Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לשמור על מרחב בטוח

לשמור על מרחב בטוח
קרדיט: Canva

הדרך הטובה ביותר לשמור על מרחב בטוח וכן על חדר ממ"ד מושלם ואיכותי זה באמצעות דלת רסיסים אשר הינה תעלה לכם על כלל הצרכים שלכם בצורה הכי טובה שיש וכן גם בצורה הכי בטוחה שיש. כמו כן ישנם מספר דגשים בדלת רסיסים ואלו הם הדגשים:

  • הגנה- הדלת תספק לכם הגנה חד משמעית בפני איומים בליסטיים כמו למשל כדורים וכדומה, וכן גם מפני איומי אב"כ כך שתוכלו לדעת בוודאות שאתם מוגנים ושמורים תחת דלת איכותית וחזקה במיוחד.
  • חומרים – בשל כך שהדלת עשויה מחומרים חזקים במיוחד ואיכותיים כך תוכלו להיות רגועים יותר ובטוחים יותר, שכן הדלת עשויה מפלדה ומחומרים יקרים ובאמצעות כך מספקת הגנה מושלמת לחדר הממ"ד שלכם.
  • עמידה בתקני הבטיחות- אחד הדגשים החשובים ביותר זה למעשה לוודא שדלת הרסיסים שלכם הינה עומדת בתקני הבטיחות והינה תהיה עמידה בשעת חירום ותספק במדויק את מה שאתם צריכים, דלת רסיסים איכותיות יכולה וצריכה להציל חיים.

לשם רכישת דלת רסיסים תוכלו לפנות אלינו לחברת שביט רונן בע"מ אשר הינה מתמחה בכל הקשר לסיפוק פתרונות איכותיים בכל הקשור למערכות סינון אוויר לממ"ד, בדיקות תקינות, וכדומה וכן עומדת בכל התקנים הנדרשים לשם כך. כמו כן גם חברת מולטידור בבעלותנו כך שאנו מתמחים בייצור פרופילי אלומיניום ופלדה עבור דלתות וכן גם עבור חלונות ממ"ד ועושים זאת ברמה הכי גבוהה שיש וכן באופן הכי בטוח שיש ללקוחות שלנו.

אמצעי אוורור מתקדמים

אחד הדגשים החשובים ביותר בכל הקשור לחדרי ממ"ד זה למעשה התקנת מערכת סינון לממד אשר תאפשר לכם בתחילה לנשום אוויר נקי ואיכותי בזמן השהות שלכם בחדר הממ"ד ותאפשר לכם מחיה נעימה יותר וקלה יותר בשעת חירום. כמו כן על מנת לרכוש מערכת סינון יש לבדוק תחילה שהיא עומדת בכל הדרישות והנהלים של מכון התקנים ופיקוד העורף וכן היא מספקת במדויק את מה שאתם צריכים. כמו כן חשוב להבין איזו מערכת סינון אוויר אתם צריכים ולשם כך רצוי להתייעץ עם המומחים שלנו אשר יעמדו לשירותכם ויכווינו אתכם אל עבר המערכת המתאימה עבורכם.

קיצור באופן מקצועי

על מנת לבצע חיתוך דלת ממד ברמה גבוהה ואיכותית יש צורך בפנייה לחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת לעשות בצורה הטובה ביותר וזאת כמובן ללא פגע בדלת עצמה או בבטיחות שהיא צריכה לספק. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת שביט רונן בע"מ אשר הינה מתמחה בחיתוך דלתות לממ"ד וכן בכל הקשור לפתרונות למערכות סינון אוויר לממדים. חברתנו תספק עבורכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר תוך ניסיון של יותר מ40 שנים בתחום. לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו אלינו: 09-7683122 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...