לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI

לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI
קרדיט צילום: מכון טכנולוגי חולון

הקמפיין נוצר על ידי משרד הפרסום טוויסטד, במסגרתו בינה מלאכותית כתבה, הלחינה והפיקה עשרות ג'ינגלים שונים. הג'ינגלים נוצרו ב-7 סגנונות מוזיקה ויטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה שהם נוהגים לשמוע. קמפיין הרדיו הדיגיטלי החדש נועד לקדם את היום הפתוח ב-HIT

לראשונה בענף הפרסום הישראלי, עלה קמפיין רדיו דיגיטלי שנכתב, הולחן והופק על ידי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). בהובלת הקמפיין עומדים הדס אסף – סמנכ"לית מערך השיווק של HIT ואייל גן מור סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד הפרסום טוויסטד.

תהליך יצירת הקמפיין כלל שימוש במספר פתרונות AI גנרטיביים ייעודיים שהחליפו תהליכים שלרוב מבוצעים על ידי אנשי קריאייטיב ומוזיקאים. שלושת השלבים העיקריים ביצירת ג'ינגלים – כתיבה, הלחנה וביצוע, כולם בוצעו על ידי הבינה המלאכותית, כאשר ברקע אנשי הקריאייטיב ביצעו בקרה, סינון ועריכה אחר כל אחד מן השלבים.

קרדיט צילום: טוויסטד

בתהליך זה, נוצרו עשרות ג'ינגלים שונים בכ-7 סגנונות מוזיקליים, אשר יטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה המועדף עליהם. הסגנונות המוזיקליים בהם יוצרו הג'ינגלים השונים כוללים: פופ פאנק, רגאיי, פופ רוק, אלקטרוניק פופ, R&B, רוק ומטאל.

חברת ADIO המשווקת את הפרסום ב-Spotify יצרה עבור הקמפיין פריסת מדיה מתקדמת הכוללת טירגוט עד לרמת המאזין הבודד בהתאם לגיל, התנהגות צריכה והעדפות ז'אנרים. הג'ינגלים עלו לאוויר לקהלים השונים בהתאם להעדפות המוזיקליות שלהם ושובצו ב-Spotify כחלק מחוויית ההאזנה וכללו באנר מסונכרן להנעה לפעולה ישירות לאתר HIT.

אייל גן מור, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בטוויסטד: "מהפכת ה-AI סוחפת את כל העולם, ובמיוחד אותנו כאנשי קריאייטיב. תהליך יצירת הקמפיין היה מרתק ובמסגרתו השתמשנו במגוון תוכנות AI, ניסינו, חקרנו, ערכנו, סיננו. היכולת "לאלף" את המכונות היא מדהימה, וקצב הלמידה והשיפור שלהן עוד יותר מדהים. אנחנו בטוויסטד משתדלים בכל שנה להביא חדשנות לשוק הפרסום, ואין לי ספק שהשנה הקרובה תהיה כולה סביב הפוטנציאל העצום של הבינה המלאכותית ואיך משלבים אותה בעבודה היומיומית שלנו."

הדס אסף, סמנכ"לית מערך השיווק, HIT מכון טכנולוגי חולון: "בינה מלאכותית כאן כדי להישאר, היה לנו חשוב לייצר קמפיין שיטרגט מאזינים ויגיש להם תשדירים מוזיקליים, הכי קרובים להעדפות המוזיקה הפרסונאליות שלהם. התשדירים מבטאים ומבליטים  את הקשר האפשרי בין רגש, העדפות אישיות והתפתחות הטכנולוגיה בה אנו עוסקים יום יום במכון. מדובר בהתקדמות נוספת בהגשת תוכן חכם, בעל ערך לקהל, המדגיש את התפתחות הטכנולוגיה הנוגעת בכל הרבדים בחיינו.  אנו מרוצים מהתוצאות ומודים לטוויסטד על שיתוף הפועלה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן