Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתחיל לחיות את החיים מחדש, עם תמיכה

להתחיל לחיות את החיים מחדש, עם תמיכה
קרדיט CANVA

מתמכרים לחומרים ולהתנהגויות מזיקות שונות יודעים שכדי להתנקות יש לרצות בכך מאוד, לעשות את הצעד הראשון לקבל את כל התמיכה שנדרשת להם במרכז טיפול יעיל ומקצועי. במקום כמו מרכז גמילה שבו יש צוות עובדים מקצועיים כמו רופאים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומדריכים שלפחות חלקם כבר מכיר את החיים האלה כמכורים לשעבר, אפשר לעבור את התנקות הראשונית שלאחריה אפשר להתחיל מחדש. תמיכה וקהילה הן חיוניות לכל מי שרוצה להפסיק עם התמכרות, כמו התמכרות לאלכוהול, ואת שאר הצעדים שעוברים לאחר השבועות הראשונים הקשים פיזית ונפשית אפשר לצעוד בתוך קהילה ובתוך קבוצה טיפולית, כל אחד לפי נתוניו ומצבו. בישראל יש כמה וכמה מרכזים כאלה שמוקדשים לגמילה מהתמכרויות ואחד מהם הוא רנסאנס – ויקטוריה, מרכז שמוקדש למגוון גדול של התמכרויות שדורשות טיפול מקצועי ואשפוז על מנת להתנקות, ולאחר מכן גם לעבור את הטיפולים שמחזירים את המכור לאט לאט לשגרה בריאה יותר ונקייה.

התמכרויות שונות דורשות יחס מתאים

במאה ה-21 יש כבר סוגים שונים של התמכרויות שמוכרות על ידי אנשי מקצוע ודורשות התערבות טיפולים על מנת לעצור את הנזק גם כאשר מדובר בהתנהגות מזיקה ולא בחומרים מסוכנים. אחת מהן היא הימורים, שעלולים לגרום לשיבושים קשים באורח החיים של כל אדם, להביא אותו למצבים מסוכנים, לגרום לו לפשיטת רגל ולפירוק המשפחה ולחשיפתה לאיומים שונים מצד גורמים פליליים. זהו לא מצב שאפשר להמשיך כל החיים מבלי לטפל בכך ולכן רק מכון גמילה מהימורים יכול להתאים למי ששוקל באמת להיגמל מכך ולחיות אחרת. זה לא קל וזה דורש עמידה בפיתויים רבים משום שלכאורה לא זקוקים לכסף רב או להשיג חומרים אסורים ובעייתיים אלא פשוט לגשת לדוכן פיס או להיכנס לאינטרנט. תמיכה כוללת ומקיפה 24 שעות ביממה וקבוצה טיפולית שמלווה אתכם יכולות להיות ההבדל שבין לוותר או לנסות בכל זאת לחיות את החיים שתמיד רציתם.

מעטפת טיפולים ואנשי מקצוע

במכון גמילה מהתמכרויות שונות אתם מקבלים את האבחון המדויק לכם, את הטיפולים שאתם זקוקים להם ובעיקר אוזן קשבת בכל הקשור לבעיות שגרמו לכם להגיע לשם מלכתחילה. במכון הגמילה רנסאנס – ויקטוריה מטפלים במכורים במגוון בעיות בשיטות מוכרות שעובדות ומוכחות כיעילות בעזרה למכורים לצאת ממצבם ולהצליח הפעם לעלות על דרך המלך בחזרה לחיים הטובים והנוחים ללא התמכרויות. אם תתנו לעצמכם את הסיכוי הזה תוכלו לגלות בדיוק עד כמה אתם מסוגלים להצליח הפעם בגמילה. חייגו אלינו 1-800-205-077

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...