Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהו תפקידו עורך דין נזקי גוף?

מהו תפקידו עורך דין נזקי גוף?
קרדיט - pixabay

כאשר מחפשים עורך דין נזקי גוף, מחפשים למעשה עורך דין אשר מתמחה בדיני הנזיקין. עו"ד לנזקי גוף לרוב מטפל במקרים של תאונות דרכים או רשלנות רפואית, אך לא רק. נזקי גוף יכולים להיגרם ממגוון סיבות, למשל טביעות בים או בבריכה, נזק חמור (עד מוות) כתוצאה מנשיכת חיה, נזקי שריפה ועוד. בכדי לבחור את העורך דין המתאים ביותר, עליכם לשאול את עצמכם מהו ניסיונו של עורך הדין? האם מתמחה בתחום? האם עוסק רק בתחום זה? כשם שהולכים לרופא שיניים כשכואבות השיניים או לקרדיולוג כאשר כואב הלב, חשוב לפנות לעורך דין אשר מתמחה בנזקי גוף כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה במשפט ולקבל פיצויים בסכומים גבוהים. עורך דין לנזקי גוף ידע להמליץ לכם האם יש צורך בחוות דעת של מומחים, איזה מסמכים יש להגיש לביטוח לאומי, איך לבחור מומחה מתאים ובאופן כללי יבחר את האסטרטגיה המתאימה ביותר למקרה הספציפי שלכם, שכן כל מקרה הוא שונה לחלוטין. יש לקוחות שיעדיפו לקבל את הפיצוי כמה שיותר מהר, יש כאלו שיבקשו להימנע מלהגיע לבית המשפט, ויש אחרים שירצו בדיוק את ההיפך, כלומר ירצו לקבל את יומם בבית המשפט ויבקשו להיות כמה שיותר אקטיביים במהלך הדיונים. אחרי יותר מ- 50 שנים של ניסיון, אנחנו במשרד עו"ד זלצר הבנו שאין לקוח אחד שדומה לאחר, כל אחד הוא יחיד ומיוחד וכל מקרה מצריך טיפול שונה ואישי שיתאים לרצונותיו.

כיצד עורך דין תאונות דרכים יכול לעזור לכם?

תאונות דרכים מתרחשות כמעט מדי יום, לעתים כמה תאונות ביום אחד, חלקן קטלניות. אין אדם שלא ראה, שמע או קרא על תאונה קשה במהלך חייו. אך האם אתם יודעים מה צריך לעשות אם חלילה אתם מעורבים / עדים לתאונת דרכים? משרד עו"ד זלצר מטפל כבר יותר מ- 50 שנים בתאונות הדרכים הקשות ביותר שניתן לדמיין, ושב ומזכיר את העקרונות החשובים ביותר במקרה של תאונת דרכים:

1. ביטוח, ביטוח, ביטוח. לא לוותר על ביטוח. אם נפגעתם כהולכי רגל (או בתאונת פגע וברח), תבררו פרטים על הרכב הפוגע וביטוח החובה.
2. להתקשר למשטרה ולעדכן בדבר התאונה.
3. לאסוף כמה שיותר חומר רפואי – חשוב לפנות לגורמי רפואה בסמיכות כמה שיותר קרובה לתאונה (מיון או רופא הקהילה, לפי המקרה).
4. תאונות דרכים (למעט סייגים) מתבררות לפי חוק הפלת"ד, חוק סוציאלי אשר מסדיר את הפיצויים בתאונות דרכים. נפגעתם? פנו מיד לעו"ד וידעו אותו בכדי שינחה אתכם כיצד להתנהל. לידיעתכם חוק הפלת"ד פוטר את המעורבים משאלת החבות (כלומר למעט יוצאים מן הכלל, אין משמעות לשאלה מי אחראי או אשם בתאונה).

אם נסכם, אם הייתם מעורבים בתאונה אנו ממליצים על יצירת קשר עם עו"ד תאונות דרכים מומחה בתחום כמה שיותר מהר, וזאת בכדי למקסם את הסיכויים להשגת הפיצויים הגבוהים ביותר.

עורך דין רשלנות רפואית

נתחיל מהסוף. איזה מזל גדול יש לנו שתחום הרפואה כל כך מתקדם בימינו ושיש רופאים ששומרים עלינו, מטפלים בנו ומצילים את חיינו כמעט מידי יום. אך מה עושים כשהרופא שאמור היה לשמור עלינו מתרשל? סולחים לו? מקבלים את העובדה שהוא אנושי ועושה טעויות? התשובה הרבה יותר מסובכת מכפי שנדמה. לפי הדין, לא כל טעות של רופא מהווה רשלנות, וגם לא כל רשלנות של רופא מזכה בפיצוי. צריך להוכיח שהרופא התרשל, ושהנזק נגרם כתוצאה מהרשלנות (ובשפה משפטית, צרי להוכיח "קשר סיבתי"). אם אתם מרגישים שבוצע כלפיכם עוול ונפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, דעו כי אתם יכולים לפנות עוד היום ולבחון אם יש לכם "קייס" משפטי לתביעת רשלנות רפואית. תביעה שכזו לאו דווקא תהיה נגד הרופא או איש המקצוע הספציפי שביצע את הרשלנות, אלא לרוב נגד המוסד בו הוא עובד כמו בית חולים או קופת חולים, בעיקר כחלק מעיקרון הכיס העמוק של דיני הנזיקין לפיו תובעים את הגוף עם הכיס העמוק ביותר אשר יש הכי הרבה סיכויים להיפרע ממנו במידה ובית המשפט יקבל את התביעה ויפסוק שמגיעים לכם פיצויים. עו"ד רשלנות רפואית ילווה אתכם, יעזור לכם להתמקד איך וכיצד מומלץ להגיש את התביעה, וכן יעזור לכם לאתר את המומחה המתאים ביותר על מנת להגיש חוות דעת רפואית איכותית וטובה. חשוב לדעת, תביעות רשלנות רפואית מוגשות לבית המשפט יחד עם חוות דעת רפואית בלבד (למעט מקרים חריגים), ולכן איתור ובחירת המומחה המתאים חשובה מפז.

לשאלות, פנו אלינו למשרד עו"ד זלצר במספר – 03-6855959. משרדנו עם ניסיון של מעל 50 שנים בכל סוגי מקרי הנזיקין לרבות נזקי גוף, תאונות דרכים ורשלנות רפואית וננסה לסייע בכל שאלה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...