Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס נטען – למי זה כדאי?

כרטיס נטען – למי זה כדאי?
מקור FREEPIK

אנשים רבים משתמשים בכרטיס נטען כדרך התשלום העיקרית שלהם, ועל ידי כך נהנים מהמון יתרונות. רוצים להבין אילו יתרונות יש לשימוש בכרטיס נטען? במאמר זה נסביר בצורה מפורטת מהו כרטיס נטען, ואיך אפשר להשתמש בו כדי להחזיר שליטה על המצב הכלכלי שלנו.

כרטיס נטען – למי זה כדאי?
מקור FREEPIK

אז מה זה בעצם כרטיס נטען?

כרטיס נטען הוא כרטיס מגנטי רגיל לחלוטין מבחינת השימוש בו. אתם יכולים להשתמש בו בכל בית עסק אשר מכבד את חברה האשראי שהנפיקה אותו. ההבדל העיקרי בין כרטיס נטען לכרטיס רגיל הוא שמפקידים את הכספים מראש. דרכי ההפקדה משתנות מכרטיס לכרטיס, וכדאי לבדוק מראש מה הן דרכי ההפקדה הקיימות. לאחר שהפקדתם כספים אתם יכולים להשתמש בכרטיס כמעט באופן רגיל לחלוטין. 

איך זה עובד ?

בשלב הראשון כמובן עלינו להפקיד כספים. מהירות ההפקדה היא לרוב מידית, אך לא תמיד. כדאי לבדוק זאת מראש. היום בשוק ישנם מגוון רחב של פתרונות שרבים מהם מתקדמים מאוד ומהירים, ולכן אין סיבה להשתמש בכרטיס נטען שלוקח לו שעות כדי שהכספים יהיו זמינים בחשבון. 

איפה משתמשים בכרטיסים נטענים? 

בכרטיס נטען אפשר להשתמש כמעט כרגיל. שימו לב אם קיים לוגו של חברת אשראי גדולה על גבי הכרטיס. לדוגמא נניח ועל הכרטיס שלכם קיים לוגו של "מאסטרקארד" – משמעות הדבר שכל בית עסק אשר מכבד את "מאסטרקארד" יקבל את הכרטיס שלכם. כמובן חשוב לוודא שלכרטיס שאתם מעוניינים לרכוש יש אפשרות לבצע בדיוק את הפעולות אותן תרצו לבצע. 

להלן השירותים הנפוצים בכרטיס נטען : 

רכישה בחנויות – ככל הנראה השימוש הנפוץ ביותר בכרטיס נטען הוא רכישה בחנויות. אתם יכולים להשתמש בכרטיס ממש כמו שהייתם משתמשים בכרטיס אשראי רגיל. ההבדל העיקרי הוא שהכספים יצאו מהיתרה שלכם באופן מידי ולא בעשירי כפי שנהוג בכרטיס אשראי. בנוסף אין אפשרות לבצע רכישה בתשלומים כיוון ואין ביטחון שתזכרו להפקיד כל חודש את הכסף לחשבון.

משיכת כספים בכספומט  – כרטיס נטען מאפשר לכם להפקיד מזומן, ובהתאמה, למשוך מזומן. כך שאין צורך יותר להסתובב עם סכומי מזומן גדולים. אתם יכולים למשוך מזומן בארץ או בחו"ל. חשוב לציין שלמשיכת מט"ח בחו"ל יש לרוב עמלה. לכן כדאי לבדוק מראש ובמידת האפשר להפקיד מט"ח ישירות לכרטיס. 

מה לא ניתן לעשות עם כרטיס נטען?

ישנם מספר דברים שאי אפשר לעשות עם כרטיס נטען. עם כרטיס נטען אי אפשר להיכנס למינוס, זו היא אחת הסיבות העיקריות מדוע המון אנשים משתמשים בכרטיס נטען בתור אמצעי תשלום עיקרי.
דבר נוסף שאי אפשר לעשות זה לשלם בתשלומים, כפי שהסברנו מוקדם יותר במאמר.

למי זה מתאים? 

כרטיס נטען יכול להתאים לכל אדם, בין אם אתם מעוניינים לפתרון לטיסות לחו"ל, או לתוספת שליטה על המצב הכלכלי שלכם. בנוסף זהו כרטיס חוץ בנקאי שמספק לכל אחד שמסיבה כזו או אחרת אינו מעוניין להשתמש בכספים שלו בבנק, פתרון. 

מה עוד כדאי לדעת?

כרטיס נטען הינו פתרון נוח ומתקדם ביותר. למרבים ספקי הכרטיסים אפליקציה נוחה לנייד שמאפשרת ביצוע פעולות רבות. דוגמא לכמה מהפעולות הנפוצות ביותר היא האפשרות להעביר כספים מבעל כרטיס אחד לשני ללא כך צורך בחשבון בנק. דוגמא נוספת היא המרה מט"ח כבר על גבי הכרטיס ללא צורך בהמרה במקום נפרד מראש. 

לסיכום, כרטיס נטען הוא כרטיס שמתאים לכולם. מאפשר נוחות רבה בהתנהלות הכלכלית שלנו ומגן עלינו מפני כניסה למינוס. עשו סקר שור וגלו את הכרטיס האידאלי בעבורכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...