Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להגיע להסכם מול נושים- זה אפשרי

להגיע להסכם מול נושים- זה אפשרי
קרדיט - Canva

אף אדם או חברה לא רוצים למצוא את עצמם במצב של חובות ועושים כל שניתן כדי לא להגיע לשם. עדיין, המציאות הלא פשוטה בה אנו חיים, יוקר המחיה, או טעויות פיננסיות שנעשו- כל אלה יכולים להביא אדם או חברה להיות במצב של חובות כלפי נושה אחד או יותר. פעולה שמטרתה היא להקל מעט על החייב היא הסדר חוב בו הוא פונה באמצעות עורך דין הסדר חוב אל הנושה/ נושים ומנסה להגיע עימו/ עימם להסדר בו יפחיתו מעט את החוב או יפרשו אותו לתשלומים וכך יצליחו אותו אדם או חברה להחזיר את החוב אך גם להישאר עם הראש מעל המים ולא לקרוס לחלוטין.

הסדר חוב או חדלות פרעון- מה עדיף

חדלות פרעון ושיקום כלכלי הוא הליך שמתבצע דרך בית המשפט והוצאה לפועל ובו מרוכזים כל התיקים שנפתחו כנגד אדם או חברה לתיק אחד, ישנו כינוס נכסים וקביעת צו תשלומים: ההחזר החודשי שישלם החייב במרוכז ויחולק בין כל הנושים בהתאם לגובה החוב. החייב צריך לעמוד בצו שתשלומים וגם בהגבלות כמו איסור יציאה מהארץ, הגבלת חשבון ועוד. עם זאת, אם יעמוד בכל התנאים יקבל צו הפטר שימחק חלק מהחובות. ישנם תנאים לא פשוטים לכניסה להליך וזהו אחד החסרונות שלו. כדי שההליך יצליח יידרש עו"ד חדלות פרעון להוכיח שהחייב עומד בכל התנאים ושכניסתו להליך מוצדקת. הביקוש לכניסה להליך זה גבוהה מאוד. הסדר חוב נעשה בין אנשים/ גופים ללא התערבות הרשויות כך שהוא יכול להיות פשוט וקצר יותר.

איך לבחור עורך דין לליווי הליך חדלות פרעון?

חדלות פרעון או פשיטת רגל כפי שההליך עדיין מכונה הוא לא פשוט. לא כל אחד יכול להכנס אליו אלא עליו לעמוד בדרישות ותנאים. לכן חשוב לפנות למטרה זו באמצעות עורך דין. בחירת עורך הדין צריכה להיות בחירה מושכלת אחרי בדיקה של מספר אפשרויות. בחרו עורך דין שתחום ההוצאה לפועל, חדלות פרעון או פשיטת רגל הוא תחום ההתמחות המרכזי שלו. בדקו מה הוותק שלו ווודאו שטיפל בהצלחה בתיקים דומים לשלכם. מעבר לניסיון ומקצועיות חשובה גם זמינות ומיקום קרוב כך שהנגישות תהיה מקסימלית. אם אתם מתגוררים וגם תיקכם מתנהל במרכז, בחרו עורך דין פשיטת רגל במרכז. כך כנראה עורך הדין גם יכיר את הנפשות הפועלות בבית המשפט המקומי או לשכת הוצאה לפועל והדבר יכול להקל מבחינה בירוקרטית. מעבר לכך תנו גם לאינטואיציה לכוון אתכם. התחושה שלכם מולו צריכה להיות של ביטחון ונוחות.

משרד עו"ד PD בהנהלת עו"ד דניאל לוין הררי ועו"ד פרי כץ פוזיילוב הוא משרד המתמחה בתחום הוצאה לפועל, הסדרי חוב וחדלות פרעון. המשרד מטפל במקצועיות וברגישות בכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...