Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה אסור להתייאש ממימוש הזכויות שלכם?

למה אסור להתייאש ממימוש הזכויות שלכם?
קרדיט canva

המוסד לביטוח לאומי הוא המקום שאחראי לא רק לתשלום קצבאות זקנה ואבטלה כי אם גם למימוש רבות מהזכויות שלנו כאזרחים משלמי מיסים, אבל לא רבים יודעים עד כמה. לא רבים גם מודעים לזכויות ולהטבות שאפשר לקבל במצבים שונים בחיים ונדמה להם שרק ביטוח פרטי יכול להניב להם הטבות ופיצויים כאלה או תשלומים שונים. לביטוח לאומי יש קשר לרבים מהמצבים שקורים היום בחיים יותר מאשר נדמה לנו, כמו נכות ומוגבלויות שונות לנו, לילדינו ולקרובי משפחה מדרגה ראשונה. אנחנו יכולים לממש זאת עם הגשת תביעה לביטוח לאומי ומעקב אחריה, ולפעמים גם התייצבו לוועדות שונות ולהליכים שונים שמחייבים טיפול של מי שבאמת מתמחה בכך, וזה בדרך כלל עו"ד שמתמצא בכל הנפתולים של הפרוצדורות. אם אתם או יקיריכם נקלעים למצב משברי כלשהו שאינכם יכולים להתמודד אתו לבד, לא תמיד כדאי לפנות ישר לעזרה פרטית בתשלום מבלי לברר קודם מה מגיע לכם כאזרחים משלמי ביטוח לאומי. מומלץ לפנות לעורכת דין אורית פז שמתמחה בייצוג נפגעים ואזרחים מול ביטוח לאומי והיא יכולה להסביר לכם מהן זכויותיכם במלואן וכיצד יש להשיג מה שמגיע לכם.

מה חשוב לדעת על ביטוח לאומי?

לביטוח לאומי ניגשים כשיש צורך בקצבאות שונות וכשיש צורך בקביעת מעמד מסוים, כמו נכות לכם או מוגבלויות שונות לילדיכם או לקרוביכם מדרגה ראשונה. מעמד זה מקנה לכם זכויות שונות כמו קצבאות והטבות כמו הנחות בתשלומים שונים כמו מס הכנסה וארנונה, ועוד. אלא שזה דורש גם הגשת בקשות ולפעמים תביעות וערעורים על החלטות שמתקבלות בענייניכם, משום שביטוח לאומי לא תמיד נענה בקלות לתביעות אלה במחשבה שלפחות חלקן מוגשות על ידי מתחזים ונוכלים. כדי להבהיר לביטוח לאומי שאינכם כאלה ויש לכם את התיעוד שמאשר את הטענות שלכם יש לפנות באמצעות עורך דין לענייני ביטוח לאומי. הוא יודע בדיוק למי להגיש את הערעורים ואת הבקשות, ומנחה אתכם להשיג את כל התיעוד הנדרש כדי לשכנע את הפקידים בביטוח לאומי.

ועדות רפואיות

לא פעם נדרש מאזרחים שמגישים תביעה כלשהי לביטוח לאומי להגיע לוועדות הרפואיות שבהן יושבים מומחים שבודקים אתם מצבם וקובעים לפי זה האם מגיעים להם אחוזי נכות. יש לוודא שאינכם באים לשם לבד אלא מקבלים ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי, כדי לוודא שלא פוסחים עליכם ולא מזלזלים במצבכם. עורכי דין שמייצגים בביטוח לאומי נלחמים מאוד למען הלקוחות שלהם, בדיוק כמו עו"ד אורית פז שמייצגת לקוחות כאלה שנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...