Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לטפל בנושאים פחות נעימים במשפחה- כך תעשו את זה

לטפל בנושאים פחות נעימים במשפחה- כך תעשו את זה
קרדיט Canva

כשמגעים לשלב טרום החתונה, אחד הדברים שפחות מתחשק לחשוב עליהם הוא גירושין. עם זאת, בגלל העליה בשכיחות הגירושין בישראל, יותר ויותר זוגות לוקחים בחשבון גם את האפשרות שיגיעו למצב זה. הדרך להתכונן לרגע זה היא באמצעות הסכם ממון.  עריכת הסכמי ממון היא ההבטחה ששני הצדדים יהיו מוגנים במקרה של גירושין. הסכם קדם נישואין יכול לציין כיצד יחולקו הנכסים, וכיצד יחולקו חובות. על ידי קביעת תנאים אלו מראש, זוגות יכולים להימנע ממאבקים משפטיים יקרים ולזרז את תהליך הגירושין. הסכמי הממון חייבים להיות ערוכים בהתאם לחוק הישראלי. ההסכם חייב להיות בכתב, חתום על ידי שני הצדדים, ועליו עדים שני מבוגרים. ההסכם חייב להיות גם הוגן וסביר, ואינו יכול להפר את תקנת החוק בישראל. הסכמי ממון בישראל מחייבים מבחינה משפטית ולכן, כדי שיהיה למסמך תוקף משפטי יש לערוך אותו בליווי עורך דין.

להוביל בביטחון וברגישות עד לגט

בארץ, גירושים כפופים לחוק הדתי, ויש להם השלכות גם  על האזרחי. זוגות יהודים חייבים לקבל גט דתי. וקהילות דתיות אחרות כפופות לחוקי הדת שלהן. עורך דין לגירושים בישראל חייב להיות בעל הבנה מעמיקה הן במשפט הדתי והן במשפט האזרחי, וכן בגורמים התרבותיים והחברתיים היכולים להשפיע על הליכי הגירושים. לכן, הוא חייב להיות בקי ובעל ידע בנושא זמני שהות ילדים, מזונות ילדים, וחלוקת רכוש. כמו כן, עורך דין לגירושין מטפל במגוון רחב של נושאים, בהתאם לצרכי הלקוח. ואלה עשויים לכלול ייצוג משפטי בבית המשפט, ניהול משא ומתן על הסכמי פשרה, עריכת הסכמי ממון לפני ואחרי נישואין, וייעוץ ללקוחות לגבי ההשלכות הכלכליות והרגשיות של גירושין. עורך דין גירושין בעל ידע רב ומנוסה יכול להיות בעל ערך רב. בישראל, עורכי דין גירושין ממלאים תפקיד קריטי בהדרכת לקוחות בהליך המשפטי, בהגנה על זכויותיהם ואינטרסים שלהם, ובהבטחת התחייבויותיהם המשפטיות.

למנוע סכסוכים ומחלוקות משפחתיות

צוואה היא מסמך משפטי המורה על אופן חלוקת העיזבון של אדם. בניגוד לאופן בו מחולק העיזבון עפ"י חוק הירושה, כאש מדובר על צוואה יכול אדם להחליט על חלוקת רכושו בדרך המתאימה לו.  כיוון שהצוואה היא מסמך משפטי חשוב שתערך בליווי עורך דין מומחה בתחום ירושות וצוואות. תפקידם של עורכי הדין בעניין הוא קריטי ויש להם מקום בהדרכת לקוחות בתהליך הצוואה, הגנה על זכויותיהם המשפטיות, והבטחת חלוקת נכסי יורשיהם על פי רצונם. הליך הצוואה בישראל יכול להיות מורכב וגוזל זמן, ולכלול תביעות משפטיות, דיונים בבית המשפט וזיהוי וחלוקת נכסים. על עורך דין לענייני צוואה להיות בעל הבנה מעמיקה של חוקים אלו, בעל יכולת לסייע גם במחלוקות על צוואות ונאמנויות וכמובן לדעת להבהיר ללקוח גם את ההשלכות המשפטיות והפיננסיות של הליך צוואה.

משרד עו"ד ונוטריון טל פרי ושות' מתמחה בכל  הקשור לדיני משפה כולל נושא ירושת וצוואות על כל המורכבות שבדבר. צרו קשר בטלפון 03-635-9687 ותיענו ברגישות מלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...