Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה? כובע: האמן שי טובול משיק תערוכת כובעים 100 כובעים מפורסמים

למה? כובע: האמן שי טובול משיק תערוכת כובעים 100 כובעים מפורסמים
צילום שרית ששי

קניון עופר רמת אביב, השיק אמש (יום ג) בטקס חגיגי את תערוכת הכובעים, בשיתוף האמן שי טובול.   במסגרת זו  פותח  הקניון את שעריו לתערוכה   שתעירך במשך שבועיים ימיים, לקהל הרחב.

צילום שרית ששי

טובול, שיוצר כובעים כבר 30  שנה חשף לראשונה בטקס פתיחת התערוכה את האוסף הפרטי שלו  הכולל מעלה מ  100 כובעים ,   ייחודיים,  שנוצרו בעבודת יד עבור אירועים, מופעים ואמנים שונים בישראל.  אוצרת התערוכה: גילי סיוון כהן.

שי טובול עדכן את דוד בן משה – מנכל קניון עופר רמת אביב וסיפר לו שלכל כובע סיפור והיסטוריה משלו, לדוגמא: כובע הנוצות של הזמרת ריטה – ממופע One שיצא לאור ב 2006, כובע המטבעות של הזמרת שרית חדד  מהמחזר המוזיקאלי ווגאס שיצא לאור ב 2018, כובעים  שעוצבו עבור תוכנית טלוויזיה  הומוריסטית  הנוכלות בכיכובם של יעל פוליאקוב ואילן פלד, כובעים של השחקנית אניה בוקשטיין מהצגות שונות, כובע כתר מלך שעוצב עבור תצוגת אופנה במוזיאון וויקטוריה&אלברט בלונדון,  ועוד.

צילום שרית ששי

עוד אמר טובול על התערוכה:  "בשנים האחרונות הכובעים חזרו לאופנה, אחרי תקופה ארוכה שנעלמו וכיום הם פופולאריים והפכו לאקססוריז, כאמירה אופנתית. בעולם, יש תרבות של חבישת כובעים בשגרה כחיבור ישיר לסטייל וסגנון חיים ואף לאחרונה  מעצבי העל   העלו  על המסלול דוגמניות עם    כובעים בשלל פרשניות כמו: קנזו, דיור, ארמני, ועוד.

בסיום הטקס, דקה לפני פתיחתו לקהל הרחב,  הרימו האורחים  כוס יין  וטובול עדכן את דוד בן משה – מנכ"ל רמת אביב, שבימים אלה הוא במו"מ עם גלריה לעיצוב בפריז  להציג את התערוכה למשך 60 יום"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
שלישי בפשפשים 2024
בואו ליהנות בערבי הקיץ של יולי- אוגוסט ממוזיקה חיה באוויר הפתוח...
מי לא אוהב שוקולד- מדריך למשלוחי שוקולד מטריפים
רוצים להפתיע מישהו אבל נגמרו לכם הרעיונות? הנה הדבר הבא...
חופשת קיץ של כוכבים בקניותר
הצגות ומופעים עם כוכבי ילדים, סדנאות, ופעילויות יצירה לכל המשפחה...
מארחים את תערוכת "לב פועם": יצירות של אמנים תושבי העוטף, שורדי מסיבת הנובה, מפונים מהצפון, חיילים ומילואים שנפגעו במלחמה
כל ההכנסות מהתערוכה יוקדשו לעמותת וראייטי ישראל אנשי עסקים, בכירי המשק...
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
הכי קרוב לאמא
תינוק חדש הוא קסם וחוויה ועונג מתוק ובראשיתי, נכון. תינוק...
כיצד בוחרים בצורה הטובה ביותר מושב בטיחות לתינוק?
בחירת מושב בטיחות לתינוק לרכב מהווה דבר בסיסי וחשוב מאוד....