לעבוד מהמשרד כמו מהבית

לעבוד מהמשרד כמו מהבית
קרדיט: Unsplash
קרדיט: Unsplash

שנת הקורונה הצליחה להרגיל אותנו לסביבות עבודה משתנות, כך שלפעמים ממש קשה לחזור למשרד. העקרונות של עבודה מהבית ומהמשרד יכולים להיפגש באמצע אם לוקחים מכל מקום את היתרונות שלו ומתאימים אותם לסביבה הרגילה. היתרונות מבוססים על עקרונות שאינם משתנים: עבודה מהמשרד צריכה לתת תחושה יותר ביתית ועבודה מהבית צריכה להיות יותר מאורגנת ועניינית, כדי שלא נתפזר ונוכל להישאר מרוכזים. בחברת אמגד – אופיס רויאל מציעים אמנם ריהוט משרדי אבל יודעים היטב שבעקבות השינויים בעולם התעסוקה אנחנו מוצאים לקוחות פרטיים שמחפשים ריהוט משרדי מתאים גם לביתם. כך, גדל הביקוש למציאת שולחן משרדי לבית שאפשר להתאים למשרד ביתי ולכל מי שהחליט לחזור הביתה עם העסק שלו. ריהוט כזה נראה עדיין מאוד ענייני ומקצועי ואינו מקלקל את הרושם שרוצים לעשות על לקוחות.

בזום רואים הכל

אנשים שעובדים מהמשרד וגם מהבית, יודעים שחלק גדול מאוד מהעבודה נעשית היום אונליין, ושם הנראות חשובה מאוד. צריך לשכנע לקוחות ועמיתים לעבודה שאתם לא מזלזלים ולא מתפשרים על איכות העבודה גם בבית. כולנו זוכרים רגעים מביכים שבהם אנשים לא הבינו שבזום רואים את הכל ולכן אי אפשר להתפשר על עיצוב משרד או בית. אנחנו יודעים שקל מאוד לעצב משרד ביתי אם רוצים להקדיש לזה חלל מיוחד, ולכן הריהוט המשרדי חייב להיות מקצועי ולהיראות מותאם לאווירה העסקית שרוצים להעניק לחדר. ריהוט כמו  ארונות משרדיים, שולחן טוב, כיסא מנהלים, כונניות ומדפים, את הכל אפשר לראות בקלות וזה גם יכול לשכנע את הלקוחות שלכם שאתם עובדים ברצינות ממשרד שנמצא אפילו בבית.

לא לוותר על בריאות בזמן העבודה

ריהוט ביתי יכול להיות מותאם לשימושי פנאי רבים אולם לא לשימושים משרדיים ולכן חשוב למצוא ריהוט ארגונומי נכון לישיבה של שעות מוך מסך. אם אתם עובדים עבודה פיזית זה חשוב אפילו יותר. בכל מקרה, גם במשרד הביתי אפשר לרהט בריהוט מתוכנן לתמיכה אורתופדית טובה. כסא מזכירה אורטופדי טוב הוא מאסט והוא אינו ניתן להחלפה בשום כיסא מעוצב אחר. חשוב שתמצאו את הכיסא שיאפשר לכם לעבוד שעות רבות גם מהבית בנוחות, מבלי להרגיש את העומס על עמוד השדרה. בחברת אמגד – אופיס רויאל תמצאו מגוון גדול של ריהוט משרדי אורתופדי שנכון ונוח לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן