להפוך את החיסרון ליתרון

להפוך את החיסרון ליתרון
קרדיט: freepik

שוק הנדל"ן רווי במגוון רחב ושונה של מבנים. מבנים למגורים או עסקים, חדשים או ישנים יותר. זהו שוק דינאמי שעל מנת להצליח בו חשוב להכיר אותו ואת כללי המשחק שלו. לכל נכס קיימים שני צדדים-הצד המוכר או המשכיר והצד הקונה או השוכר הנדרשים "לשחק" את המשחק. כמו כל מוצר בשוק, גם נדל"ן חשוב לדעת לשווק בהתאם, על מנת להעצים את הנכס ו"משוך" לקוחות פוטנציאלים שיבקשו לרכוש את הנכס. שיווק נדל"ן חייב להיעשות בהתאם לתחום- חשוב להכיר את השטח בו נמצא המבנה, קניות ורכישות קודמות באזור, מחירים שונים, תהליכים שהתרחשו או עתידים להתרחש כמו שינויי אוכלוסייה או שינוי בנייה באזור.

שיווק מוצלח של הנכס ישתמש במידע בצורה שמתאימה לסוג הנכס עצמו תוך העצמת יתרונותיו ואף שימוש בחסרונות כיתרון. למשל, דירות אשר מיועדות לעבור הליך של תמ"א 38 באזור, יוכלו להימכר במחיר נמוך יותר ובכך להפוך ליתרון עבור אלו שהתקציב שלהם לא מאפשר להם לשכור דירה במחירים גבוהים.

למצוא את קהל הידע

חלק מהפרויקטים בעולם הנדל"ן הם מספר מבנים, בין אם בניינים ובין אם לא, בעבור מגורים. בפרויקטים אלו, מדובר בבנייה של מספר מבנים ולא בודדים, אשר עומדים בסטנדרט זהה, בהתאם לגודל המבנה.  פרויקטים מגורים מיועדים כפי שמשתמע מהשם לאכלוס של בודדים או זוגות, רווקים ומשפחות, צעירים ומבוגרים לשם מגורים. הצלחתם של פרויקטים אלו נמדדת ביחד לכמות הדירות או הבתים שאוכלסו בפרויקט בין אם הושכרו ובין אם נמכרו ולכן, שיווק הפרויקט והגעה לקונים פוטנציאלים הוא חשוב ובסיסי.

כל פרויקט מגורים הוא בעל מאפיינים שונים- מיקום פיזי, אוכלוסיית יעד לאכלוס ומחירים ולכן, שיווק פרויקטים למגורים עבור קונים פוטנציאלים אינו מסתכם רק בפרסום הדירות למכירה. על מנת להגיע לאכלוס מלא ככל האפשר- צריך קונים המתאימים למאפייני הפרויקט. לכן, שיווק הפרויקטים דורש הבנה של קהל יעד הפרויקט-צעירים או מבוגרים, משפחות או זוגות צעירים ועוד.
המיקום הפיזי והמחיר משחקים תפקיד גם הם שכן פרויקט בו הדירות נמכרות במחירים גבוהים מתאים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה ולכן ישווק בהתאם. פרויקטים למגורים לרוב מציעים גם מתקנים או תשתיות הסובבים את הפרויקט, מלבד הדירות עצמן, שגם אותם משווקים בהתאם לקהל היעד. למשל, פרויקט בו קיימים גני שעשועים ופארק ציבורי יובלטו בשיווק הפרויקט.

אסי בר היא חברה המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן ומובילה בתחומה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת- החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיית שיווק ועד סגירת העסקאות מול הרוכשים. כך לקוחותיה יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שהפרויקט שלהם בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כנס אומנה, המאגד את כלל הגורמים הפעילים בתחום, יתקיים ברביעי הקרוב (19.11) בכפר המכביה
שמים על השולחן את הסוגיות הבוערות שבתחום האומנה. ביום רביעי...
אגם שביט מציגה: כך מזהים השקעות קרקע חכמות במטרופולין תל אביב
תל אביב ממשיכה למשוך ביקוש - וההשקעה זזה חצי צעד...
לא לחסוך - להרגיע: הטרנד החדש שמלמד איך למצוא שקט כלכלי
דור ה-Z משנה את כללי המשחק הפיננסיים: פחות מרדף אחרי כסף,...
שייט זוגי ברוח טובה – חוויה משותפת עם קיאק זוגי מתנפח
קיאק זוגי מתנפח מציע פתרון מושלם לכל מי שמחפש חוויית...
שטיח לסלון - לא רק יופי: יתרונות פרקטיים שלא הכרתם
שטיח לסלון הוא הרבה יותר מפריט דקורטיבי. הוא יכול לשנות...
מה זה אספירציה? מדריך למטופלים ולסובבים אותם
אספירציה היא מצב שבו נוזלים, מזון או חלקיקים זרים חודרים...
איפה כדאי ללמוד מדעי המחשב – אוניברסיטה או מכללה?
תואר במדעי המחשב הפך בשנים האחרונות לאחד התארים המבוקשים בארץ...
חשבות שכר בהייטק וגלובליות – איך מנהלים נכון שכר בעולם משתנה
שוק העבודה בהייטק ובחברות גלובליות מציב אתגרים ייחודיים לניהול שכר....
איך לבחור כרית הנקה? המדריך המלא לאמהות ואבות טריים
תקופת ההורות הראשונה היא מסע מרגש, אך גם כזה שמביא...
עיר הפסטיבלים: פסטיבל האוכל הגדול של פתח תקווה. חגיגה קולינרית לצד הופעות של בניה ברבי, אברהם טל וקרן פלס
עיריית פתח תקווה מזמינה את הציבור לפסטיבל האוכל הגדול של...
דילוג לתוכן