Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתם על הקיר? כך תדעו מה מקור הנזילה

כתם על הקיר? כך תדעו מה מקור הנזילה
קרדיט :canva

נזילה בבית היא צרה שקשה להפטר ממנה ויותר קשה להבחין בה מראש. בשלב הראשוני לעיתים קיימת נזילה ואנחנו לא מודעים אליה עד אשר מתחילים לצוץ סימנים. סימנים אלו מופיעים בשלב מתקדם של הנזילה בבית או בתשתיות הבניין ויכולים להתבטא כקירות רטובים, טפטוף, עובש, ירוקת בצידי הקיר, לחות על המרצפות ושינוי צבען. דרך נוספת לדעת האם בנכס יש נזילה היא באמצעות חשבון המים. אם לא היו שינויים בהרגלי הצריכה של המים ועם זאת חשבון המים יקר מהרגיל, יש להניח שאכן קיימת נזילה. בעבר איתור נזילות היה כרוך בסיכונים להרס ונזק של הקיר  בשיטת ניסוי וטעיה, כלומר, שבירת אריח או קיר בנקודה מסוימת ומשם התקדמות עד לנקודה הבעייתית עד למציאת מקור הנזילה. למרבה המזל, כיום קיימות מערכות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות העוזרות לאתר את הנזילה ומקור הבעיה חיצונית ונקודתית וכך ניתן לחסוך גם את הנזק הכספי וגם את הנזק לנכס.

באיזה מכשור יש להשתמש לאיתור נזילות?

על מנת לאתר נזילה בצורה מיטבית ללא גרימת נזק לנכס, ישנן מספר טכניקות וכמה סוגי מכשירים  העומדים לרשות מאתרי הנזילות ובהם יש להשתמש. לדוגמה: מצלמה תרמית (אינפרא אדום), מערכת גז ידידותית לסביבה, מערכת אקוסטיקה חדשנית, בדיקת לחץ באמצעות שעון מנומטר דיגיטלי, מצלמת דחף זעירה לצילום קווי ביוב וצינוורת מי גשמים, בדיקות הצפה למערכת ניקוז, איתור תשתיות ואף מד לחות דיגיטלי. כל האמצעים הללו לא עומדים לרשותו של האינסטלטור הממוצע ועל כן בזמן חשש לנזילה מומלץ להעסיק חברה האוחזת בציוד הזה בהישג יד.

מומחים באיתור נזילות בחברת AT – Tec

חברת AT – Tec  מעמידה לרשותך מאתרי נזילות בעלי ניסיון רב ומכשור מקצועי ומתקדם וכך המאתר יכול לבדוק את הדירה מא' ועד ת'. במהלך הבדיקה, לרשותנו לא מעט טכניקות בהן אנו יכולים להשתמש על מנת למצוא את הנזילה. במהלך הבדיקה אנו מבצעים איתור נקודתי ומדויק של מקור הבעייה במינימום זמן ללא כל הרס. לנו יש את היצע המערכות החדשני והמתקדם ביותר בשוק לאיתור נזילות. כמו כן, אנו מבצעים בדיקה מקיפה הכוללת דו"ח מפורט הקביל בחברות הביטוח ובבתי המשפט וכמובן בדיקת מומחה מוסמך בעל תעודות הכשרה. סיפקנו שירות איתור נזילות למיטב הלקוחות במגזר הפרטי, הציבורי והעסקי בצורה מקצועית וכל העובדים שלנו אוחזים בכל ההסמכות הרלוונטיות וההיתרים לביצוע העבודה. המלצתנו היא לא להתפתות לקבל הצעות מבעלי מקצוע ללא ניסיון המציעים הצעות זולות על פניו אך כאלו שיכולות לעלות ביוקר. יש לזכור שמכיון שהתהליך מתבצע באמצעות מכשור מקצועי הוא מקצר תהליכי איתור נזילות – מה שמוזיל משמעותית את העלויות השונות ואת הנזק הנלווה שעשויה להיגרם בתהליך האיתור ללא מכשור זה. לייעוץ נוסף, ניתן לפנות אלינו עוד היום באתר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...