Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוניות לשדה התעופה – מדוע מדובר בפתרון המשתלם והנוח ביותר בישראל כיום?

מוניות לשדה התעופה – מדוע מדובר בפתרון המשתלם והנוח ביותר בישראל כיום?
credit freepik

ישראלים טסים המון לחו"ל, וישנן כיום כמה אפשרויות עיקריות להגעה אל שדה התעופה, וחזרה ממנו הביתה. נראה כי הדרך המשתלמת, הנוחה והטובה ביותר להגיע אל הנתב"ג וממנו חזרה היא באמצעות מוניות לשדה התעופה – מונית הנשלחת במיוחד אליכם הביתה. ללא ספק, פתרון שכדאי לכל מי שטס להכיר ולנסות.

מדוע הזמנת מוניות לשדה התעופה, מכל רחבי הארץמהווה פתרון נוח ומשתלם יחסית לכל אלטרנטיבה אחרת? ממי כדאי להזמין מונית על מנת ליהנות מכל היתרונות הללו, ולשלם על כך מחיר הוגן ותחרותי?

 

הזמנת מוניות מתל אביב לנתבג, כמו גם מכל מקום אחר בארץ – יתרונות עיקריים

בין אם אנו מתגוררים במרכז הארץ או בפריפריה, הזמנת מונית שתאסוף אותנו מהבית ותוריד אותנו בכניסה לטרמינל בנתב"ג היא הפתרון המתבקש כיום, ממספר סיבות עיקריות:

האלטרנטיבה העיקרית להזמנת מוניות מתל אביב לנתבג, כמו גם מהרצליה, גבעתיים, רמת גן, או כפר סבא, היא לנסוע עם הרכב הפרטי ולהחנות אותו בחנייה ארוכת הטווח שבשדה התעופה. מלבד לעובדה כי ניאלץ לעמוד בפקקים ולשלם את מחיר הדלק של הרכב, החנייה ארוכת הטווח עצמה תעלה לנו בדרך כלל יותר מאשר הזמנת מונית, כך שיצאנו נפסדים מכל הבחינות.

אלטרנטיבה נוספת היא הגעה בתחבורה ציבורית, כאשר כאן האפשרות הרלבנטית היחידה היא נסיעה ברכבת. במקרה זה נעביר את תחילת המסע שלנו לחו"ל בצפיפות ובחוסר נוחות (הקו של הרכבת לנתב"ג בדרך כלל צפוף ועמוס בנוסעים), ורכבת ישראל ידועה גם באיחורים שלה, כך שנרצה לקחת רכבת מוקדמת במיוחד על מנת שלא להסתכן באיחור לטיסה.

וכמובן, ניתן גם להטריח קרוב משפחה או חבר שיקפיצו אותנו אל השדה. אך כאן אנחנו פשוט מעבירים את החסרונות (עמידה בפקקים, עלות של דלק וכיוצ"ב) אל אותו חבר/קרוב משפחה, ואל נשכח כי ניאלץ להקפיץ אותו שוב, לאחר הנחיתה בחזרה מהשדה אל הבית…

ממי כדאי להזמין מוניות לשדה התעופה?

במקרה של הזמנת מוניות לשדה התעופה, לעומת זאת, ניתן להתרווח מאחור ולתת לנהג לקחת אותנו מהכניסה אל הבית ועד לכניסה אל הטרמינל. המחיר משתלם ביותר ביחס להשארת רכב בנתב"ג והנסיעה תעבור בנינוחות מקסימאלית. לפחות זה המקרה כאשר מזמינים מוניות לשדה התעופה מחברה המתמחה ומתמקדת בדיוק בשירות זה. חברת "מוניות הדרך המהירה" היא דוגמה לחברה מצטיינת בהענקת שירות ספציפי זה, עם מוניות מרווחות ונהגים מנוסים ואדיבים.

הזמנת מוניות מתל אביב לנתבג, כמו גם מכל נקודה אחרת בארץ, משתלמת ונוחה במיוחד כאשר מדובר בחברה המתמחה בדיוק בשירות המסוים הזה. הנהגים של חברת "מוניות הדרך המהירה" יידעו מתי לצאת כדי להביא אתכם לטיסה בדיוק בזמן, ייצרו עמכם קשר כרבע שעה לפני ההגעה (בכל שעה של היום, כמובן) והחברה אף תעקוב אחר הטיסה שלכם חזרה לארץ, על מנת לדעת בדיוק מתי לחכות לכם עם שלט באולם קבלת הנוסעים. זה כבר לא שירות השמור לאנשים עשירים וחשובים בלבד…

בהחלט שווה ניסיון!

טיסה נעימה.

בשיתוף מוניות הדרך המהירה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...