Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI

לראשונה בענף הפרסום הישראלי: HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא בקמפיין רדיו דיגיטלי ב-SPOTIFY שכולו נוצר על ידי AI
קרדיט צילום: מכון טכנולוגי חולון

הקמפיין נוצר על ידי משרד הפרסום טוויסטד, במסגרתו בינה מלאכותית כתבה, הלחינה והפיקה עשרות ג'ינגלים שונים. הג'ינגלים נוצרו ב-7 סגנונות מוזיקה ויטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה שהם נוהגים לשמוע. קמפיין הרדיו הדיגיטלי החדש נועד לקדם את היום הפתוח ב-HIT

לראשונה בענף הפרסום הישראלי, עלה קמפיין רדיו דיגיטלי שנכתב, הולחן והופק על ידי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI). בהובלת הקמפיין עומדים הדס אסף – סמנכ"לית מערך השיווק של HIT ואייל גן מור סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד הפרסום טוויסטד.

תהליך יצירת הקמפיין כלל שימוש במספר פתרונות AI גנרטיביים ייעודיים שהחליפו תהליכים שלרוב מבוצעים על ידי אנשי קריאייטיב ומוזיקאים. שלושת השלבים העיקריים ביצירת ג'ינגלים – כתיבה, הלחנה וביצוע, כולם בוצעו על ידי הבינה המלאכותית, כאשר ברקע אנשי הקריאייטיב ביצעו בקרה, סינון ועריכה אחר כל אחד מן השלבים.

קרדיט צילום: טוויסטד

בתהליך זה, נוצרו עשרות ג'ינגלים שונים בכ-7 סגנונות מוזיקליים, אשר יטרגטו משתמשי ספוטיפיי לפי סגנון המוזיקה המועדף עליהם. הסגנונות המוזיקליים בהם יוצרו הג'ינגלים השונים כוללים: פופ פאנק, רגאיי, פופ רוק, אלקטרוניק פופ, R&B, רוק ומטאל.

חברת ADIO המשווקת את הפרסום ב-Spotify יצרה עבור הקמפיין פריסת מדיה מתקדמת הכוללת טירגוט עד לרמת המאזין הבודד בהתאם לגיל, התנהגות צריכה והעדפות ז'אנרים. הג'ינגלים עלו לאוויר לקהלים השונים בהתאם להעדפות המוזיקליות שלהם ושובצו ב-Spotify כחלק מחוויית ההאזנה וכללו באנר מסונכרן להנעה לפעולה ישירות לאתר HIT.

אייל גן מור, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בטוויסטד: "מהפכת ה-AI סוחפת את כל העולם, ובמיוחד אותנו כאנשי קריאייטיב. תהליך יצירת הקמפיין היה מרתק ובמסגרתו השתמשנו במגוון תוכנות AI, ניסינו, חקרנו, ערכנו, סיננו. היכולת "לאלף" את המכונות היא מדהימה, וקצב הלמידה והשיפור שלהן עוד יותר מדהים. אנחנו בטוויסטד משתדלים בכל שנה להביא חדשנות לשוק הפרסום, ואין לי ספק שהשנה הקרובה תהיה כולה סביב הפוטנציאל העצום של הבינה המלאכותית ואיך משלבים אותה בעבודה היומיומית שלנו."

הדס אסף, סמנכ"לית מערך השיווק, HIT מכון טכנולוגי חולון: "בינה מלאכותית כאן כדי להישאר, היה לנו חשוב לייצר קמפיין שיטרגט מאזינים ויגיש להם תשדירים מוזיקליים, הכי קרובים להעדפות המוזיקה הפרסונאליות שלהם. התשדירים מבטאים ומבליטים  את הקשר האפשרי בין רגש, העדפות אישיות והתפתחות הטכנולוגיה בה אנו עוסקים יום יום במכון. מדובר בהתקדמות נוספת בהגשת תוכן חכם, בעל ערך לקהל, המדגיש את התפתחות הטכנולוגיה הנוגעת בכל הרבדים בחיינו.  אנו מרוצים מהתוצאות ומודים לטוויסטד על שיתוף הפועלה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...