Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לכבוד יום האחות הבינלאומי: מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מעניק שי הוקרה לעובדות הסיעוד על תרומתן ועמידתן בחזית המאבק בנגיף הקורונה

לכבוד יום האחות הבינלאומי: מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מעניק שי הוקרה לעובדות הסיעוד על תרומתן ועמידתן בחזית המאבק בנגיף הקורונה
קרדיט: יחסי ציבור

יום האחות הבינלאומי מצוין מדי שנה ב- 12.05,יום הולדתה של פלורס נייטיגייל, מייסדת מקצוע הסיעוד המודרני. ביום זה מוקירים  את תרומתם של עובדי הסיעוד למערכת הבריאות ולחברה בכלל.

השנה, ביום האחות הבינלאומי, החליטו במחוז המרכז במכבי שירותי בריאות להעניק שי הוקרה מיוחד לעובדות הסיעוד אשר עשו לילות כימים במלחמה בנגיף הקורונה. ולקחו חלק מרכזי במאבק הלאומי במהלך השנה האחרונה.

במכבי בירכו על פעילותם החשובה של עובדות הסיעוד במחוז המרכז למען כ520,000 חברי מכבי, המהווים כ – 50% מכלל האוכלוסייה באזור המרכז.

קרדיט: יחסי ציבור

דניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות: "יום האחות הבינלאומי הוא הזדמנות עבורנו להודות ולעלות על סדר היום את חשיבות עובדות הסיעוד במחוז עבור חברי מכבי. השנה צוותי הסיעוד היוו את חוד החנית במאבק הלאומי בנגיף הקורונה ועשו לילות כימים במקצועיות ומסירות מוחלטת. אנו נמשיך לעודד את המקצועיות והמצוינות שלהן ושל כל עובדי מכבי".

נתי מראלי, אחות מחוזית במחוז המרכז במכבי שירותי בריאות  :"אנו מציינים השנה את יום האחות הבינלאומי לאורך שבוע שלם, במהלכו, אנו מוקירים את עבודתם של צוותי הסיעוד שהובילו השנה את המאבק הלאומי בנגיף הקורונה. בימים אלו בהם אנו נמצאים בתקופת פוסט קורונה וחוגגים את החזרה לשגרה, אנו צריכים להודות ולהוקיר את פועלם ומסירותם של צוותי הסיעוד במיוחד בשנה האחרונה שהייתה מאתגרת עבור כולם ועבור צוותי הרפואה בפרט".

קרדיט: יחסי ציבור

בין מקבלות שי ההוקרה יוליה כסיף, מנהלת תחום הסיעוד במרחב יפו: "השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים מקצועיים רבים, במהלכה לקחנו חלק נכבד במאבק הלאומי בנגיף הקורונה. אני חשה גאווה רבה על תפקידי בשנה מורכבת זו ועל העובדה שהייתה לנו כצוות הזכות להיות שם עבור חברי מכבי. צוות האחיות במרחב נרתם הירתמות מלאה ללא חששות. ידענו תמיד שיש מאחורינו מערכת שלמה ושביחד נוכל לתת את המענה הטוב ביותר, כמי שעובדות הכי קרוב לחברים בקהילה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...