Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להעביר קבצים באופן בטוח

להעביר קבצים באופן בטוח
Credit: Pixabay.com
פיתוח אוטומציה
Credit: Pixabay.com

SFTP הינו נועד לשם העברת קבצים באופן בטוח בארגונים. כמו כן ישנם הרבה ארגונים אשר מעבירים בתוך הארגון קבצים אך לא עושים זאת תמיד באופן בטוח ומאובטח. SFTP מאפשר לכם למעשה להשתמש בערוץ יחיד ולאמת כל לקוח שלכם באמצעות שם משתמש וסיסמא או באמצעות הצפנה מסוימת. עניין העברת הקבצים בצורה מאובטחת חשוב כאן שכן הSFTP מאפשר לנו לעשות כן בצורה מאובטחת אשר תשמור לנו על הרוגע, ולמעשה ימנעו מכך שצד שלישי והאקרים יוכלו לפרוץ לכל מידע שלנו ולמעשה להוציא אותו בקלות. לשם כך תצטרכו לפנות לחברת סייבר אשר מתמחה בתחום ואשר תספק לכם שירותים אלו בצורה הטובה ביותר ולמעשה תאבטח את הנתונים שלכם ואת הקבצים שלכם ברמה הגבוהה ביותר למשל MessageNet תספק לכם שירותים אלו בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר, MessageNet הינה מקבוצת עידור אשר מפיצה בעלת ערך מוסף וספקית שירותי ייעוץ בתחומי הסייבר, מערכות מסרים אלקטרונים ומוצרי הצפנה, פתרונות לשיתוף והעברת קבצים ועוד. בחברה יקפידו עבורכם על תודעת שירות איכותית, וכן על צוות מקצועי ואיכותי שיספק לכם תשובה ופתרון עבור כלל בעיות הסייבר תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ואיכותית.

לבדוק את המוצר

פיתוח אוטומציה הינו חלק מעולם ה-QA ולמעשה מטרתו העיקרית של תחום זה הינה לבדוק את איכות המוצר ולתקן את הפגמים אשר מתגלים בו. תחום זה חשוב מאין כמוהו והוא נחשב לאחד התחומים הכי מבוקשים בעולם הייטק וכן למקצוע בעל משכורת גבוהה מאוד. בתור מפתח אוטומציה אתם תיצרו סקריפטים ולמעשה תוודאו שהמחשב יבדוק את התוכנה באופן עצמאי, למעשה פעולות אלו יחסכו לכם המון, יהפוך את כל ההליך ליעיל יותר ולמעשה לגלות את הפגמים ולתקן אותם.

להעביר מידע חשוב באופן מקצועי

העברת קבצים ממחשב למחשב הינה פעולה אשר יש לעשות אותה על ידי מקצועניים בלבד.  שכן לרוב אנו נעביר קבצים רגישים ותכנים רגישים אשר יש להעביר אותם באופן מאובטח ובטוח שכן האקרים וגורם מצד שלישי לא יגנוב לנו מידע ולא יעשה בו שימוש לרעה, לשם כך נשכור את שירותיה של חברת סייבר אשר יודעת לעשות פעולות אלו בצורה הטובה ביותר, המאובטחת ביותר, במהירות, בגדלים שונים של קבצים, וכן ביעילות. לשם כך תוכלו לפנות לMessageNet מקבוצת עידור אשר תספק לכם שירותי סייבר ברמה הגבוהה ביותר שיש תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה וכן צוות מקצועי ואיכותי. כמו כן החברה מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות ומשווקת את המוצרים שהיא מייצגת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9011100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...