Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שצריך וחייב לדעת על טיפול בפיגמנטציה

כל מה שצריך וחייב לדעת על טיפול בפיגמנטציה
קרדיט pexels

לאורך השנים, אם נרצה בכך או לא, עור הפנים שלנו משתנה. המהלך הטבעי הזה הוא תהליך בלתי נמנע, אבל בהחלט קיימת הדרך לטפל לאורך זמן, בפגמים שיכולים להפריע לנו. בשנים האחרונות, אנחנו רואים עליה במודעות של נשים לתופעת הפיגמנטציה ולגורמים אשר מובילים להתפתחות הסימפטומים. במאמר הבא נדבר בהרחבה על הנושא הזה וכמובן, נציע לכן כמה פתרונות אופרטיביים לשיפור המצב.

מה זו בכלל פיגמנטציה

מדובר על תופעה בה כתמים כהים מתפשטים על עור הפנים. יש מי שרואות כהויות מעל השפה העליונה, יש מי שסובלות מכהויות מתחת לעיניים וכן הלאה. הסיבה לכך היא התגובה של העור לקרינת השמש בעיקר. כאשר אנחנו נחשפות לעור שמש, הקרניים משפיעות על העור שלנו וזה, בשביל להגן על עצמו, מפריש מלנין, אשר הופך את העור כהה יותר. אנחנו לא מדברות על מראה של עור שזוף או 'שרוף', אלא, בדרך כלל הכתמים הללו יופיעו רק בדיעבד.

אמנם, כהיות המתפתחות בעקבות חשיפה לקרינה זו התופעה השכיחה באיזור שלנו. אבל, קיימת תופעה בה נראה פיגמנטציה שנותרה בעקבות פצעי אקנה חריפים בעבר. יש מקרים בהם נראה התרבות של כהויות על עור הפנים לאחר ההיריון והלידה וכן הלאה.

אז מה עושים כדי לטפל בבעיה?

ראשית, חשוב להגיד כי בכל הנוגע לתהליכים של טיפול בפיגמנטציה, עלינו להיות זהירות. בעיקר משום שעל מנת לטפל בבעיה לאורך זמן ולהגיע לתוצאות, אנחנו בדרך כלל נידרש להשתמש בחומרים פעילים, אשר עלולים רק להחמיר את הבעיה, אם תימשך חשיפה בלתי מבוקרת לשמש. משום שישראל היא מדינה בה הקרינה יכולה להיות משמעותית, הרי שבשלב הראשון, אנחנו צריכות להקפיד על הגנה טובה מפני השמש הארץ ישראלית. זה אומר לצאת מהבית עם כובע ומסנן קרינה איכותי, גם אם אתן לא הולכות לים דווקא.

בנוסף, חשוב לזכור כי החומרים בהם אנחנו נעזרות עבור טיפול במקרים של פיגמנטציה בצוואר או בפנים, הם חומרים שצריכים לא רק לטפל בבעיה עצמה, אלא, הם צריכים להתאים לסוג העור שלנו ולצרכים שלנו. למשל, אם נבחר מוצר מאחד המדפים בחנויות הקוסמטיקה, בלי להכיר את הנושא היטב, אנחנו אולי נבחר מוצר שנחשב לאפקטיבי ויעיל עבור נשים אחרות, אבל הוא לא רלוונטי עבורינו. כך שלא רק נהנה מתהליך של טיפול בפיגמנטציה, אלא, אנחנו נעשה נזק רב יותר שיהיה קשה לתקן בדיעבד. אבל אל תאמרי נואש, אנחנו כאן כדי לעזור.

הכי חשוב זה לפנות לאשת מקצוע מנוסה

כאמור, טיפול בפיגמנטציה הוא תהליך ארוך. הוא כולל בדרך כלל שימוש בחומרים פעילים להבהרה של העור, שיפור מרקם העור באמצעות לחויות ובמקרים מיוחדים, נשתמש בפילינג, כלומר בתכשירים לניקוי עמוק, כדי לטפל בבעיה כמו שצריך. אם את מחפשת חומרים פעילים, כאלו שבאמת יכולים לעשות שינוי, ההמלצה שלנו, של מגזין פיישל אונליין, זה לפנות לקוסמטיקאית מנוסה.

גם משום שזו מי שיכולה להיפגש איתך ולהתאים לך את הטיפול הטוב ביותר עבורך. גם משום שהיא זו שמחזיקה בתכשירים שיכולים באמת לעשות שינוי לאורך זמן.

התמדה זה כל הקסם

אם כבר מצאת דרכנו, דרך מגזין פיישל אונליין, קוסמטיקאית מצויינת בסמוך למקום מגורייך, אם את כבר מחזיקה בתכשירים המתאימים לעור הפנים שלך, הרי שעכשיו, הכי חשוב, זה להתמיד. כל מאפרת מקצועית יודעת כי הדרך הטובה ביותר להשיג מראה מנצח, זה על ידי טיפוח עקבי של עור הפנים.

אם את רוצה להיראות טוב לאורך שנים, אם את רוצה לתקן את הנזקים שנוצרו בעבר, זה הזמן שלך להשתמש בפלטפורמה הזו כדי להיראות יותר טוב ולהרגיש הרבה יותר טוב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...