Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם הפרעות אכילה

מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם הפרעות אכילה
credit: pixabay

‏בעיות רגשיות ונפשיות מאפיינות את החיים של כל אחד וכל אחת מאתנו. זה לא פשוט להיות אדם בוגר בעולם. אבל אם מדובר על בעיות מורכבות מאוד, כמו למשל בעיות אכילה, אז הטיפול שצריך לקבל הוא טיפול מקצועי במיוחד. כלומר, אתם חייבים לעשות את הכל בשביל להגיע למצב שבו אתם מקבלים את הכלים המקצועיים ביותר של האנשים המקצועיים ביותר אם חשוב לכם ‏לשמור על הבריאות שלכם לאורך זמן, וזוהי המשימה של אנשי הצוות של מרכז הגמילה אחד לאחד.

מה הן הפרעות אכילה?

הפרעות אכילה כפייתית הן הפרעות אכילה שיכולות לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים. ‏ההגדרה ‏הקלינית של הפרעות אכילה היא מורכבת ומסובכת מאוד. ולכן, רק מטפלים מוסמכים יכולים לקבל את ההחלטות בנוגע להגדרות רפואיות, כדי להעניק טיפול לאנשים אשר באמת סובלים מבעיות של הפרעות אכילה. באופן עקרוני, צריך לבדוק המשכיות, השפעות חיצוניות, דפוסי התנהגות ‏ומצב בריאותי, בשביל לקבוע האם מדובר על אדם אשר סובל מבעיות של הפרעות אכילה, לפני שמתחילים תהליך הטיפול.

איזה טיפול אפשר לקבל?

‏הטיפול בהפרעות אכילה הוא טיפול מגוון מאוד, אשר מתאים את עצמו גם למצב הרפואי של האדם וגם למצב הרגשי והנפשי. לכל מטופל יש סגנון טיפול קצת אחר אשר יכול להתאים לצרכים שלו. ולכן צריך לבנות תוכנית טיפולים מתאימה ולקבל את התמיכה של המטופל, הרופאים, ובני המשפחה הקרובים כדי להגיע לתוצאות.

איך אפשר לשמור על המצב הבריאותי לאורך זמן?

‏אחת הדרכים הכי טובות לשמור על המצב הבריאותי של אנשים עם הפרעות אכילה לאורך זמן היא לספק תמיכה באופן קבוע. צריך להבין מהו המקור הריגשי של הפרעות האכילה, ולראות האם ניתן לתת מענה לצרכים, גם בסיטואציות משתנות וגם כאשר יש לחץ קבוע על המטופל. מכאן ואילך, צריך לתת למטופל את הכלים האישיים שיאפשרו לו לחיות חיים בוגרים בצורה הנכונה ביותר לצרכים שלו. ואפילו לבקש עזרה במקרה הצורך כדי להימנע מנפילות חוזרות להתנהגויות בעייתיות.

‏הלבוי האישי של אנשי הצוות המקצועי במרכז אחד לאחד, ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול יכול פתרון לצרכים המיוחדים של אנשים עם בעיות והפרעות אכילה שונות. אנו לומדים את המצב הכללי של כל מטופל, ועושים את הכל בשביל לאפשר למטופלים לקבל פתרונות המתאימים לצרכים שלהם לאורך זמן בצורה הנכונה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי המקצוע 077-2202565.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
נשארים על הרגליים- כל מה שאתם צריכים כדי ללכת בכיף
מאז שעמדנו על דעתנו והשתחררנו מסינרה הרחב של אמא, למדנו...
כמה דברים על חרדה
רבים סובלים מחרדה לסוגיה, הסובלים עשויים לחוש בושה, ולעתים קיימת...
הפנינג של אהבה ונתינה לזכר חללי חרבות ברזל: 36 צמות למען חולות סרטן
בנות שכבה י' באולפנת אמית ישורון פתח תקווה, בשיתוף פעולה...
מתלות לעצמאות ככלי לקידום החלמה משפחתית
יום עיון לאנשים המתמודדים עם קושי נפשי ובני משפחתם, בו...
מרגישים קושי נפשי מורכב? פנו לטיפול דחוף
אף אחד מאיתנו לא קם בבוקר ומתכנן להרגיש רע. ממש...
"לבחור את הסיפור שלך"
יום עיון לאנשים המתמודדים עם קושי נפשי ובני משפחתם, בו...
עד כמה בעיות גב נפוצות?
בעיות גב נפוצות מאוד. זה יכול להיות די קשה לחיות...
מאירים את הבית: בטקס צנוע ומרגש הקדישו יחיאל ורמי פולטר שהגיעו מדטרויט, מישיגן בית לילדים חולי סרטן ונפגעי פעולות איבה
הבית הוקדש לזכרם של בני משפחת סימן טוב - קדם...
איך להבטיח עור צעיר ומוצק בקלות מהבית?
מסיבות אסתטיות, טיפול בתדר רדיו (או RF) הוא הליך מוצלח....