Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה חשוב להדביר מכרסמים

למה חשוב להדביר מכרסמים
קרדיט - Canva

חולדות ועכברים הם לא רק גורמים לבהלה, והם אפילו לא רק מטרדים שגורמים לנזק לבית או למבנה. אלא, הם מהווים סיכונים בריאותיים משמעותיים בעודם נושאים מחלות ומזהמים מזון ומשטחים. הדברת מכרסמים בבית היא בעלת חשיבות עליונה כדי להבטיח סביבת מגורים בטוחה ובריאה. מדביר מכרסמים יעיל יבצע זיהוי ואיטום של כל נקודות הכניסה האפשריות שמכרסמים יכולים לנצל כדי לקבל גישה לביתכם כגון רווחים, סדקים וחורים בקירות, רצפות ויסודות. מניעת כניסתם הראשונית היא צעד בסיסי במזעור ההדבקות. מלבד עבודתו של המדביר, גם אתם יכולים לתרום למניעה של מכרסמים בבית. שמירה על ניקיון היא גורם מפתח במניעת מכרסמים, אחסנו פריטים במכלים חסינים למכרסמים ונקו באופן קבוע פירורי מזון, נוזלים שנשפכו וכל מקור מזון נגיש. בגינה, קצצו צמחייה ופנו פסולת הנמצאת קרוב להיקף הבית, תוך צמצום מקומות מסתור ונקודות גישה פוטנציאליים.

איך להימנע מקרציות

ואם כבר מדברים על גינות, המון מזיקים אחרים יכולים להימצא מחוץ לחלל הפנימי של הבית, בעיקר כאשר יש חיות מחמד בבית. קרציות הן נשאיות של מחלות שונות, לכן, הדברת קרציות בגינה היא חיונית לשמירה על בריאות האדם וחיות המחמד כאחד. יצירת סביבה שמרתיעה קרציות יכולה לעזור למנוע אותן מלכתחילה, כך למשל, יש לתחזק גינה מטופחת, לגזור עשבים ושיחים גבוהים, ולפנות פסולת. התקנת מחסום של חצץ או שבבי עץ בין המדשאה לבין אזורים מיוערים יכולה גם היא לעכב את נדידת הקרציות לגינה שלך. אם יש לכם חיות מחמד, הקפידו על בדיקה קבועה שלהן לאחר פעילויות בחוץ והשתמשו בטיפולים למניעת קרציות המומלצים על ידי וטרינר. שימוש בגידור יכול למנוע מבעלי חיים גדולים יותר, שלעתים קרובות נושאים קרציות, להיכנס לגינה. טורפים טבעיים של קרציות, כגון תרנגולות או עופות, יכולות להוסיף למערכת האקולוגית של הגינה ולהקטין את הקרציות. שילוב של צמחים דוחי קרציות כמו לבנדר, רוזמרין וחרציות בגינה גם כן יכול לשמש כגורם מרתיע.

בחרו בהדברה בטוחה ויעילה

במידה ואתם מחפשים אחר מדביר איכותי, זמין ומקצועי, חברת "אמיר אחזקת מבנים והדברה בטוחה", אשר חרטה על דגלה לספק אמינות, שירות וזמינות על מנת להבטיח לקהל הלקוחות שירות מצוין ללא פשרות, פועלת ברחבי הארץ מזה 6 שנים. החברה הינה חברת הדברה כשלכל מדבירנו בעלי רישיון הדברה, היא מספקת שירותי אחזקת מבנים והדברה בטוחה לכל דורש. בעל החברה, אמיר סעד הינו בעל רישיון הדברה וחבר בארגון מדבירי המזיקים של ישראל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...