Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למען עתיד מתוק

למען עתיד מתוק
האגודה לסוכרת נעורים

השנה, לאחר שנתיים בהם התקיים באופן וירטואלי, האירוע השנתי "מסע מתוק" חוזר במתכונתו הרגילה, מפגש שנתי. האירוע יתקיים בשיתוף המועצה האזורית דרום השרון, וייערך ביום שישי ה – 13.05.2022 בשעות הבוקר ויכלול מסלולי הליכה במרחקים שונים.

"מסע לעתיד מתוק" הוא אירוע שנתי המאורגן על ידי האגודה לסוכרת נעורים בארץ ונעשה בהשתתפות חברי קהילת חולי הסוכרת לחולי סוג 1 בארץ ומתנדבים נוספים. מטרת האירוע היא העלאת מודעות לסוכרת נעורים סוג 1 בארץ באמצעות פעילות גופנית וגיוס תרומות עבור תמיכה במחקר למציאת מרפא ושיפור איכות החיים עבור חולי סוכרת סוג 1 וסיוע לפעילויות האגודה לסוכרת נעורים בארץ הפועלת לשיפור איכות חיי הסוכרתיים ותמיכה באמצעות פעילויות כמו מחנה קיץ רפואי, קידום זכויות קבוצות תמיכה ועוד פעילויות רבות למען הקהילה.

צילום: האגודה לסוכרת נעורים

סוכרת סוג 1 או בשמה העממי יותר "סוכרת נעורים" היא מחלה בה הגוף תוקף את תאי הבטא בלבלב אשר אחראיים על ייצור האינסולין, הורמון האחראי על פירוק הסוכר בגוף. חולי סוכרת סוג 1 תלויים במתן אינסולין באופן חיצוני בכדי לשמור על עצמם בחיים באופן מידי וכדי למנוע סיבוכים עתידים ומתמודדים עם קשיים, פיזיים ונפשיים, כדי לשמור על איזון תמידי.
כמו בכל שנה, איסוף התרומות לאגודה נעשה באמצעות פעילות גופנית החשובה מאוד עבור כולם ובמיוחד עבור קהילת חולי סוכרת נעורים. גיוס התרומות נעשה באמצעות מתנדבים הנקראים "שגרירים" השמים לעצמם מטרה בפעילות גופנית לבחירתם ויעד כספי עבור המטרה. דף התרומות, בו הם משתפים את הסיפור שלהם עם סוכרת הנעורים, המטרה שהם שמו לעצמם והסכום יעד, נפתח כשבוע לפני האירוע עד ליום עצמו בו המתנדבים יוצאים לבצע את הפעילות שהבטיחו, תוך תיעוד התהליך.

האגודה לסוכרת נעורים

יובל ברק, מנהל הפרויקטים באגודה לסוכרת נעורים, פועל כשגריר עבור הקהילה מזה ארבע שנים במטרה להעלאות מודעות עבור המחלה, פעילויות האגודה והחיפוש אחר תרופה. למרות שהוא אינו סוכרתי בעצמו הוא פועל למען הקהילה. כחלק מהיום יום הוא פוגש את הקשיים של הקהילה, את הצרכים שעולים, את הכוח שלה ואת התקווה למציאת מרפא בעתיד. בדף הפייסבוק שלו הוא שיתף את משפחתו וחבריו במשימה הנעלה הזו:
" משפחה אהובה!!
זו כבר השנה הרביעית בה אני עובד באגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל. ראיתם אותי, ליוויתם אותי ולעיתים אף לקחתם חלק בפעילויות הרבות במהלך השנים. לא הייתי לעשות את כל זה בלעדיכם. בלי התמיכה, הגב והדחיפה ואף העזרה הכספית.
והנה אנחנו שוב כאן. הפעילות לא מפסיקה ואף מתגברת וכך הצורך שלנו, באגודה, לתמיכה שלכם.
ב13.5 יתקיים "מסע לעתיד מתוק" אירוע ספורט להעלאת מודעות וגיוס תרומות. אני שגריר לאירוע זה והצבתי לי יעד לגיוס. מה אתם יכולים לעשות??? שמח ששאלתם
1. לתרום.* כמה שבא לכם. כל שקל, באמת כל שקל משמעותי. https://drove.com/.2z2j

2. להירשם לאירוע עצמו.* בואו קחו חלק באירוע ספורט לכל המשפחה https://www.coing.co/DSharon_sport/55225

3. . להפיץ! להפיץ! להפיץ!* למשפחה חברים, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק…ככל שנגיע ליותר אנשים כך נשפיע ונעלה את המודעות.

האגודה לסוכרת נעורים

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...