Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחפשים חשמלאי מקצועי? כך תדעו עם מי להתקשר

מחפשים חשמלאי מקצועי? כך תדעו עם מי להתקשר
קרדיט : pixabay

המדריך שיעזור לכם למצוא חשמלאי מקצועי במהירות

כל אחד מאיתנו זקוק מידי פעם לשירותיו של חשמלאי מקצועי, בין אם לצרכי טיפול בתקלות ובין אם במהלך שיפוץ הבית או בניית מבנה חדש. נשאלת השאלה איך יודעים עם מי כדאי להתקשר, בענף מאוד פרוץ שבו רבים מציעים את שירותיהם מבלי שבאמת עברו הכשרה מקצועית בנושא. המציאות מראה כי אין להאמין לכל אדם שמציע את שירותיו כחשמלאי ושעבודות חשמל שמבוצעות בצורה חובבנית, מסתיימות פעמים רבות עם נזק אדיר לתשתית, למוצרי החשמל ובמקרים היותר חמורים אף במוות. זקוקים לשירותיו של חשמלאי ורוצים לבחור נכון? הנה מידע מועיל שיעזור לכם.

 

התקשרו אך ורק עם חשמלאי בעל הסמכה מתאימה

חשמלאות הינה מקצוע לכל עניין ודבר, דבר שמתבטא במעבר של הסמכה מתאימה. מי שמציע את שירותיו ללא הסמכה שכזאת, למעשה מבצע עבירה פלילית חמורה, לא משנה עד כמה הוא מומחה ולמד את העבודה תוך כדי ניסיון. מעבר לזאת, כאשר אתם מתקשרים עם חשמלאי בעל הסמכה מתאימה ולא עם איזה חאפר או חובבן, אתם יכולים להיות בטוחים לא רק שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר מבחינה מקצועית ולא תסכן אתכם כמשתמשים מבחינה בטיחותית, אלא גם תוך כדי הקפדה על כללי בטיחות בעבודה נדרשים.

 

קיימים כמה סוגי הסמכות בתחום החשמלאות שמחולקים לפי רמות. ההסמכה שמאפשרת לחשמלאי לבצע את רוב המשימות השגרתיות קרויה "חשמלאי מוסמך" (כולל עבודות עד 80 אמפר, קרי, תלת פאזי). במידה ומדובר בעבודות חשמל נרחבות יותר, כך עולה הצורך ברמת הסמכה גבוהה בהתאם, כגון חשמלאי ראשי, חשמלאי טכנאי או חשמלאי הנדסאי. עבודות חשמל פשוטות יחסית (כגון הזזת נקודות חשמל), יכולות להתבצע על ידי דרגת ההסמכה הנמוכה ביותר, שהיא חשמלאי מעשי.

העדיפו חשמלאי מקצועי בעל המלצות מוכחות

לא מספיק שלאדם המיועד יש הסמכה מתאימה, אלא חשוב מאוד גם לחפש המלצות חיוביות לגביו. למרבה הצער, קיימים יותר מידי מקרים בהם חשמלאים מצויינים מבחינה מקצועית ובעלי הסמכה, מנצלים זאת על מנת "לעקוץ" לקוחות מבחינת מחירים מופקעים והמצאת תקלות שלא קיימות. הדרך הטובה ביותר להימנע מאנשי מקצוע שכאלה, במידה ולא מצאתם המלצות מאנשים שאתם מכירים, היא לפנות לאתרי דירוג באינטרנט.

 

אתרים שכאלה מדרגים חשמלאים שונים בהתאם למאפיינים שנבדקו ואומתו, כך שרק בעלי מקצוע שעמדו בקריטריונים הנדרשים יופיעו בהם. תוכלו למצוא בהם חשמלאי מקצועי בצורה קלה ומהירה באמצעות סינון על פי פרמטרים נדרשים, כגון סוג העבודה הדרושה לכם, סוג ההסמכה שאתם מחפשים (וכעת אתם כבר מכירים אותן), מקום בארץ, מחירים, יחס ללקוח ועוד, ולקבל רשימה של אנשי מקצוע על פי דירוג שניתן להם על ידי לקוחות קודמים. פשוט וקל!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...