להפוך את החיסרון ליתרון

להפוך את החיסרון ליתרון
קרדיט: freepik

שוק הנדל"ן רווי במגוון רחב ושונה של מבנים. מבנים למגורים או עסקים, חדשים או ישנים יותר. זהו שוק דינאמי שעל מנת להצליח בו חשוב להכיר אותו ואת כללי המשחק שלו. לכל נכס קיימים שני צדדים-הצד המוכר או המשכיר והצד הקונה או השוכר הנדרשים "לשחק" את המשחק. כמו כל מוצר בשוק, גם נדל"ן חשוב לדעת לשווק בהתאם, על מנת להעצים את הנכס ו"משוך" לקוחות פוטנציאלים שיבקשו לרכוש את הנכס. שיווק נדל"ן חייב להיעשות בהתאם לתחום- חשוב להכיר את השטח בו נמצא המבנה, קניות ורכישות קודמות באזור, מחירים שונים, תהליכים שהתרחשו או עתידים להתרחש כמו שינויי אוכלוסייה או שינוי בנייה באזור.

שיווק מוצלח של הנכס ישתמש במידע בצורה שמתאימה לסוג הנכס עצמו תוך העצמת יתרונותיו ואף שימוש בחסרונות כיתרון. למשל, דירות אשר מיועדות לעבור הליך של תמ"א 38 באזור, יוכלו להימכר במחיר נמוך יותר ובכך להפוך ליתרון עבור אלו שהתקציב שלהם לא מאפשר להם לשכור דירה במחירים גבוהים.

למצוא את קהל הידע

חלק מהפרויקטים בעולם הנדל"ן הם מספר מבנים, בין אם בניינים ובין אם לא, בעבור מגורים. בפרויקטים אלו, מדובר בבנייה של מספר מבנים ולא בודדים, אשר עומדים בסטנדרט זהה, בהתאם לגודל המבנה.  פרויקטים מגורים מיועדים כפי שמשתמע מהשם לאכלוס של בודדים או זוגות, רווקים ומשפחות, צעירים ומבוגרים לשם מגורים. הצלחתם של פרויקטים אלו נמדדת ביחד לכמות הדירות או הבתים שאוכלסו בפרויקט בין אם הושכרו ובין אם נמכרו ולכן, שיווק הפרויקט והגעה לקונים פוטנציאלים הוא חשוב ובסיסי.

כל פרויקט מגורים הוא בעל מאפיינים שונים- מיקום פיזי, אוכלוסיית יעד לאכלוס ומחירים ולכן, שיווק פרויקטים למגורים עבור קונים פוטנציאלים אינו מסתכם רק בפרסום הדירות למכירה. על מנת להגיע לאכלוס מלא ככל האפשר- צריך קונים המתאימים למאפייני הפרויקט. לכן, שיווק הפרויקטים דורש הבנה של קהל יעד הפרויקט-צעירים או מבוגרים, משפחות או זוגות צעירים ועוד.
המיקום הפיזי והמחיר משחקים תפקיד גם הם שכן פרויקט בו הדירות נמכרות במחירים גבוהים מתאים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה ולכן ישווק בהתאם. פרויקטים למגורים לרוב מציעים גם מתקנים או תשתיות הסובבים את הפרויקט, מלבד הדירות עצמן, שגם אותם משווקים בהתאם לקהל היעד. למשל, פרויקט בו קיימים גני שעשועים ופארק ציבורי יובלטו בשיווק הפרויקט.

אסי בר היא חברה המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן ומובילה בתחומה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת- החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיית שיווק ועד סגירת העסקאות מול הרוכשים. כך לקוחותיה יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שהפרויקט שלהם בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חלוקת רכוש במסגרת גירושין: מהם האתגרים העיקריים?
אחד הנושאים שלא פשוט להסדיר ולהגיע להסכמות בהם בגירושין בהליך...
מתי לאחרונה התגבננת כחתול? עיריית תל אביב- יפו, העיר העברית הראשונה, במחווה עירונית ליום השפה העברית: "להתעמל בעברית"
הקמפיין העירוני לרגל יום העברית יתמקד השנה בחידושי מילים ומונחים...
למה כדאי לפנות אל מעצבת פנים מוכשרת?
בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, עיצוב דירות יוקרה זו משימה...
מדייקים מטרות בדרך להצלחה
כל עסק, מוסד, ארגון או חברה, יודעים היטב שכדי להישאר...
חדשנות וטכנולוגיה: מהפכת הניחוחות האוטומטיים
עולם הבישום האוטומטי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת. מפיצי ריח יוקרתיים...
אז מה תעשי עם עור הפנים?
את לא חושבת שהגיע הזמן שלך להרגיש טוב יותר עם...
המדריך להסרת כתמים שונים מהספות
הספה היא מוקד הפעילות המשפחתית בבית, ולכן היא חשופה למגוון...
מחפשים דירה בתל אביב? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
אין עיר אטרקטיבית יותר מהעיר תל אביב. אם אתם אוהבים...
איך אפשר לנסוע לחו"ל בלי להיות מתוחים בדרך?
הדרך לחו"ל, כפי שכולנו יודעים, מתחילה במסע ארוך. אומנם אנחנו...
כדורגל אירופאי: בין מסורת לחדשנות
הכדורגל האירופאי הוא יותר מסתם ספורט; הוא מסע תרבותי מרתק...
דילוג לתוכן