Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל את הסיוע שמגיע לכם

לקבל את הסיוע שמגיע לכם
קרדיט: https://nezikin-lawoffice.com/
פגיעה בעבודה ביטוח לאומי
קרדיט: https://nezikin-lawoffice.com/

התמודדות עם תאונת עבודה היא ללא ספק מורכבת וסבוכה לכל בעל עסק או עובד שכיר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תאונה חמורה אשר מונעת מהאדם לחזור ולעבוד או אפילו גרמה לו נזקים חמורים לצמיתות. פעמים רבות עובדים שעברו תאונת עבודה מפסידים כספים רבים בעקבות התאונה, ואף מתקשים לכסות את תשלומי החשבונות והטיפולים הרפואיים והשיקומיים שנדרשים להם על מנת להשתקם ולשוב לעבוד. על מנת להתמודד עם הקושי בעקבות פגיעה בעבודה ביטוח לאומי מעניק פיצויים לנפגעי תאונות עבודה ומממן את הטיפולים הרפואיים, ואף במידה וישנן אסמכתאות רפואיות לכך שהנזקים החמורים לא יחלימו וילוו את האדם לצמיתות, הוא יוכל לקבל גמלה קבועה.

לנהל את ההליכים הבירוקרטיים

על אף שמטרתו של המוסד לביטוח לאומי היא להעניק רשת ביטחון כלכלית לאזרחים, בפועל מדובר בגוף סבוך ומלא בירוקרטיה שלעיתים התהליך למימוש זכויותיכם בו מורכב, ארוך וקשה. על מנת לממש את זכויותיכם ולקבל את הפיצויים והקצבאות שמגיעים לכם כחוק, לעיתים תצטרכו לעבור דרך ארוכה ומפרכת, לשלוח אין ספור מסמכים, אסמכתאות רפואיות ואף לעבור וועדות מייגעות ומתישות. פעמים רבות אנשים מן השורה אינם יודעים כיצד להתנהל אל מול המוסד לביטוח לאומי ותביעות מוצדקות שהגישו נתקלות בסירוב בעקבות טעות בירוקרטית בלבד. לכן, כחלק מזכויותיכם בביטוח הלאומי תוכלו להיעזר ולהיות מיוצגים על ידי עורך דין המתמחה בתחום. אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים אחר עורך דין ביטוח לאומי תל אביב תציע לכם מגוון משרדים מובילים שישמחו להעניק לכם שירות וללוות אתכם לכל אורך ההליכים.

להתנהל עם חברת הביטוח

ההתמודדות עם תאונת עבודה דורשת הרבה יותר מהתנהלות מול הביטוח הלאומי בלבד- במקרים חמורים בהם האדם הנפגע זקוק לטיפול סיעודי בעקבות הפגיעה, יהיה עליו לפנות אל חברת הביטוח בה הוא מבוטח על מנת לקבל את התמורה שבגינה שילם כל השנים. עם זאת, פעמים רבות חברות הביטוח מנסות בתירוצים כאלה ואחרים להימנע ממימוש הפרמיה והתשלום למרות שעל פניו נראה כי מגיע לאותו אדם הסיוע הסיעודי. במקרים מעין אלו, עורך דין ביטוח סיעודי יוכל להילחם בעבורכם בחברות הביטוח בבית המשפט ולהביא למימוש זכויותיכם כחוק. עורכת הדין רגינה דובינסקי בעלת ניסיון רב בהתנהלות אל מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח ונלחמת ללא חת על מנת לסייע ללקוחותיה לממש את הזכויות שמגיעות להם כחוק. אם גם אתם עברתם תאונת עבודה ואתם זקוקים לייעוץ משפטי, חייגו למספר 054-2453321 ונחזור אליכם בהקדם.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...