Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה עושים אחרי תאונת דרכים?

מה עושים אחרי תאונת דרכים?
קרדיט PIXABAY

כאשר מדברים על תאונת דרכים מתכוונים לקבוצה רחבות שלש אירועים וסיטואציות שעלולים לקרות ואף אחד מהם לא נעים. אנשים רבים מעדיפים אפילו שלא לדבר על תאונת דרכים מחשש ליצירת מזל רע. יחד עם זאת, אי אפשר תמיד לשלוט במה שקורה ותאונות דרכים קורות דרך קבע. מה שצריך זה לדעת מה לעשות אחרי.

מה צריך לעשות אחרי תאונת דרכים?

הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מאד עמוסים, סוערים ומבולבלים. צריך להבין קודם כל אם יש פגיעת גוף, האם המעורבים בסדר או שנדרש להזמין את כוחות ההצלה, האם נגרם נזק לכלי הרכב ובעיקר לבדוק מי מעורב בתאונה בנוסף. חשוב להחליף פרטים אישיים, לצלם את המקום ואת התוצאה וכמובן שיש דרגות חומרה שונות של תאונות כך שייתכן מצב שבו אי אפשר יהיה לבצע את כל הפעולות האלה בשל מצב גופני ירוד או חוסר הכרה. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא יצירת קשר עם עורך דין תאונת דרכים שיידע ללוות ולהסביר את כל הפן המשפטי של התאונה ובצידת הצורך ילווה את הלקוח שלו (פוגע או נפגע) בהליך משפטי שידון בזהות האשמה ובהשלכות של התאונה על כל המעורבים. אנשים מקלים ראש בעניין של פנייה אל עורך דין וחשוב מאד לדעת שלא מומלץ להתמהמה איתה.

המומחיות הייחודית של עורך דין המטפל בתאונות דרכים

כמו כל תחום משפטי אחר גם עו"ד תאונת אופנוע ותאונות דרכים יהיה מומחה בתחום ספציפי זה. לפעמים יהיה מדובר במימוש זכויות של הנפגעים מול חברות הביטוח, יתכן ויהיה מדובר בייצוג מי מהצדדים בהליך משפטי וגם יכול להיות שתהיה בעקבות התאונה תביעה אזרחית בנושא נזקי גוף ורכוש. לכל אלה חייבים שיהיה עורך דין תאונת דרכים צמוד שייצג את הלקוח שלו, יידע להבין לעומק מה אירע ואיך לבחון את השתלשלות האירועים ובעיקר יוכל להסביר ללקוחות שלו את ההשלכות הלאה של כל מה שאירע בתאונה וגם של ההליך המשפטי עצמו. לא תמיד אפשר להבין את זה לבד ולפעמים הצד השני ירצה להתנהג בצורה פחות נעימה ועד שיושג עורך דין מתאים כבר ייגרם נזק נוסף. מכאן שיש חשיבות של פנייה אל עורך דין כמה שיותר מהר גם אם נדמה שמדובר בתאונה קלה.

איך לבחור עורך דין מתאים?

ראשית, חשוב לוודא שזהו עורך דין תאונת אופנוע או תאונות דרכים שיש לו ניסיון רחב ככל האפשר בייצוג לקוחות שעברו תאונות דרכים. מומלץ לקבל המלצות אודותיו מלקוחות עבר או אנשים שהסתייעו בשירותים שלו וממליצים על דרך העבודה והתקשורת מולו וכמובן שהוא צריך להיות אנושי, סבלני ומקצועי כי אנשים שעברו תאונות דרכים יהיו במצב מנטלי וגופני לא פשוט ולא תמיד קל להם לשחזר את מה שקרה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...