Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפוך את החיסרון ליתרון

להפוך את החיסרון ליתרון
קרדיט: freepik

שוק הנדל"ן רווי במגוון רחב ושונה של מבנים. מבנים למגורים או עסקים, חדשים או ישנים יותר. זהו שוק דינאמי שעל מנת להצליח בו חשוב להכיר אותו ואת כללי המשחק שלו. לכל נכס קיימים שני צדדים-הצד המוכר או המשכיר והצד הקונה או השוכר הנדרשים "לשחק" את המשחק. כמו כל מוצר בשוק, גם נדל"ן חשוב לדעת לשווק בהתאם, על מנת להעצים את הנכס ו"משוך" לקוחות פוטנציאלים שיבקשו לרכוש את הנכס. שיווק נדל"ן חייב להיעשות בהתאם לתחום- חשוב להכיר את השטח בו נמצא המבנה, קניות ורכישות קודמות באזור, מחירים שונים, תהליכים שהתרחשו או עתידים להתרחש כמו שינויי אוכלוסייה או שינוי בנייה באזור.

שיווק מוצלח של הנכס ישתמש במידע בצורה שמתאימה לסוג הנכס עצמו תוך העצמת יתרונותיו ואף שימוש בחסרונות כיתרון. למשל, דירות אשר מיועדות לעבור הליך של תמ"א 38 באזור, יוכלו להימכר במחיר נמוך יותר ובכך להפוך ליתרון עבור אלו שהתקציב שלהם לא מאפשר להם לשכור דירה במחירים גבוהים.

למצוא את קהל הידע

חלק מהפרויקטים בעולם הנדל"ן הם מספר מבנים, בין אם בניינים ובין אם לא, בעבור מגורים. בפרויקטים אלו, מדובר בבנייה של מספר מבנים ולא בודדים, אשר עומדים בסטנדרט זהה, בהתאם לגודל המבנה.  פרויקטים מגורים מיועדים כפי שמשתמע מהשם לאכלוס של בודדים או זוגות, רווקים ומשפחות, צעירים ומבוגרים לשם מגורים. הצלחתם של פרויקטים אלו נמדדת ביחד לכמות הדירות או הבתים שאוכלסו בפרויקט בין אם הושכרו ובין אם נמכרו ולכן, שיווק הפרויקט והגעה לקונים פוטנציאלים הוא חשוב ובסיסי.

כל פרויקט מגורים הוא בעל מאפיינים שונים- מיקום פיזי, אוכלוסיית יעד לאכלוס ומחירים ולכן, שיווק פרויקטים למגורים עבור קונים פוטנציאלים אינו מסתכם רק בפרסום הדירות למכירה. על מנת להגיע לאכלוס מלא ככל האפשר- צריך קונים המתאימים למאפייני הפרויקט. לכן, שיווק הפרויקטים דורש הבנה של קהל יעד הפרויקט-צעירים או מבוגרים, משפחות או זוגות צעירים ועוד.
המיקום הפיזי והמחיר משחקים תפקיד גם הם שכן פרויקט בו הדירות נמכרות במחירים גבוהים מתאים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה ולכן ישווק בהתאם. פרויקטים למגורים לרוב מציעים גם מתקנים או תשתיות הסובבים את הפרויקט, מלבד הדירות עצמן, שגם אותם משווקים בהתאם לקהל היעד. למשל, פרויקט בו קיימים גני שעשועים ופארק ציבורי יובלטו בשיווק הפרויקט.

אסי בר היא חברה המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן ומובילה בתחומה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת- החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיית שיווק ועד סגירת העסקאות מול הרוכשים. כך לקוחותיה יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שהפרויקט שלהם בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...