Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להשקיע במקומות הנכונים

להשקיע במקומות הנכונים
קרדיט - Canva

עם מחירי הנדל"ן העולים בקצב מסחרר ברחבי הארץ, יותר ויותר ישראלים המעוניינים לרכוש נכסים מחפשים דירות להשקעה בחול. השקעה בנכסים במדינות אחרות הפכה לאופציה פופולרית עבור משקיעים המחפשים פיזור ותשואה משתלמת. בין היעדים הרבים, קפריסין בולטת כהזדמנות השקעה מעולה. ידועה בנופים המדהימים שלה והטבות המס השונות למשקיעים זרים, קפריסין מציעה מגוון יתרונות למי ששוקל להשקיע בנדל"ן בתחומיה. עם תעשיית תיירות משגשגת ומספר גדל והולך של זרים המהגרים למדינה למטרות רילוקיישן או פרישה לגמלאות, המשקיעים יכולים לצפות לתשואות גבוהות משכר דירה. בשל גודלה הקטן של המדינה ולמרות שנבנים יותר ויותר פרויקטים חדשים, ההיצע של נכסים איכותיים להשכרה באזורי תיירות פופולריים הינו מצומצם, מה שמבטיח זרם קבוע של הכנסות משכירות.

קניית נכס חדש או השבחת נכס ישן

כאשר מתחבטים ברעיון של קניית דירה בקפריסין, השלב הבא הוא לחשוב באיזה סוג של נכס אנו רוצים להשקיע. אם המחשבה הראשונה שלכם היא ללכת על הנכס שבהכרח נחשב זול יותר, למשל, נכס המגיע יד שניה מאנשים שגרו בו בעבר – חשוב לזכור שלפעמים, קניית נכס זול יותר יכולה לעלות יותר יקר בטווח הארוך. במקרה של הנדל"ן בקפריסין, הבחירה המומלצת היא דווקא לרכוש בתים חדשים, יד ראשונה. להשוואה הראשונית, מדובר בהבדל של כ-20% ממחיר הנכס הישן יותר, אך כאשר חושבים על כל שאר ההיבטים, מגלים שהחיסכון גדול הרבה יותר מההבדל בעלויות. נכס ישן יותר לרוב יצטרך שיפוצים ותחזוקה – הצנרת, התשתיות והיסודות עצמם יכולים להיות רעועים, כתלות בגיל הנכס והבלאי המצטבר מהמגורים והזמן שעבר. בנוסף, בתים חדשים נבנים על פי תקנים אירופאים מחמירים ומגיעים עם אחריות, לכן, בבחירה האם לרכוש נכס יד שניה או ראשונה, יש לקחת בחשבון את כל הגורמים המתווספים מלבד המחיר הראשוני.

למה לבחור דווקא בקפריסין

מלבד עניינים כלכליים כמו הטבות המס, קפריסין מציעה את האפשרות לחיות ברמת חיים גבוהה ואורח חיים יוקרתי, מה שהופך אותה ליעד מושך למשקיעים המחפשים לא רק רווחים כספיים אלא גם הנאה אישית, כמו יציאה לגמלאות או קניית בית נופש. האי מתהדר במורשת תרבותית עשירה, בחופים מדהימים ובאקלים ים תיכוני נעים, היוצרים סביבה נוחה לתושבים ולתיירים כאחד. עם מגוון שירותים, לרבות מסעדות ברמה עולמית, מרכזי קניות ומתקני פנאי, מרכזי עסקים משגשגים ושלוחות של אוניברסיטאות נחשבות, קפריסין מספקת תשואה למשקיעים בנכסים בה ומבטיחה סביבת חיים בטוחה, נעימה ושלווה. חברת INVEST RESPECT CYPRUS היא חברה מובילה דרכה ניתן להשקיע בנכסים אטרקטיביים ומניבים בקפריסין. פנו אליה עוד היום והיא תספק לכם תשובות על כל השאלות והתהיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...