Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לגו בהשראת הסרטים הגדולים בכל הזמנים

לגו בהשראת הסרטים הגדולים בכל הזמנים
קרדיט - Photo by Vlad Hilitanu on Unsplash

משחק ההרכבה האהוב לגו כבש את ליבם של הורים וילדים בכל העולם, ודורות שלמים גדלים על חיבור אבני הלגו ויצירה חופשית או מכוונת של סצנות שלמות, מבנים ארכיטקטוניים, גיבורי על ודמויות בולטות.
לגו ידועה כחברה חדשנית, שלא מפסיקה לחדש ולהפתיע ולרגש את קהל מעריציה המושבע בערכות ומודלים פשוטים ועד מאתגרים ומורכבים לפי מגמות, טרנדים, נושאים, עולמות תוכן מגוונים וגם עולם הקולנוע והתרבות משפיע על יצירת הערכות וניתן למצוא ערכות רבות בהשראת שוברי קופות אדירים.
מחפשים ערכות לגו מהסרטים? הכרות עם סדרות הלגו הבולטות המבוססות על סרטים, שחלקם נוצרו בהשראת ספרים:

אווטאר מחכה לכם

מוזמנים לחזור לעולם הפנטסטי של פנדורה עם לגו אווטאר המבוסס על הסרטים האייקוניים. המודלים מציעים חוויית בנייה ייחודית לגילאי 8 ומעלה שבאמצעותם ניתן לשחזר את הסצנות האהובות מאווטאר 1 ומאווטאר 2 עם דמויות כמו ג'ייק סאלי, נייטירי ועוד. בין ערכות הבנייה" בית האלמוגים של מטקיינה, שמציע לבונים לבנות קאנו, לגלות אלמוגים ססגוניים, יחד עם נייטירי, קירי, רונאל וטונווארי. כמו כן, ערכה של פאיקאן הטולקון וחליפת הסרטן ועוד. בערכות השונות מוזמנים הבונים לצאת להרפתקאות שונות, כולל תת ימיות, להציג סיפורים מרתקים וליצור סצנות דינאמיות עם הדמויות האהובות מהסרטים.

ההרפתקאות של מלחמת הכוכבים

לגו מלחמת הכוכבים סובבת סביב הסרטים בערכות לבנייה עם דמויות לגו. תוכלו להגיע לגלקסיה הרחוקה, להרכיב חלליות ואפילו קסדה, לשחק עם דמויות לגו ממלחמת הכוכבים ועוד.
הליין מיועד לילדים בגילאי 6 ומעלה ולכל מי שחי ונושם את העולם של מלחמת הכוכבים. בין הסטים: lego death star תחנת חלל שהאימפריה בנתה כדי להשמיד כוכבים של המורדים, ספינת הקרב של הפיראט סנאב, דיורמת מרדף, המרדף בתעלה על כוכב המוות ועוד. כמו כן, ערכות לבניית הדמויות, מחזיקי מפתחות ועוד. תוכלו לשחזר את ספינת הדגל של דארת' ויידר, להרכיב רובוט אימונים, להעלות זיכרונות תוך כדי הבנייה ממלחמת המשובטים ועוד.

הקוסם האהוב הארי פוטר

ספרי הארי פוטר הפכו לסרטים ונלוו להם ערכות בנייה של לגו שמציגות בפני קהל האוהדים את הוגוורטס, הדמויות האהובות של הארי, רון, הרמיוני ועוד, בית גריפנדור ועוד. הקסם הופך למודלים ייחודיים של מכשפות ומכשפים, מבנים מפורסמים מתוך הספרים והסרטים וסצנת קסומות. בין היתר ניתן למצוא בין הפייבוריטים את בנק הקוסמים מהדורת אספנות מרשימה של 4803 חלקים, סמטת דיאגון רחוב הקניות הכי קסום בעיר לונדון בממלכה הבריטית של 5544 חלקים, המשרד של דמבלדור של 654 חלקים ועוד.

בחזרה לפארק היורה

דינוזאורים והרבה אקשן מחכים לכם בערכות המבוססות על פארק היורה. כך למשל, תוכלו להרכיב את מתקפת טי רקס וראפטור ולשחזר סצנות כולל הפלה בלחיצת כפתור את הבאנר, כאשר דינוזאורים שלטו על כדור הארץ‘ תוך קרבות בין טי.רקס וולוסירפטור. כמו כן, לגו מארב קְווֶצַלְקוֹטְלוּס על מטוס ועוד.

משתעשעים עם חבורת המיניונים

חבורת המיניונים אף היא זכתה במודלים להרכבה של החברים הצהובים האהובים והמתוקים. הערכה של לגו קרב הקונג פו של המיניונים הכוללת 310 חלקים ומיועדת לגילאי 6 ומעלה, מזמינה את הבונים להצטרף לאימון קונג פו ולהתאמן בעזרת מתלה נשק ובובת דמה מסתובבת. הנאה נפלאה למעריצים חובבי המיניונים והקונג פו.

העולם על פי דיסני

הדמויות של וולט דיסני זוכות לערכות הרכבה וביניהן רפונזל, בל, מואנה, אריאל ועוד. לצד סצנות ומבנים מתוך עולמו המופלא של דיסני, כמו למשל, הקרוסלה של אנה ואלזה, פיטר וונדי שעפים מעל לונדון, תיבת האוצרות של אריאל ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...