Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה הקשר בין אלתור לעמידה בלחצים וביטחון עצמי

מה הקשר בין אלתור לעמידה בלחצים וביטחון עצמי
credit Pixabay

ביטחון עצמי הוא אחד המאפיינים שעוזרים לנו להתקדם בחיים, וגם אחד המאפיינים שרבים מאיתנו מתקשים לסגל לעצמנו. למרבה הצער, אין שיעורי ביטחון עצמי בבתי הספר, אבל זה לא אומר שכאנשים בוגרים אנחנו לא יכולים ללמוד כיצד להיות בטוחים בעצמנו. אחת הדרכים הטובות והמהנות ביותר לעשות זאת היא באמצעות סדנת אימפרוביזציה, וכאן נגלה בדיוק כיצד הפעילות הייחודית הזו תיתן לכם בוסט לביטחון.

credit Pixabay

סדנאות אלתור על קצה המזלג

סדנאות אלתור קיימות בשטח כבר שנים רבות, ואנשים רבים הולכים אליהן באופן קבוע כתחביב מהנה. הסדנאות האלו הפכו לפופולריות במיוחד גם במקומות עבודה שונים, הודות לכלים שהן נותנות למשתתפים. בקצרה, בסדנת אימפרוביזציה הקהל \"נזרק\" לתרחישים שונים, והוא צריך להגיב להם. מכאן התרחישים מתגלגלים ונוצרים מצבים משעשעים וגם רגעים של אמת והבנה.

על אלתור וביטחון עצמי: מה הקשר בין השניים?

כאמור, ביטחון עצמי הוא מאפיין חשוב שכולנו זקוקים לו. כמו דברים רבים אחרים, ניתן לבנות ביטחון עצמי בהדרגה, וסדנת אלתור עוזרת לעשות זאת בצורה מיוחדת.

בשוק העבודה ביטחון עצמי הוא מפתח להצלחה; החל משלבי ריאיון ועד לביצוע עבודה, אנחנו צריכים להיות בטוחים שיש לנו את הידע והכלים לעשות מה שנדרש.

אם הייתם אי פעם בריאיון עבודה, אתם יודעים שמדובר במעמד מלחיץ, בלשון המעטה. בראיונות יש דברים רבים שעומדים על כף המאזניים, וביטחון עצמי יכול להטות את הכף לטובתכם. במהלך ראיונות, המראיינים שואלים שאלות צפויות, וגם שאלות לא צפויות. אנשים רבים נתקעים בשאלות הלא צפויות, אבל עם כלי אלתור אפשר לדלג על המשוכה הזאת.

בראיון, כמו באלתור, אתם תגיבו למצבים ושאלות לא צפויות באופן מיטבי. מענה על שאלות ללא היסוס משדר ביטחון למראיינים, וגם עוזר למרואיינים להרגיש פחות לחוצים, ואין ספק שזה מה שצריך כשרוצים להתקבל לעבודה.

מבחינת התעסוקה עצמה, צריך גם לא מעט ביטחון במהלך העבודה. בין שאתם מדברים בפניי קהל, מעבירים מצגת או צריכים לעשות דברים שלא עשיתם בעבר – ביטחון הוא המפתח להצלחה. כאשר מתרגלים משהו שוב ושוב, הגוף והמוח שלנו מסתגלים לכך, ומגיבים במהירות גדולה יותר. אלתור מאפשר לתרגל תגובה למצבים לא צפויים, דיבור בפניי קהל ותגובה מהירה. ככל שתאלתרו יותר, אתם תרגישו נינוחים יותר, וזה יתורגם ישירות למשימות שאתם צריכים לבצע.

ולא נשכח את החיים האישיים… כולנו צריכים להתנהל במרחב חברתי, וישנם מצבים רבים שמשאירים אותנו ללא מילים. סדנת אלתור נותנת את הכלים להגיב גם למצבים לא צפויים ואפילו מביכים, כך שתוכלו לשדר ביטחון ולהוריד את מפלס החרדה שלכם. הכלים האלו ילוו אתכם במצבים רבים: שיחה עם בני המין השני, אינטראקציות חברתיות שונות, וכל מצב אחר שבו אתם רוצים להרגיש בטוחים בעצמכם, וגם לשדר את זה החוצה.

סדנאות אלתור מקצועיות ומהנות לקהל הרחב

עכשיו שאתם יודעים איך סדנת אימפרוביזציה יכולה לעזור לכם, הגיע הזמן לגלות איפה אפשר ליהנות מסדנאות כאלו. אם אתם מחפשים לצאת מהקופסה ולהכין את עצמכם למצבים לא צפויים – סדנת האלתור של יונתן גרובר היא עבורכם. עם פז\"ם מכובד של עבודה עם קהלים מכל הסוגים, יונתן הוא מומחה בקילוף שכבות חוסר הביטחון של הקהל שלו. הניסיון בסטנד אפ מקצועי, לצד הנחיה וניהול סדנאות אלתור הפכה את יונתן למומחה באלתור, וגם אתם יכולים להצטרף לכיף. הסדנאות הן מהנות, מעשירות והכי חשוב – עובדות. באמצעות אלתור ושליפה מהמותן על הבמה, אתם תלמדו איך ליישם את הכלים בחיים, ותיהנו מביטחון עצמי מוגבר ותחושה נעימה ורגועה יותר בכל מצב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...