Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לתעד את הלידה בעין מקצועית

לתעד את הלידה בעין מקצועית
קרדיט https://idanchen.com

אחת הדרכים היותר יפות ומיוחדות לתעד את ההיריון שלנו זה באמצעות צילומי הריון בסטודיו. צילומי הריון בסטודיו נעשים בסטודיו אשר מתמחה לכך ואשר יתעד בצורה מושלמת את הרגעים לפני הלידה של הילד שלכם, כמו כן חשוב שבסטודיו יהיו מערכות מיזוג ונוחות מקסימלית של האישה שכן היא תצטרך להצטלם בפוזות שונות והדבר החשוב ביותר זוהי הנוחות שלה, נוסף על כך ניתן לעשות את הצילומים באוויר הפתוח כמו למשל בים, רקעי נוף מסוימים וכו' לפי טעמכם האישי. בהכנות לצילומי הריון בסטודיו יש להתכונן מראש ולבוא מוכנים, לישון טוב בלילה לפני, לאכול משהו לפני יום הצילומים הארוך וכן להתאפר ולהתכונן בהתאם לאירוע, כמובן ניתן לצרף את בן הזוג שלכן על מנת לשדרג את החוויה ולהעצים אותה. לשם כך תוכלו לפנות לסטודיו לצילום עידן ויעל חן אשר בעלים של סטודיו לצילום הריון, משפחה וילדים. בסטודיו ידאג עבורכם ללבוש ואקססוריז אשר עוברים חידוש כל הזמן וכן הם ברמה הגבוהה ביותר, כמו כן גם הצילומים נעשים בקפידה וגם עריכתם נעשית אף היא בקפידה רבה על מנת לקבל את התוצאות המדויקות והמושלמות ביותר עבורכם, תוסיפו לזה את עניין האדיבות והמקצועיות של עידן ויעל חן ותקבלו תוצר מושלם.

צילומי סטודיו
קרדיט https://idanchen.com

לתעד את רגעי ההתפתחות

צילומים לגיל שנה הם הדרך הנהדרת ביותר לתעד את ההתפתחות של הילד שלכם ולהשאיר לכם ולו מזכרת מדהימה מהגיל הכל כך צעיר והמיוחד הזה, כמו כן יש להתכונן לצילומים לגיל שנה בהתאם ולדאוג שהילד ישן טוב בלילה, יאכל וכו', בשביל לעזור לו לעבור את יום הצילומים בכיף אפשר ורצוי להביא משחק כלשהו שהילד אוהב כמו בובה, כדור, צעצוע ודברים אשר יעזרו לו לעבור את יום הצילומים. הצלמים יתחשבו בגילו של הילד ולא יאיצו בו ויאמצו אותו, והכל יהיה בהלימה לפי צרכי ההורים ובקשותיהם תוך הקפדה על ביטחון הילד ושיהיה לו נוח.

הרגעים שלאחר הלידה

ניו בורן צילומים הינם דבר מיוחד שכן אנחנו מתעדים את החודשים \ ימים ראשונים של התינוק שלנו על כדור הארץ וכן הדבר מרגש ומחייב תיעוד. כמו כן רצוי לעשות ניו בורן צילומים אלו בתוך סטודיו מקצועי ומומחה אשר ניתן לחמם אותו או לקרר בהתאם לצורכי התינוק ולבקשתם של ההורים, בנוסף אפשר לעשות צילומים אלו בעירום, תוכלו לבחור באיזה סטייל שתרצו על מנת שתקבלו את התוצאה הרצויה עבורכם. לשם כך תוכלו להשתמש בסטודיו לצילום עידן ויעל חן אשר הינו סטודיו מקצועי לצילום משפחה, הריון, וילדים. בסטודיו לצילום עידן ויעל חן יקפידו על יחס חם ואוהב ויעטפו אתכם באהבה והרמוניה, כמו כן הסטודיו מתמחה בגילאי 0-13 והוא יעניק עבורכם שירותי צילום ברמה הגבוהה ביותר שיש. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 050-9669466 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...