Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעבוד על הזוגיות בכל דרך אפשרית

לעבוד על הזוגיות בכל דרך אפשרית
קרדיט Canva

לא חייבים להגיע עד משבר שגורם לכמעט פרידה על מנת להגיע לטיפול זוגי. אפשר לעבור אותו בכל שלב של החיים כדי לפתור בעיות שלא מצאו מענה בסיעור מוחות שלכם, כדי להבין טוב יותר מה קורה ביניכם. יש בעיות שקשורות רק לאחד מבני הזוג שמשליכות על הקשר, למשל, ועל היכולת לפתח זוגיות בריאה עם תקשורת בונה ומודעות עצמית, ויש בעיות שנובעות מתקשורת לקויה בגלל ציפיות לא מתואמות ובגלל פערים שונים בין בני הזוג שלא הצלחתם לגשר עליהם ללא עזרה מקצועית. טיפול זוגי בצפון הוא דרך מצוינת לפתור את הסוגיות שמקשות עליכם לבנות את הבית המשותף שלכם ללא מתחים ומריבות או ויכוחים והתעלמות מהבעיה. אם תשקיעו בזוגיות כזאת את המאמץ שמושקע בוויכוחים ובמחלוקות כדי לפתור אותם, אין ספק שתגיעו למקום טוב יותר שגם יחזק את הזוגיות שלכם ויבטא את האמון והאהבה ביניכם. הפסיכולוגית הקלינית תמר ברלין מציעה לכם טיפול זוגי על בסיס ידע רב שנרכש בניסיון מקצועי בישראל ובארה"ב.

גישות שונות לטיפולים זוגיים

בתחום הטיפולי ישנן כיום גישות שונות לטיפולים זוגיים, כאשר הרוב נוטלים למעשה שיטות שונות ומשלבים ביניהם כדי להגיע לתוצאות המיטיבות ביותר. יש טיפולים שמחייבים לפעמים גם טיפול פרטני כאשר עולה במהלך הטיפול הזוגי שבעיות של אחד מבני הזוג משליכות באופן ברור על איכות הזוגיות אבל לרוב יש צורך בכריתת חוזה זוגי חדש שמחייב מתן אמון, העמקת האהבה והתחייבות לעבודה זוגית יומית כדי להניב תוצאות. הטיפולים יכולים לשאוב מגישות שונות כמו CBT או פסיכולוגיה חיובית או פתרון משברים שונים וגישות שנוסו בהצלחה שנים רבות, ולכל זוג מותאמת הדרך שלו כדי להגיע למידע המופנם בכל אחד כדי להבין טוב יותר את הקשיים בזוגיות.

לכל אדם סיפור משלו

כל אדם מגיע לזוגיות עם סיפור משלו ולכן גם יש להתייחס לכך במסגרת המכלול. במהלך טיפול זוגי מתגלים הפרטים שלא תמיד הייתם מודעים להם בעצמכם וזה מה שהופך את הטיפול ליעיל יותר – הפניית זרקור לפינות שאליהן טאטאנו כל חיינו מה שהפנמנו מילדות וכעת אנחנו רוצים לתקן, לשפר, לחזק או לעקור מחיינו. טיפול זוגי משמעו לא רק שיקום זוגיות אלא גם החלמה אישית וזוגית שצריך לעשות יחד כדי לרקום את מערכת היחסים מחדש ולשפר אותה לפי רצונכם. הפסיכולוגית הקלינית תמר ברלין מציעה לכם טיפול כזה כדי ללבן סוגיות ולתקן מהמורות כדי לשפר את הזוגיות ולהפוך אותה למערכת יחסים תקינה ומספקת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...