Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לייב גדול יהיה כאן! פסטיבל הצגות ילדים ONLINE

לייב גדול יהיה כאן!  פסטיבל הצגות ילדים ONLINE
צילום דנה בר סימן טוב

חנוכה בהיכל התרבות תל אביב בשידור ישיר בפלטפורמת סקרינז לייב עם מגוון הצגות ילדים ביניהן: 'עכבר העיר ועכבר הכפר', 'הביצה שהתחפשה', 'הרפתקאות ינץ לוי', 'פלא – עלמה זהר', 'תנינים על הראש'

14 – 15 בדצמבר

בתקופה זו, בה לא מתאפשר לפתוח את אולמות המופעים בפני קהל, היכל התרבות תל-אביב וחברת סקרינז חברו לשיתוף פעולה שינעים את השהייה בבית ולכבוד החנוכה שיתוף הפעולה מניב פסטיבל הצגות ילדים  Online ביוזמת והפקת היכל התרבות.

ההצגות יתקיימו על בימת היכל התרבות באולם צוקר וישודרו אונליין, מדי יום בפלטפורמת סקרינז לייב בשידור אינטראקטיבי. רכישת הכרטיסים דרך אתר סקרינז לייב ואתר Eventer  

מבין הצגות הילדים:

הביצה שהתחפשה – הפקה מוסיקלית ומרגשת עפ"י רב המכר מאת דן פגיס, עיבוד חדש מוסיקלי ותיאטרלי לסיפור "הביצה שהתחפשה" סיפורה של ביצה שאינה מרוצה מעצמה, אינה יודעת מי היא ומה תפקידה בעולם. במהלך ההצגה היא מתהפכת, מתלבטת, מתגלגלת ומתחפשת עד שלבסוף חוזרת אל אמה התרנגולת, אשר מעניקה לה חום ואהבה שחיפשה, ומתוך הביצה בוקע אפרוח. בהצגה פוגשת הביצה דמויות שונות ומתנסה באמצעות תחפושות למצוא את זהותה. הביצה עוברת מדמות לדמות ולאחר ניסיונות רבים, כישלונות ועלבונות, היא חוזרת אל המוכר והנכון ומתפתחת שם. ההצגה מעניקה כלים לצופה הצעיר, להאמין בעצמו והאפשרות להתפתח בתוך המצב בו הוא נמצא, לא לוותר ולהאמין שבסוף כל אחד מוצא את ייעודו ומקומו בחיים.

שני – 14.12 בשעה 10:00 | שלישי – 15.12 בשעה 10:00

עכבר העיר ועכבר הכפר – מחזמר ססגוני ומרהיב המברר היכן טוב יותר לגור בעיר או בכפר?! עכבראובן ומשפחתו מתגוררים בכפר, הם מאושרים. לעומתם בן דודו עכברוי ומשפחתו חיים בעיר גם הם שמחים ומאושרים עכבר הכפר ועכבר העיר מחליטים לבקר זה אצל זה כדי לבדוק ולבחון איפה כדאי יותר לגור  יחד הם עוברים חוויות נעימות ומצחיקות וכל אחד מהם מגיע למסקנה כי אמנם גם בעיר וגם בכפר טובים המגורים אך כל אחד מהם רגיל ומחובר למקום בו הוא גר זה לא משנה היכן אתה גר העיקר שתהיה מאושר…

שני – 14.12 בשעה 12:00 | שלישי – 15.12 בשעה 12:00

הרפתקאות ינץ לוי – ינץ לוי וכל הדמויות האהובות על במה אחת. בהשתתפות: בן פרי ("ציפורלה") . מוזיקה: רואי לוי וגלעד ויטל ("שוטי הנבואה")

בואו לצחוק, להתרגש, לשיר ולרקוד עם דוד אריה, סבא אליהו, המורה דרורה ואיש היער! מערכונים ושירים מקוריים. הרפתקה חד פעמית! ינץ לוי הוא מחבר רבי המכר "הרפתקאות דוד אריה", "כשסבא אליהו היה קטן", "המורה דרורה לא מפלצת" ו"סיפורי איש היער". יוצר המופע: ינץ לוי. משתתפים: ינץ לוי, בן פרי, אלון מוטקין, לירון מיוחס.

שני – 14.12 בשעה 16:00 | שלישי – 15.12 בשעה 16:00

פלא – עלמה זהר – עלמה זהר – פלא – מופע מוזיקלי לילדים. שירים וסיפורים לקטנים ולגדולים. עלמה זהר, במסע מוזיקלי חובק עולם, מלא שמחת חיים וקסם, עם השירים האהובים מאלבום הילדים "פלא"  (שני אינדיאנים, גלגולים, ילד יפה ועוד) בימוי: ירדן בר כוכבא /  יעוץ אומנותי: עידן אלתרמן הפקה מוזיקלית: אסף איילון, גיטרות: גלעד לוין / קונטרבס: זיו גרינברג / כלי הקשה: נור בר גורן, כלי נשיפה: אורי ארמן, סאונד: דן איילון / תאורה: דן קינן.

מומלץ לילדים מגיל 2-7 ולכל המשפחה משך המופע: 50 דק'. מאז "הכבש השישה עשר" הנפש הילדותית משתוקקת לקלאסיקות מקומיות. ל"פלא" יש את כל הסיכויים להיכנס עמוק ללב הילדים כמו גם לזה של הוריהם. הפקה מוזיקלית איכותית של אסי איילון, טקסטים מקוריים מוקפדים ומסרים שמעודדים שמירה על הסביבה, קיימות, אומץ וחיות מסתוריות כמו קאקדו ואורנגאוטן שמסתתרות בין ענפי השירים.

שלישי – 15.12 בשעה 14:00

 תנינים על הראש – איך סוחבים משפחה של תנינים על הראש? מה עושה חתול לבן שרוצה להיות שחור? "תנינים על הראש" (הספר והמופע) הוא פרויקט חדש של תזמורת מארש דונדורמה, התזמורת הירושלמית האהובה, שלוקחת אתכם למסע מוזיקלי בין ערבות אפריקה, מדרכות העיר הסואנות והמקלחת שמחכה לכולנו בסוף היום. במופע משולבים סיפורים מוזיקליים לתזמורת ולקריין: סיפורים בקולו של השחקן והקריין יואב יפת, המשולבים במוזיקה מקורית מאת שלושה מלחינים חברי התזמורת. הסיפורים הם: "תנינים על הראש", עיבוד עברי לסיפור עממי אפריקאי, “מעשה בחתוליים" מאת ע. הלל ו"כזה עפיפון בדיוק", סיפור מקורי מאת נעה סגל (בתו של ישראל סגל ומתופפת בתזמורת). בנוסף, משולבים בפרויקט שירים מקוריים וגרסה חדשה לקלאסיקה האהובה "שבת בבוקר". במאית המופע היא ירדן בר כוכבא ("ענן על מקל”, “פלא”), והאיורים בספר הם פרי עטו של אביאל בסיל (אתגר קרת, מאיר שלו, לאה גולדברג). המופע "תנינים על הראש" הושק במאי 2019 והפך ללהיט באולמות המופעים כמו גם בחנויות הספרים.

שלישי – 15.12 בשעה 17:30

Eventerו Screenz- השיקו לאחרונה מערכת מתקדמת וחדשנית פרי פיתוח ישראלי, לשידור אינטראקטיבי הכוללת זירת מסחר לתוכן וידאו בשם Screenz Live -המערכת מחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים.

המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ’אט קבוצתי מתקדם וצ’אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה. החל מחודש נובמבר תתאפשר הקמת ערוצים מלאים בפלטפורמה.

לרכישת כרטיסים דרך אתר סקרינז לייב ו- Eventer

צילום דנה בר סימן טוב
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...
קניון עזריאלי אילון "נצבע בירוק"
השבוע הושקה בקניון עזריאלי אילון אפליקציה חדשנית לשימוש מבקרי הקניון...
שלישי בפשפשים 2024
בואו ליהנות בערבי הקיץ של יולי- אוגוסט ממוזיקה חיה באוויר הפתוח...
פסטיבל אביב ה - 15 של תיאטרון הסימטה
הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 9-13.7 בתיאטרון הסמטה קאנטרי קהילתי גורן...
נפתח "קפה עוטף – רעים" הסניף השני ברשת בתי הקפה החדשה 'קפה עוטף'
"קפה עוטף – רעים" הסניף השני ברשת בתי הקפה החדשה 'קפה...