת וכאן נכנסים לתמונה הכובעים. אלה מגיעים בעיצובים מרשימים נעימים למגע שמעניקים את הנגיעה המבוקשת.
מכובע דלי צמרירי בגוון אפרפר דרך כובע גרב בעל מרקם סרוג ועד כובע ברט במבחר צבעים בשיק פריזאי קלאסי לפי בחירה. ניתן להתאים בצבעוניות שממשיכה את הגוון השולט בבגדים או להפך, לייצר קונטרסט מעניין בניגודיות בין הצבע של הבגד לצבע של הכובע.

לא יוצאים בלי מעילים

החבר הנאמן לעונה הקרובה הוא ללא ספק המעיל והוא מסוג הפריטים שכיף לחדש כל שנה, כי הוא קובע את הטון ומכתיב את הסטייל.
הקולקציות מציעות מעילים העונים לבשורות העכשוויות כפי שנראו בתצוגות הגדולות ממעילים פרוותיים דרך מעילי צמר ארוכים מלטפים בחמימותם ומהפנטים בנוכחותם ועד מעילי גשם דקים ומדליקים, גרסאות אחידות וחלקות לצד גרסאות עתירות הדפסים גראפיים ססגוניים ונועזים כולל שילובים של שרוכים מכווצים, כובעים ורוכסנים.

סרוג ולעניין

הסריגים חוזרים ובגדול ולא מפספסים אך טרנד. מהשחורים הקלאסיים דרך חושפי הכתפיים בגרסת אוף שולדרס ועד בעלי צווארון גבוה, במספר רחב של גוונים ועם תוספות מיוחדות כמו פאייטים מנצנצים. כמו כן, דוגמאות טרנדיות של פסים וכתמים צבעוניים בהשראה מעולם החי, בגזרות משתנות אובר סייז או צמודות, עם רוכסנים או תיפורים, מחשוף מסוג V או עגול. כמו כן, אפודות סרוגות בצבעוניות מדליקה שאפשר לשדך לחולצות בעלות שרוולים ארוכים. שילוב שכדאי לאמץ בחום!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...