להפוך את החיסרון ליתרון

להפוך את החיסרון ליתרון
קרדיט: freepik

שוק הנדל"ן רווי במגוון רחב ושונה של מבנים. מבנים למגורים או עסקים, חדשים או ישנים יותר. זהו שוק דינאמי שעל מנת להצליח בו חשוב להכיר אותו ואת כללי המשחק שלו. לכל נכס קיימים שני צדדים-הצד המוכר או המשכיר והצד הקונה או השוכר הנדרשים "לשחק" את המשחק. כמו כל מוצר בשוק, גם נדל"ן חשוב לדעת לשווק בהתאם, על מנת להעצים את הנכס ו"משוך" לקוחות פוטנציאלים שיבקשו לרכוש את הנכס. שיווק נדל"ן חייב להיעשות בהתאם לתחום- חשוב להכיר את השטח בו נמצא המבנה, קניות ורכישות קודמות באזור, מחירים שונים, תהליכים שהתרחשו או עתידים להתרחש כמו שינויי אוכלוסייה או שינוי בנייה באזור.

שיווק מוצלח של הנכס ישתמש במידע בצורה שמתאימה לסוג הנכס עצמו תוך העצמת יתרונותיו ואף שימוש בחסרונות כיתרון. למשל, דירות אשר מיועדות לעבור הליך של תמ"א 38 באזור, יוכלו להימכר במחיר נמוך יותר ובכך להפוך ליתרון עבור אלו שהתקציב שלהם לא מאפשר להם לשכור דירה במחירים גבוהים.

למצוא את קהל הידע

חלק מהפרויקטים בעולם הנדל"ן הם מספר מבנים, בין אם בניינים ובין אם לא, בעבור מגורים. בפרויקטים אלו, מדובר בבנייה של מספר מבנים ולא בודדים, אשר עומדים בסטנדרט זהה, בהתאם לגודל המבנה.  פרויקטים מגורים מיועדים כפי שמשתמע מהשם לאכלוס של בודדים או זוגות, רווקים ומשפחות, צעירים ומבוגרים לשם מגורים. הצלחתם של פרויקטים אלו נמדדת ביחד לכמות הדירות או הבתים שאוכלסו בפרויקט בין אם הושכרו ובין אם נמכרו ולכן, שיווק הפרויקט והגעה לקונים פוטנציאלים הוא חשוב ובסיסי.

כל פרויקט מגורים הוא בעל מאפיינים שונים- מיקום פיזי, אוכלוסיית יעד לאכלוס ומחירים ולכן, שיווק פרויקטים למגורים עבור קונים פוטנציאלים אינו מסתכם רק בפרסום הדירות למכירה. על מנת להגיע לאכלוס מלא ככל האפשר- צריך קונים המתאימים למאפייני הפרויקט. לכן, שיווק הפרויקטים דורש הבנה של קהל יעד הפרויקט-צעירים או מבוגרים, משפחות או זוגות צעירים ועוד.
המיקום הפיזי והמחיר משחקים תפקיד גם הם שכן פרויקט בו הדירות נמכרות במחירים גבוהים מתאים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה ולכן ישווק בהתאם. פרויקטים למגורים לרוב מציעים גם מתקנים או תשתיות הסובבים את הפרויקט, מלבד הדירות עצמן, שגם אותם משווקים בהתאם לקהל היעד. למשל, פרויקט בו קיימים גני שעשועים ופארק ציבורי יובלטו בשיווק הפרויקט.

אסי בר היא חברה המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן ומובילה בתחומה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת- החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיית שיווק ועד סגירת העסקאות מול הרוכשים. כך לקוחותיה יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שהפרויקט שלהם בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך מחפשים עורך דין גירושין במרכז?
כאשר מחפשים עורך דין גירושין במרכז הארץ חשוב לקחת בחשבון...
מוצרים ייחודיים לשיפור חווית הקולינריה
דגים מיובשים - טעם עשיר ומיוחד דגים מיובשים הם מוצר קולינרי...
הטרנדים החמים של עולם הכלות: איך לבחור את שמלת הכלה שמתאימה בדיוק לך?
ביום החתונה, כל כלה חולמת להיראות ולהרגיש הכי יפה שיש....
הדרך המושלמת להתחיל את היום
היתרונות של מכונת קפה בבית אם אתם מחפשים לשדרג את חווית...
האתגרים של שילוח בינלאומי ועמילות מכס בישראל - והפתרון המושלם
המורכבות של שילוח בינלאומי ויבוא ויצוא בישראל: למה עסקים מתקשים? האם...
העתיד של לימודי קולנוע: איך הטכנולוגיה משנה את הדרך בה אנו לומדים ויוצרים סרטים
המסך משתנה - הטכנולוגיה ככוח מניע בלימודי קולנוע האם לימודי הקולנוע...
מהלך שיחסוך לכל תושב מאות עד אלפי שקלים בשנה: החלה פריסת מוני החשמל החכמים בבת-ים
עיריית בת-ים מודיעה על תחילת פרויקט פריסת מוני החשמל החכמים...
הסרת שומות, נקודות חן ונגעי עור –כללית ומכבי למרפאות פרטיות
הרבה מתלבטים כאשר הם רוצים לבחור טיפול הסרת שומות, הסרת...
הדרך היעילה למציאת משרות
חיפוש משרות הוא שלב משמעותי עבור מחפשי עבודה, בין אם...
שדרגו את המרפסת שלכם עם פתרונות מתקדמים 
סגירת מרפסת שמש היא פתרון מושלם למי שרוצה להנות מהמרפסת...
דילוג לתוכן