Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לשמור על מראה עור צעיר

לשמור על מראה עור צעיר

שמירה על מראה עור צעיר, גמיש וחלק לאורך השנים היא ללא ספק שאיפתן של נשים רבות, שאט אט נזקי הגיל והשמש נראים על פניהן. עם זאת, בזכות התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות פותחו מכשירים חדישים אשר מסייעים לשמר את מראה העור הצעיר והבריא אשר נחשק על ידי רבות. אחד מהטיפולים הפופולריים ביותר במרפאות קוסמטיקה רבות הוא טיפול rf לפנים, אשר מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו אשר הוכח כאפקטיבי במיוחד לטיפול ומניעת קמטים. גלי הרדיו אשר מוצמדים לעור הפנים בעזרת מכשיר ייחודי, מומרים לאנרגיית חום אשר מעודדת את העור ליצור עוד ועוד קולגן ואלסטין – החלבונים שאחראיים על הגמישות והאלסטיות של עור הפנים שלנו.

girl-3141766_1920

לטפל במרקם העור

התמודדות עם אקנה, הן בגיל ההתבגרות והן בבגרות היא איננה פשוטה כלל. על מנת למזער את הנזקים הנגרמים לעור בעקבות האקנה ככל האפשר, יש לזכור שעל אף הקושי חשוב לא לגעת בפצעי האקנה ולהימנע מחיטוט או גירוד שלהם, כמו גם להקפיד על רמת היגיינה גבוהה, שימוש בסבון פנים מדי יום והסרה יסודית של איפור. למרבה הצער, פעמים רבות גם כאשר האקנה מטופל על הצד הטוב ביותר העור נותר מצולק, מה שכמובן יוצר קושי ותסכול אצל נשים רבות. עם זאת, כיום ישנם טיפולי העלמת צלקות אקנה אפקטיביים ללא כאבים באמצעות טכנולוגיות חדשות המתבססות על קרני לייזר, גלי רדיו ואורות. יתר על כן, ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות לאחר אבחון עור מקצועי תכשירים מיוחדים המכילים חומרים פעילים כמו חומצות קילוף, ויטמינים ואפילו חומצה היאלורונית  אשר מסייעים במניעה וטיפול באקנה, בהיפרפיגמנטציה ואפילו בקמטים.

לפנות אל המומחים בתחום

בשנים האחרונות, טיפולי הפנים המתקדמים אשר היו שמורים לאנשים מפורסמים או עשירי תבל בלבד, הפכו לנחלת הכלל וזמינים במגוון רחב של קליניקות בכל רחבי הארץ. אם בעבר היה צריך לחכות חודשים ארוכים לתור אצל קוסמטיקאית על מנת לבצע טיפול הסרת פיגמנטציה בפנים, לטפל בפצעי וצלקות אקנה, לבצע טיפולי מניעת קמטים ועוד, כיום ניתן לחפש המלצות על קוסמטיקאית מקצועית ובעלת ידע רב, אשר משתמשת במכשור מתקדם ואיכותי ובטכנולוגיות חדישות בכל עיר. אחת הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר באזור יהוד-מונסון והסביבה, היא נועה קורן- אשר מתמחה בטיפולי פנים מתקדמים, טיפול בבעיות עור מורכבות ואף מציעה ללקוחותיה מוצרי איכות של המותגים המובילים בעולם הדרמוקוסמטיקה. אם גם אתם מתמודדים עם בעיות עור או סתם מעוניינים לשמור עליו בריא וצעיר ולמנוע קמטים, אתם מוזמנים לחייג למספר 0524535352 ונחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...