Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה יותר טבעי מלהשקיע באוכל. טבעי…

מה יותר טבעי מלהשקיע באוכל. טבעי…
קרדיט FREEPIK

תחום השקעות אלטרנטיבי מעניין נוסף הוא תחום השקעות המזון. כולם כבר מכירים את 'ביונד מיט', שההמבורגר ללא בשר שלה הגיע אפילו עד תפריט ענקית רשתות המזון המהיר 'מקדונלדס' אך לצידה יש סטארט אפים רבים נוספים, המפתחים המצאות דומות בתחום הנדסת המזון. 

'חרגול פודטק' למשל, סטארט אפ ישראלי, המפתח טכנולוגיה פורצת דרך לייצור מסחרי של חלבון איכותי מבוסס חגבים (חרגולים) או חברת 'אקווה באונטי' הקנדית שהקימה מיזם לייצור דגי סלמון מהונדסים על היבשה ועוד מיזמים שיכולים לעשות מהפכה של ממש באופן צריכת המזון שלנו ולעזור למיליוני רעבים בכל העולם, כמו גם בשימור שרשרת המזון, כאשר הדגה בים הולכת ומצטמצמת כל שנה בשל דיג יתר, כריתת היערות מכחידה זני חיות, הדבורים בסכנה ועוד עשרות מינים שהקשר הסימביוטי שלהם לסביבה משפיע על כולנו.

מה יותר טבעי מלהשקיע באוכל. טבעי...
קרדיט FREEPIK

להשקיע בטבע ( לא זו שמייצרת תרופות כימיקליות אלא בטבע עצמו…)

אוכל זה הריי הדבר הבסיסי ביותר, משהו שכולנו צורכים, צריכים ונצטרך לנצח (עד שמישהו ימציא פיתוח שמתגבר גם על זה…) לכן טבעי, מתבקש ומשתלם לאתר את החברות שמפתחות בכיוון הזה ולהשקיע בתחום. פורטל הביטוחים פרימיום מתמחה באיתור בהשקעות אלטרנטיביות עבור לקוחות הפמילי אופיס שלה וכאשר יש אפשרות להשקיע במיזם פורץ דרך בתחום המזון כמו בכל תחום אחר, אנו חוקרים את השוק, בודקים את ההיתכנות ואת מצבה הכספי של החברה המפתחת וממליצים ללקוחותינו על השקעה בה. 

" כולם צריכים לאכול…"

אפשרות השקעה נוספת, סולידית יותר אך בעלת פוטנציאל רווח ודאי בתחום המזון, היא השקעה בחברות המזון הגדולות, בין אם רשתות השיווק הגדולות, חברות משלוחי המזון המהיר, ספקיות המזון וכל נדבך אחר של תעשיית המזון, החל מספקיות קרח למשקאות למשל ועד ספקיות אריזות. 

קיים מגוון רחב של אפשרויות השקעה בתעשיית המזון כשהמשותף לכולם: מדובר במוצרי צריכה בסיסיים שכולנו צורכים. הקורונה הוכיחה לנו ברגע האמת מה כולנו רוצים ורצים לקנות ואיך אנו מצטיידים במזון ברגעים כאלה. לא פלא שמניות חברות המזון הגדולות הרוויחו מהמשבר ובנוסף לכך טרנד משלוחי המזון הואץ והגיע תוך כמה חודשים בודדים לרמה כזאת שכיום כל מסעדה כבר מבצעת משלוחים פרטיים וחברות כמו 'דור-דש', 'וולט' ואחרות השתלטו על שוק שליחויות המזון ומרוויחות מכך הייטב.

" טרנד המשלוחים קיבל בוסט מטורף בגלל הקורונה ולא נראה שהוא יעזוב כשהיא תעזוב אלא רק ילך ויגדל"

הרגלי הצריכה שלנו השתנו לתמיד בעקבות המגפה. התרגלנו להזמין הכל און ליין עד הבית כשישבנו בו בלי אפשרות לצאת. תחום המזון הוא אולי התחום הכי מבוקש כרגע כשהעולם חוזר לפעילות והמסעדות, שספגו את המכה הקשה ביותר בשל הקורונה לצד חברות התיירות, צפויות לפרוח בגדול ב-2021 והלאה כאשר הן תהיינה אחראיות לצריכה המוגברת הצפויה של מזון ומוצריו.

רשתות מזון גדולות כמו 'וול מארט' ואחרות שהיו ממילא גדולות קודם, גדלו עוד יותר ב-2020, הוסיפו מוצרים חדשים לרכישה וגדלו גם לתחומים אחרים. השקעה בהן היא השקעה בטוחה ויש עוד דוגמאות.

" פורטל הביטוחים פרימיום מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של השקעות אלטרנטיביות בעולמות הנדל"ן, שוק האנרגיה והתשתיות, השקעות אלטרנטיביות בתעשיית ההייטק והביו-טק ועוד.

אנו נענים לאתגרי התקופה ומבינים שדברים מהותיים השתנו בחיינו, חלקם לתמיד. טרנד העבודה מבית למשל, יצר תנועות גדולות גם בשוק הנדל"ן ובתחום השינוע והלוגיסטיקה ועוד. זה מגיע גם להשקעות מזון וצריך להביא שבחשבון את הגורמים הללו. 

פורטל הביטוחים פרימיום מוצאת את החברות המעניינות ביותר המציעות פתרונות אלטרנטיביים הבאים לתת מענה גם לדברים האלה.

גלשו עוד באתר פורטל הביטוחים פרימיום וקראו כתבות דומות בהן תוכלו ללמוד על שירותי החברה עבור משקיעים כשירים וכן לגלוש באתר פורטל הביטוחים תכנון פיננסי שם תוכלו ליהנות ממגוון כתבות וטיפים בנושא חיסכון, ביטוח והשקעה במכשירים פיננסיים פחות אלטרנטיביים כמו קופות גמל להשקעה, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים ועוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשתות החברתיות, השאירו תגובות לגביה או שאלות בכל עניין אחר ונשמח לחזור אליכם לייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולקבוע אתכם פגישת היכרות על מנת לבחון את מצב תיק ההשקעות שלכם, תיקי הביטוחים, הקרנות והקופות על מנת שתחסכו כסף ותשקיעו אותו בחוכמה במקומות המתאימים לכם, להשגת תשואות טובות יותר בטווח הבינוני והארוך. להתראות ובהצלחה.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...