Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהם דיני התעבורה ועבירות התנועה?

מהם דיני התעבורה ועבירות התנועה?
קרדיט - pixabay

עבירות תנועה יכולות להיתפס כבעלות משקל נמוך יותר מאשר עבירות אחרות כמו רצח או שוד, זאת למרות שבעצם מדובר בהליך פלילי לכל דבר בו המדינה היא מגישה את כתבי האישום ותובעת לדין את מי שיש ראיות נגדו שביצע עבירה על החוק לפי דיני התעבורה. דיני התעבורה השונים מפורטים במגוון של חוקים ותקנות, שבאמצעותן המחוקק מבטא את חשיבותה של שמירה חיי אדם ועל הבטיחות בדרכים, זאת עקב כמות ההרוגים הגבוהה בתאונות הדרכים במהלך השנים, שמהווה מכת מדינה. כבישי מדינת ישראל הם לא החצר האחורית הפרטית של כל אחד ואחת מאיתנו, לכן כאשר אדם מבצע עבירת תנועה הוא לא מסכן רק את עצמו, אלא גם משתמשי הדרך האחרים כמו הנהגים והולכי הרגל שחוצים את הכביש. מי שנפתח נגדו הליך משפטי בנוגע לעבירת תנועה שהוא מואשם בה, כנראה יתקשה לנהל בעצמו את ההליך המשפטי בצורה טובה ובאופן שימזער את הנזק מבחינתו. ליווי משפטי מקצועי יסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם במהלך ההליך. עורך דין תנועה יוכל לטעון בעבורכם ולהיאבק למענכם בערכאות המשפטיות השונות.

מה הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד)

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינה יחידה מנהלית במשרד הבריאות שעוסקת ברפואה תעבורתית בכלל, ובפרט במניעה של פגיעה גופנית בתאונות דרכים בשל מספר סיבות כמו ליקוי בריאותי של אחד הנהגים. בין תפקידיו של המרב"ד נמצאים איתור מוקדם של ליקויים בריאותיים שהופכים נהגים לבעלי פוטנציאל לנהיגה מסוכנת. בנוסף, המרב"ד פועל לשיפור עצמאותם של נהגים נכים ונותן ייעוץ לגורמים שונים בנוגע לרפואה תעבורתית. מומלץ לפנות ל- עורך דין מרב"ד שמכיר את ההליכים המתבצעים ויכול לייעץ לכם בנוגע לכך.

קיבלתי זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים

כשקיבלנו זימון ל- מכון רפואי משרד הרישוי, נדרש להגיע למכון לאחד מהשירותים שניתנים שם, כדוגמת בדיקות כשרות רפואית לנהיגה. בין הסיבות שבגללן מפנים אנשים לבדיקה במרב"ד נמצאות- בקשת רישיון לרכב ציבורי, עברייני תנועה, נכי משרד הבטחון, בעלי בעיות בריאותיות וכן אנשים אחרים שמופנים על ידי משרד הרישוי לבדיקה רפואית. ייתכן שנחשוש מהבדיקה ומהתוצאות שלה. לכן מומלץ לקבל סיוע משפטי בנושא. משרד עורכי דין ז'ורבסקי אלבראנס מתמחה בדיני התעבורה ומציע מגוון שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים ללקוחותיהם. המשרד חרט על דגלו גישה ייחודית ששמה את "הלקוח במרכז", והערכים המנחים אותנו הם רגישות, מקצועיות, בקיאות, עדכנות, שקיפות, אמינות ויצירתיות משפטית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...