Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאן טסים ב-2023 ?

לאן טסים ב-2023 ?
צילום תמונה PIXABAY

אז הקורונה כבר כמעט מאחורינו והמון מדינות בעולם פותחות את שעריהן לכל התיירים בעולם כמעט בלי בדיקות ובלי הוכחת "חיסון", לאחר שנתיים מאתגרות של עולם התעופה והטיסות המצב חזר כמעט לשגרה מוחלטת (חמסה חמסה חמסה) והגיע הזמן לתכנן טיול בשקט.

הבאנו לכם רשימת יעדים מיוחדים שכדאי להכיר וחייב לסמן עליהם וי !

לאן טסים ב-2023 ?
צילום תמונה PIXABAY

מונטנגרו

אחת הערים היפות באירופה שלא מקבלת מספיק קרדיט, מונטנגרו מציעה שלל נופים מרהיבים שממש מזכירים את תאילנד, בנוסף המחירים בארץ המיוחדת זולים מאוד ויכולים להתאים לכל כיס.

דובאי

מאז הסכם השלום עם האמירויות דובאי הפכה לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים ועל פי מקורות נסתרים מהווה את רוב הטיסות לחול, יש שלל מלונות בדובאי ברמה גבוהה במיוחד ואטרקציות בלתי נגמרות כמו פארק המים אטלנטיס, הספארי, חוף הדקלים ועוד – ללא ספק מדובר על אילת S2 של עולם התיירות תרשמו דובאי ביומן שלכם – אם לא הייתם זה יעד חובה לטיול !

יוון

איך אפשר להזכיר חופשות בלי להזכיר את יוון, שלל האיים שמרכיבים את יוון מותאמים לחופשה בצורה מושלמת, האיים המומלצים שלנו הם: רודוס, כרתים (חורסיניסיוס), קורפו, סנטוריני, מיקונוס (למי שיש כסף), זקינתטוס ופארו, האיים מכילים שלל אטרקציות מים, מלונות ברמה הגבוהה ביותר, טיילות מיוחדת ותרבות היסטורית שאסור לפספס.

פריז

אם לא הייתם – זה ללא ספק יעד החובה שלכם – פריז מכילה בתוכה מעל 20,000 מסעדות ובארים שבחלקם אף יש כוכבי מישלן, כמו כן יש שלל אתרי תיירות כמו שער הניצחון, מגדל אייפל, הלובר ועוד המון מוזיאונים ורובעים מיוחדים, קשה גם לציין את פריז בלי לדבר על היורו דיסני שמהווה חוויה מיוחדת גם לצעירים וגם למבוגרים.

ארצות הברית

מי שלא חווה את ארצות הברית לפחות פעם אחת פיספס המון, הארץ העצומה מציעה את כל הטוב שהעולם יכול לתת – פלורידה עם מיאמי ואורלנדו שנותנות לכם חוויה של דיסני וחופש, ניו יורק עם המגדלים הגבוהים, הסנטרל פארק, נאבדה – למהמרים והקזינו ופשוט אם לא טסתם עד עכשיו זהו אחד היעדים שפשוט אסור לפספס וחייב להגיע לשמה לפחות פעם בחיים.

מלטה

יעד מפתיע ומיוחד זו הארץ מלטה שמכילה בתוכה נוף של שנות ה-80 בעיר תמצאו שלל טברנות, אוכל מצוין וצלילות מדהימות, מלטה היא המפתיעה שברשימה שלנו והיא ללא ספק שווה ביקור, תרשמו את היעד הזה וצאו לדרך.

אז לאן נטוס ב-2023 ?

2023 מביאה לנו שלל יעדים חדשים ומיוחדים ופשוט אפשר כבר להגיע לכל מקום בצורה מהירה, איחוד האמירויות נחשב ליעד חובה, כמו כן אם לא ביקרתם בסיני – זה הזמן להגיע, בנוסף שווה לזכור את: רומא, וינה, ברלין, קרואטיה (בדגש על אגם קרקא), סלובניה וגם כמובן אמסטרדם – תרשמו ותהנו בחופשה שלכם 🙂

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...