Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מינוי חדש במכבי: ד"ר אורלי גרינפלד מונתה לרופאה מחוזית במחוז המרכז במכבי שרותי בריאות

מינוי חדש במכבי:  ד"ר אורלי גרינפלד מונתה לרופאה מחוזית  במחוז המרכז במכבי שרותי בריאות
דר אורלי גרינפלד | קרדיט: יח"צ

 

ד"ר אורלי גרינפלד, מומחית לרפואת משפחה, מונתה בימים אלו לרופאה מחוזית במחוז המרכז במכבי שירותי בריאות.

במסגרת תפקידה תהיה ד"ר גרינפלד אחראית על כל תחומי הרפואה במחוז, וכן על מקצועות הבריאות והסיעוד.והיא תוביל ותקדם את השירות הרפואי והמקצועי  הניתן למבוטחי המחוז.

דר אורלי גרינפלד | קרדיט: יח"צ

ד"ר גרינפלד עובדת במכבי  כ-9 שנים.  בעבר עבדה כמנהלת הרפואית של מרחב בני ברק, המשיכה לתפקיד סגנית רופאה מחוזית, ולאחר מכן שימשה כסגנית ראש אגף הרפואה בהנהלת מכבי.. בתקופת הקורונה מונתה למנהלת הרפואית של "מגן ישראל" ומילאה תפקיד מרכזי בהתמודדות עם המגיפה.. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות ניהלה והובילה את תחום הרפואה מרחוק והחדשנות במכבי ופיתחה פרויקטים רבים בתחום.

 

ד"ר גרינפלד, אם לחמישה, משמשת גם  כמומחית ברפואת משפחה במרפאת מכבי בגבעת שמואל .היא סיימה את לימודי הרפואה באונ' ת"א והייתה חברה בסגל המרצים ללימודי עתודה ברפואת משפחה באונ' ת"א. כיום ד"ר גרינפלד חברה בתוכנית ‘ענבר’, עתודה ניהולית במערכת הבריאות מטעם משרד הבריאות וארגון ‘מעוז’.

 

מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מעניק שירותי רפואה ליותר מחצי מיליון חברים ב-45 מרכזיים רפואיים ומעסיק כ-1,500 רופאים וכן כ-2,000 עובדים בתפקידים שונים. דניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי : "אני שמח לצרף לצוות הניהולי והרפואי של מחוז המרכז את ד"ר אורלי גרינפלד כמנהלת רפואית מחוזית. אין לי ספק  ש ניסיונה הרב של ד"ר גרינפלד יבוא לידי ביטוי במתן שירות רפואי מיטבי לחברים ולחיזוק הקשר עם הרופאים בכל רחבי המחוז.  אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

לדברי ד"ר אורלי גרינפלד, רופאה מחוזית במכבי : "המינוי החדש מהווה עבורי אתגר נוסף ומעניין, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. לאחר שנה מורכבת למערכת הבריאות במהלכה הייתה לי הזכות לשמש בתפקיד משמעותי במאבק במגיפה בישראל, ‘שירות המילואים’ שלי הסתיים ואני חוזרת בשמחה למכבי לתפקיד מרכזי. ביחד עם הרופאים המקצועיים, המנהלים האיכותיים, וכל צוותי הרפואה, הסיעוד ומקצועות הבריאות נעניק לחברי מכבי את השירות הטוב והמקצועי ביותר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
נשארים על הרגליים- כל מה שאתם צריכים כדי ללכת בכיף
מאז שעמדנו על דעתנו והשתחררנו מסינרה הרחב של אמא, למדנו...
כמה דברים על חרדה
רבים סובלים מחרדה לסוגיה, הסובלים עשויים לחוש בושה, ולעתים קיימת...
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
הפנינג של אהבה ונתינה לזכר חללי חרבות ברזל: 36 צמות למען חולות סרטן
בנות שכבה י' באולפנת אמית ישורון פתח תקווה, בשיתוף פעולה...
מתלות לעצמאות ככלי לקידום החלמה משפחתית
יום עיון לאנשים המתמודדים עם קושי נפשי ובני משפחתם, בו...
מרגישים קושי נפשי מורכב? פנו לטיפול דחוף
אף אחד מאיתנו לא קם בבוקר ומתכנן להרגיש רע. ממש...
"לבחור את הסיפור שלך"
יום עיון לאנשים המתמודדים עם קושי נפשי ובני משפחתם, בו...
עד כמה בעיות גב נפוצות?
בעיות גב נפוצות מאוד. זה יכול להיות די קשה לחיות...
גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו בספארי ברמת גן
שני גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו במרכז הזואולוגי,...