Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעצב את הבית או החדר כמו שתמיד רציתם

לעצב את הבית או החדר כמו שתמיד רציתם
קרדיט:icondesign.co.il

אחת הדרכים המדהימות והמגניבות ביותר לעצב את החדר שלכם או את הסלון ואפילו את המטבח זה באמצעות טפטים לקיר אשר דרכם תוכלו ליהנות מעיצוב ייחודי ומושלם אשר יתאים באופן מדויק כלפי החלל שבו תשימו אותם. כמו כן על מנת לשים את הטפטים על הקיר ישנם מספר דגשים חשובים והם:

  • איכות- חשוב להבין שהטפטים שלנו הינם באיכות הגבוהה ביותר שיש, תוך כך שהחומר ממנו עשויים הטפטים יחזיק לכם שנים רבות ובאיכות גבוהה במיוחד.
  • שילוב- אחד הדברים המיוחדים בטפטים שלנו זה עצם כך שהם משתלבים בצורה הרמונית ומדהימה עם החלל שבו אתם שמים אותם בין אם זה בסלון, במטבח, בחדר שינה או בכל מקום כזה או אחר.
  • מתאימים לכל חלל- היתרון של הטפטים שלנו זה עצם כך שתוכלו לבחור מבחר עיצובים מרשימים ומיוחדים אשר ישדרגו את חדר השינה של הילדים שלכם כמו למשל עם טפט כדורגל מיוחד, או לסלון עם קיר מושלם אשר יוצר אווירה מיוחדת ועוד מגוון טפטים ברמה הכי גבוהה שיש.

לשם רכישת טפטים איכותיים תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN אשר הינה חנות וסטודיו אשר מתמחים בכל הקשור לעיצוב קירות. כמו כן אנו פועלים הן במגזר הפרטי והן בעסקי וזאת תוך כך שאנו מספקים פתרונות חיפוי ייחודיים, טפטים, תמונות ומוצרים נוספים. כמו כן אנו מקפידים על התאמה מדויקת מול כל לקוח שלנו וכמובן באיכות הגבוהה ביותר.

עיצוב החלל באופן קסום

דרך קסומה ומושלמת לעצב את הקירות בבית שלכם זה באמצעות מדבקות קיר מיוחדות ומופלאות אשר דרכן תוכלו ליהנות מעיצוב יוצא דופן לבית שלכם וכן ברמה הכי גבוהה שיש. כמו כן תוכלו לשים את מדבקות הקיר היכן שתרצו, בין אם זה במטבח, בסלון, בחדר המקלחת, בחדר מדרגות, וכן בכל מקום שתרצו. בנוסף לכך תוכלו גם להוסיף לבית שלכם גוון אומנותי ייחודי ודרך כך להוסיף פן אומנותי לבית. אפשרות נוספת היא באמצעות מדבקות תלת מימד אשר הינן מוסיפות גוון ייחודי ומרענן ולמעשה יוצרת חללים מעניינים ומיוחדים.

עיצוב מודרני מדהים

אפשרות נהדרת ליהנות גם מתמונה איכותית וגם יפה זה באמצעות כך שתרכשו תמונות זכוכית ייחודיות אשר דרכן תוכלו ליהנות מתמונות פשוט מופלאות, כמו כן אין לכם מה לדאוג שכן באמצעות הטכניקה שבה הן מיוצרות אין סכנה של שברי זכוכית. כמו כן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של תמונות פשוט מיוחדות אשר ישאירו לכם טעם של עוד וישדרגו משמעותית כל חלל שתציבו אותן. לשם רכישת תמונות זכוכית בהתאמה אישית תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN אשר מתמחה בכל הקשור לפתרונות חיפוי לקירות, טפטים, תמונות זכויות ומוצרים משלימים. לפרטים נוספים חייגו אלינו במספר הטלפון: 052-5551100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...