Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפסת לייזר מומלצת

מדפסת לייזר מומלצת
קרדיט FREEPIK

מדפסת לייזר מהווה סוג נפוץ מאוד של מדפסות למחשב האישי. מדובר על מדפסת אשר משתמשת בטכנולוגיה של מכונת צילום, כאשר המסמך אשר שולחים להדפסה, נשאב על ידי קרן לייזר אשר מעבירה אותו על תוף מצופה סלניום באמצעות מטענים חשמליים. לאחר שהתוף נטען הוא מגולגל בטונר שהוא סוג של אבקה יבשה של דיו. הטונר שומר על התמונה שהוטענה על התוף והוא מעובר לנייר ומתמזג באמצעות חום ולחץ. לאחר שהמסמך מודפס המטען החשמלי מוסר מהתוף והטונר העודף נאסף. לא מעט אנשים מעוניינים כיום לרכוש מדפסת לייזר הן עבור צרכים ביתיים והן עבור משרדים ובתי עסק וחשוב מאוד להבין כיצד בוחרים את המדפסת המתאימה ביותר לצרכים העומדים על הפרק וכן, איזו מדפסת לייזר נחשבת למדפסת מומלצת כיום.

קרדיט FREEPIK

במה שונה מדפסת לייזר למדפסת הזרקת דיו?

חשוב ראשית כל להבין במה שונה מדפסת לייזר ממדפסת הזרקת דיו. הטונר או הדיו במדפסת הלייזר הוא יבש ואילו בהזרקת דיו הוא רטוב. לאורך זמן, מדפסת הזרקת דיו יקרה לתפעול באופן משמעותי הרבה יותר ממדפסת לייזר וזאת בשל העובדה שהחלפת הדיו מתבצעת בתדירות גבוהה הרבה יותר. בהזרקת דיו החומר המודפס יימרח אם הנייר לא יתייבש עדיין ואילו במדפסת לייזר ההדפסה יבשה מלכתחילה. מדפסת לייזר רלוונטית מאוד לכל אדם, משרד או בית עסק אשר נפח ההדפסה שלהם גבוה.

כיצד רוכשים מדפסת לייזר בצורה נכונה?

כיום ניתן למצוא בשוק מדפסות לייזר במחירים שונים וכמובן באיכויות שונות. מדפסות לייזר אישיות לרוב יהיו רלוונטיות להדפסה ממוצעת של 200 עמודים לשבוע והן יכולות להדפיס 8 עמודים לדקה, מדפסות לייזר מתקדמות יותר יכולות להדפיס כ1000 דפים לשבוע וכן 24 דפים לדקה. חשוב מאוד לבחון את כמות ההדפסות של כל מדפסת וכן כמה דפים היא מדפיסה בדקה ולבחור את המדפסת הנכונה בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. חשוב מאוד לבחון גם את הרזולוציה של המדפסת ועם את השפות של המדפסת כאשר כדאי לבחור בשפה סטנדרטית. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק האם המדפסת יכולה להדפיס גם על מדבקות, שקפים, כרטיסים קלי משקל וכן האם היא יכולה להדפיס באופן דו צדדי. פרמטר נוסף שיש לבחון הוא מהו פרק הזמן שבו המדפסת מדפיסה את העמוד הראשון וזמן החימום של המכשיר.

איזו מדפסת לייזר מומלצת?

על אף שניתן למצוא כיום מדפסות לייזר של חברות שונות, כדאי מאוד לדעת כי מדפסת ברדר מהווה מדפסת מומלצת מאוד כאשר מדובר על מדפסת לייזר שכן, מדובר על מדפסת איכותיות מאוד, מתקדמת מבחינה טכנולוגית, אשר יכולה להתאים הן לצרכי עסקים ומשרדים והן לצרכים ביתיים יומיומיים. המדפסת המדוברת היא מדפסת חסכונית, ניתן למצוא טונרים שונים המתאימים לה והאיכות של המדפסת מבטיחה עבודה יעילה לאורך זמן רב בצורה הטובה ביותר. אין  ספק כי מדפסת לייזר של חברת ברדר היא הבחירה הנכונה כאשר מעוניינים לרכוש מדפסת לייזר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...