Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבצע את העבודה בגובה בצורה היעילה והבטוחה ביותר

לבצע את העבודה בגובה בצורה היעילה והבטוחה ביותר
קרדיט freepik

במיוחד היום, כאשר ישנו ניסיון לנצל שטח בצורה הטובה ביותר ולחסוך במקום, נדרשות יותר ויותר עבודות בגובה, ובגבהים משמעותיים יותר מאשר בעבר. לכן, בכל עבודת תחזוקה או בניה הכוללת גם עבודה בגובה יש לדאוג  לציוד מתאים שיאפשר את ביצוע העבודה בצורה נוחה, יעילה והחשוב ביותר- בטוחה. במת הרמה נחשבת לכלי יעיל ונוח מאוד. בניגוד לאמצעים אחרים לביצוע עבודה בגובה, זהו אמצעי קומפקט יחסית, גמיש ובעל מבנה השומר על בטיחות העובד. ישנם מבנים שונים של במות הרמה המתאימים כל אחד לפעולות שונות. באופן כללי, זהו אמצעי להנפת עובדים וציוד לגובה, כשלכל במה יש את המשקל המקסימלי שאותו היא יכולה לשאת, הגובה המקסימלי אליו היא יכולה להגיע וגם כיווני תנועה שונים. בהתאם לכך נבחר סוג הבמה המתאים לתנאי שטח וסוג העבודה.

כלי מעולה לעבודות בניה, תחזוקה, ניקיון וגינון

במות הרמה להשכרה מבוקשות למגוון רחב של עבודות. הן מהוות כלי בסיסי במפעלים בענפי תעשיה שונים. קבלנים רבים משתמשים בבמת הרמה בשלבים שונים במהלך הבניה או השיפוץ. כך גם חברות ניקיון ואחזקה, לעבודות ניקיון המתבצעות בגובה כמו ניקיון חלונות בגובה בינוני או עבודות צביעה ותיקונים. השימוש בבמות יכול להיות לעבודות חוץ אך גם לעבודות המתבצעות בתוך חלל סגור. ישנם שני סוגים עיקריים של במות: במות מספריים אשר מעלות את המשתמש בהן בצורה אנכית בלבד או במות בעלות זרוע מפרקית אשר נעות גם לצדדים מעבר להרמה לגובה. בתוך כל אחד מסוגי הבמות אפשר למצוא במות הנושאות משקלים שונים, עם גודל במה משתנה, עם זרוע באורכים שונים המשפיעים כמובן על הגובה המקסימלי אליו מגיעה הבמה.

ממבנה זמני למבנה קבוע

המראה של מבנה הנמצא בתהליך הבניה כשהוא עטוף בפיגומים הוא מראה מוכר, במיוחד היום כשישנם פרויקטים רבים של בניה במקומות שונים ברחבי הארץ. הפיגומים הם מבנה זמני שהכרחי לתהליך הבניה. הם עשויים מקורות המתפצלות לצדדים שונים באופן אופקי, אנכי ואלכסוני כדי לאפשר ביצוע עבודות מורכבות בגובה כפי שנדרש בעבודות בניה. פיגום אלומיניום הוא מסוגי הפיגומים הנפוצים ביותר. האלומיניום הוא מתכת בעלת יתרונות רבים לשימוש זה. היא עמידה בפני רטיבות וגם קרינה, היא קלת משקל אך גם חזקה ויכולה לשאת משקלים כבדים. חברות בניה רבות עובדות עם חברות המתמחות בתחום ומציעות פיגומים איכותיים למכירה או להשכרה בהתאם לצורך. חברת מג'יק קלין מציעה במות הרמה ופיגומים וכן מבצעת עבודות ניקיון ואחזקה. מוזמנים ליצור קשר

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...