Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להבין על מה אתם חותמים

להבין על מה אתם חותמים
קרדיט תמונה FREEPIK

אם בעבר בקשה לחתימה על הסכמי ממון הייתה נפוצה בקרב אילי הון ויורשים עשירים בלבד, בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות פונים אל עו"ד מומחה על מנת לנסח יחדיו הסכם ממון שישמר את ההפרדה הרכושית של חלק מרכושם כמו ירושה גדולה או זכויות סוציאליות מעבודה ובמקרים מסוימים אף כל רכושם. על אף שישנה תפיסה עתיקה כי הסכמי ממון הם דרישה כאשר בני הזוג לא סומכים אחד על השני, בפועל ההפך הוא הנכון והסכמי ממון יכולים להוות הוכחה כי בני הזוג אוהבים אחד השני ולא נמצאים בזוגיות בעקבות אינטרסים כלכליים כאלה ואחרים. עם זאת, טרם החתימה על הסכם ממון חשוב להתייעץ עם עוד הסכם ממון על מנת לוודא כי החותמים אכן מבינים את משמעות ההסכם, כמו גם לוודא כי ההסכם תואם את האינטרסים של שני הצדדים.

קרדיט תמונה FREEPIK

לנהל משא ומתן

למרות סיפורי האימה שרבים מאיתנו שמענו אודות מאבקי גירושים עקובים מדם אשר קרעו את התא המשפחתי והשאירו טראומה בקרב הילדים, ישנם גם אלפי סיפורים בהם בני הזוג התגרשו מתוך הבנה משותפת כי מגיע להם עתיד טוב יותר מאשר החיים שלהם יחדיו וכי הם מתגרשים מתוך ידידות ורצון לשמור על התא המשפחתי ועל הילדים. במקרים מעין אלו, לעיתים קרובות ניתן להגיע להסכם או לכל הפחות לטיוטת הסכם גירושין בעזרתו של מגשר גירושין, לאחר כמה פגישות משותפות. יתר על כן, בשנת 2016 נחקק בישראל חוק הגישור אשר קובע כי כל זוג המעוניין להתגרש (מלבד מקרים מסוימים כמו מקרי אלימות במשפחה) מחויבים בהגשת בקשה לישוב סכסוך ובלפחות ארבע פגישות אצל מגשר עוד טרם הגשת תביעת גירושין על מנת להקל על ההגעה להסכמי גירושין ולהקטין את הלחץ על בתי המשפט.

לפנות אל עורך דין מומחה בתחום

ישנן לרוב 3 אבני מחלוקת עיקריות במהלך הליכי גירושין, גם בקרב בני זוג המעוניינים להתגרש בשלום – חלוקת הממון המשותף, הסדרי השהייה של הילדים המשותפים וקביעת תשלום דמי המזונות. פעמים רבות הצדדים לא מצליחים להגיע להסכמה אודות דמי המזונות, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין מזונות בפרט ודיני משפחה בכלל על מנת לנהל משא ומתן או להגיש בקשות, עתירות וערעורים לבית המשפט בדיונים אודות קביעת התשלום. משרד עורכי הדין וינגסט ושות' הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה, אשר ליווה אלפי לקוחות מרוצים בהליכי גירושין מורכבים ופשוטים כאחד. לייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 054-4226117 ונשמח לסייע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...