Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לצמצם את פער הידע

לצמצם את פער הידע
Credit: Pixabay.com
חוג מחשבים לילדים
Credit: Pixabay.com

העולם שלנו השתנה בשנים האחרונות ואיתו הטכנולוגיה ומקום שהיא תופסת בחיינו. הטכנולוגיה פתחה הזדמנויות רבות להשגת ידע, הגשמת חלומות, שמירה על קשר עם אנשים רחוקים וגילוי תרבויות אחרות. הטכנולוגיה אפשרה להפוך את העולם לכפר גלובלי קטן, שכל דבר נמצא במרחק קליק על העכבר או המקלדת. באמצעות הכפר הגלובלי אנו עדים לשיתופי פעולה בין אנשים במדינות שונות, חרויות ויחסים בין אישיים וגם היכולת ללמוד ולהרחיב את ההשכלה במקומות שונים. כל אותם יתרונות מתחילים במחשב. ידוע כי באזורים בהם הגישה למחשבים נמוכה ואיתה גם הידע הטכנולוגי, האפשרויות מצטמצמות ופער הידע גדל. מסיבה זו, הורים רבים מלמדים את הילדים שימוש בסיסי במחשב מגיל צעיר. חוג מחשבים לילדים מאפשר לאותם ילדים ללמוד על המחשב, על היתרונות שלו תוך שמירה על כללי הזהירות בעת השימוש.

סייבר קידס הוא ביה"ס ללימודי תכנות אונליין לילדים ונוער ששם לו למטרה הרחבת הידע בנושא התכנות ולימוד יכולות לוגיות בגיל צעיר.

 

לספוג את הידע המתאים

בגיל צעיר, הילדים לומדים כל הזמן והמוח שלהם מתפתח וספוג מידע כל רגע. הם צוברים ידע בבית הספר ובבית, על מדע, שפה, ערכים, תרבות והיסטוריה. בגילאים האלה, הם לומדים חשיבה לוגית ומרחבית, סוגי חשיבה שהם הבסיס להמשך החיים שלהם. אך כיום, ילדים נמצאים שעות רבות מול המסכים – טלוויזיה, מחשב וגם פלאפון מחליפים את פניהם של החברים. הם מבלים את שעות אחר הצהריים והחופשים מול הטכנולוגיה הזו ולא תמיד סופגים מידע חינוכי ולכן הורים רבים מוצאים את עצמם ללא פתרון. לימוד תכנות לילדים אונליין הוא השילוב המתאים, הרי שאם בם בין כה וכה מבלים מול המחשב, לפחות שיצאו עם ידע. לימוד התכנות מאפשר לילדים לפתח את היכולות השכליות שלהם ואת היכולות הלוגיות שלהם ופותח להם דלתות אל העתיד הטכנולוגי.

 

נקודת פתיחה

בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה, אנו שומעים יותר ויותר על תעשיית ההייטק ועל מיקומה בקדמת במת החדשנות והקדמה. כמובן, שגם המסיבות, השכר הגבוה והנתאים המפנקים מוסיפים לאטרקטיביות של התחום. כבר היום, הטכנולוגיה מחליפה תפקידים אותם מילאו בני אדם. מלצרים, טבחים, עובדי מפעל  ואפילו נהגי אוטובוס. מוחלפים ברובוטים מתקדמים ומיוחדים המקצרים את זמן העבודה. מעבר לכך, הטכנולוגיה נוגעת בכל תחומי החיים-  בריאות, חינוך, מוזיקה ואפילו היסטוריה. בבסיס כל הטכנולוגיה הזו, עומדים האנשים שיוצרים אותה. הם כותבים את הטכנולוגיה, חושבים איך להשתמש במספר הקלדות מחשב בכדי לאפשר לה לעשות את מה שהם רוצים וצריכים. הורים רבים בוחרים מסיבה זו "להעניק" לילדיהם לימודי תכנות לילדים המעניקים להם נקודת פתיחה גבוהה ויכולות ייחודיות.

סייבר קידס הוא ביה"ס ללימוד תכנות אונליין. מטרתו של בית הספר הוא לפתח יכולות לוגיות בטכניקות מתקדמות כבר בגיל צעיר, והענקת ידע בנושא התכנות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...