לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI

לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI
קרדיט צילום: מכון טכנולוגי חולון

הקמפיין נוצר על ידי משרד הפרסום טוויסטד, במסגרתו בינה מלאכותית כתבה, הלחינה והפיקה עשרות ג'ינגלים שונים. הג'ינגלים נוצרו ב-7 סגנונות מוזיקה ויטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה שהם נוהגים לשמוע. קמפיין הרדיו הדיגיטלי החדש נועד לקדם את היום הפתוח ב-HIT

לראשונה בענף הפרסום הישראלי, עלה קמפיין רדיו דיגיטלי שנכתב, הולחן והופק על ידי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). בהובלת הקמפיין עומדים הדס אסף – סמנכ"לית מערך השיווק של HIT ואייל גן מור סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד הפרסום טוויסטד.

תהליך יצירת הקמפיין כלל שימוש במספר פתרונות AI גנרטיביים ייעודיים שהחליפו תהליכים שלרוב מבוצעים על ידי אנשי קריאייטיב ומוזיקאים. שלושת השלבים העיקריים ביצירת ג'ינגלים – כתיבה, הלחנה וביצוע, כולם בוצעו על ידי הבינה המלאכותית, כאשר ברקע אנשי הקריאייטיב ביצעו בקרה, סינון ועריכה אחר כל אחד מן השלבים.

קרדיט צילום: טוויסטד

בתהליך זה, נוצרו עשרות ג'ינגלים שונים בכ-7 סגנונות מוזיקליים, אשר יטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה המועדף עליהם. הסגנונות המוזיקליים בהם יוצרו הג'ינגלים השונים כוללים: פופ פאנק, רגאיי, פופ רוק, אלקטרוניק פופ, R&B, רוק ומטאל.

חברת ADIO המשווקת את הפרסום ב-Spotify יצרה עבור הקמפיין פריסת מדיה מתקדמת הכוללת טירגוט עד לרמת המאזין הבודד בהתאם לגיל, התנהגות צריכה והעדפות ז'אנרים. הג'ינגלים עלו לאוויר לקהלים השונים בהתאם להעדפות המוזיקליות שלהם ושובצו ב-Spotify כחלק מחוויית ההאזנה וכללו באנר מסונכרן להנעה לפעולה ישירות לאתר HIT.

אייל גן מור, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בטוויסטד: "מהפכת ה-AI סוחפת את כל העולם, ובמיוחד אותנו כאנשי קריאייטיב. תהליך יצירת הקמפיין היה מרתק ובמסגרתו השתמשנו במגוון תוכנות AI, ניסינו, חקרנו, ערכנו, סיננו. היכולת "לאלף" את המכונות היא מדהימה, וקצב הלמידה והשיפור שלהן עוד יותר מדהים. אנחנו בטוויסטד משתדלים בכל שנה להביא חדשנות לשוק הפרסום, ואין לי ספק שהשנה הקרובה תהיה כולה סביב הפוטנציאל העצום של הבינה המלאכותית ואיך משלבים אותה בעבודה היומיומית שלנו."

הדס אסף, סמנכ"לית מערך השיווק, HIT מכון טכנולוגי חולון: "בינה מלאכותית כאן כדי להישאר, היה לנו חשוב לייצר קמפיין שיטרגט מאזינים ויגיש להם תשדירים מוזיקליים, הכי קרובים להעדפות המוזיקה הפרסונאליות שלהם. התשדירים מבטאים ומבליטים  את הקשר האפשרי בין רגש, העדפות אישיות והתפתחות הטכנולוגיה בה אנו עוסקים יום יום במכון. מדובר בהתקדמות נוספת בהגשת תוכן חכם, בעל ערך לקהל, המדגיש את התפתחות הטכנולוגיה הנוגעת בכל הרבדים בחיינו.  אנו מרוצים מהתוצאות ומודים לטוויסטד על שיתוף הפועלה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אמנות מעוררת חושים: יום פעילויות חווייתיות לכל המשפחה במוזיאון תל אביב לאמנות, בהובלת רופאים מהמרכז הרפואי א.ר.ם
מפל של צלילים - אמבטיית תדרים מדיטטיבית בסימן תפילה להשבת...
טל מור - תערוכת יחיד: "שכרון צבעים"
התערוכה היא הזמנה לעולם של צבעים, חלומות, ונופים שנצפים מזוויות...
להקת המחול קמע גאה להציג: פנים לבנות - White Face יצירות מאת תמיר גינץ ונאצ'ו דואטו
להקת המחול קמע גאה להציג את "פנים לבנות" ערב ובו...
מתי לאחרונה התגבננת כחתול? עיריית תל אביב- יפו, העיר העברית הראשונה, במחווה עירונית ליום השפה העברית: "להתעמל בעברית"
הקמפיין העירוני לרגל יום העברית יתמקד השנה בחידושי מילים ומונחים...
למה כדאי לפנות אל מעצבת פנים מוכשרת?
בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, עיצוב דירות יוקרה זו משימה...
אהבה מכלבלב ראשון: יום אימוץ כלבים מכל הסוגים, גורים ובוגרים מחכים למסירה לבית חם
יערך בעופר קניותר ביום שישי ה 24.01.25 פתוח לקהל הרחב יום...
מדייקים מטרות בדרך להצלחה
כל עסק, מוסד, ארגון או חברה, יודעים היטב שכדי להישאר...
חדשנות וטכנולוגיה: מהפכת הניחוחות האוטומטיים
עולם הבישום האוטומטי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת. מפיצי ריח יוקרתיים...
אז מה תעשי עם עור הפנים?
את לא חושבת שהגיע הזמן שלך להרגיש טוב יותר עם...
המדריך להסרת כתמים שונים מהספות
הספה היא מוקד הפעילות המשפחתית בבית, ולכן היא חשופה למגוון...
דילוג לתוכן