Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלון מומלץ באילת לחופשה שמתאימה לכם בדיוק

מלון מומלץ באילת לחופשה שמתאימה לכם בדיוק
קרדיט PIXABAY

לאן תצאו לחופשה הקיץ? הייתם במספיק צימרים במהלך החורף, הילדים ישתעממו בים המלח וביננו, שוב נגיע למסקנה שאין כמו אילת! העיר הדרומית שומרת על מעמדה כעיר הנופש הישראלית מזה שנים, והיא עושה זאת מעולה. כמובן שהצעד הראשון הוא למצוא מלון מומלץ באילת שיעשה לכם את החופשה, וזה בדיוק מה שתמצאו כאן!

על רשת אסטרל שמעתם? מדובר באחת הרשתות הוותיקות ביותר, שפרצה בשנת 1995 ומאז, מפעילה חמישה מלונות בעיר אילת. כל מלון מיוחד במינו ומציע חופשה בווייב אחר; מחפשים נופש יוקרתי לזוג? אסטרל מאריס הוא המלון שלכם! באים עם הילדים? נירוונה קלאב, פאלמה או סוויטס ישמחו לארח אתכם.

מבולבלים מהמגוון? בואו ננסה להתמקד

אין ספק שמגוון המלונות עלול לבלבל, הרי כל מלון נראה מעולה. הסוד הוא להבין בדיוק איזו חופשה אתם מחפשים ובדיוק בשביל זה, יצרנו את המדריך שלפניכם!

  • סוג החופשה שמתאימה לכם – לפעמים כל מה שמתחשק זה רק להירגע ולנוח, ובפעמים אחרות הבידור הוא הכרחי כדי להעסיק את הילדים בזמן שאתם, נחים ונרגעים על שפת הבריכה עם כוס קוקטייל צונן. ברגע שתבינו מהו סוג החופשה שאתם מחפשים, יהיה לכם קל לכוון למלונות המתאימים מבלי להרגיש אבודים בין המלונות הרבים שיש לרשת להציע.
  • המיקום – האם תרצו ללון באזור הטיילת ולהיות קרובים לכל האטרקציות, הקניונים וההמולה או שמא הפעם מתחשק לכם לקחת צעד אחורה ולמצוא מלון מפנק באזור החוף הדרומי? אמנם האטרקציות מתרכזות בעיר בים באזור זה, אך הוא אידאלי עבור מי שמעוניין בחופשה שקטה ורגועה הרחק מהרעש של מרכז העיר.
  • וכמובן, התקציב – מחיר לילה במלון משתנה לפי פרמטרים כגון עונה בשנה, יום בשבוע, מספר לילות, בסיס לינה, מספר כוכבים, מיקום ועוד. אופציה אחת היא לסייר בין האתרים ולבדוק הצעות מחיר, או להחליט על תקציב מסוים ולהיצמד אליו כדי לא ללכת לאיבוד בין המגוון העצום. ביננו, ככל שתהיו ממוקדים יותר כך יהיה לכם קל יותר לבחור, גם מבחינת התקציב!

לא מתפשרים על פחות מהחופשה המושלמת

כעת כשאתם יודעים איך לבחור מלון מומלץ באילת זה הזמן לבדוק את בתי המלון הנפלאים של רשת אסטרל! כל אחד מהם מציג סטנדרט מעולה בעיצוב, קולינריה ויחס אנושי. הכל כדי ליצור מעטפת יוצאת מהכלל לחופשה בלתי נשכחת במלוא מובן המילה. אז למה אתם מחכים?!

הקיץ עוד רגע כאן ולפני שהמחירים עולים, זהו זמן מושלם להתחיל לחקור את מלונות הרשת ולהזמין כבר עכשיו את החופשה שלכם לקיץ הקרוב. מסתבכים? עדיין לא בטוחים? הכל פשוט נראה טוב מידי? אין שום בעיה! נציגי הרשת ישמחו לסייע, להסביר לכם ביתר פירוט אודות המלונים השונים ובהתאם לצרכים והדרישות שלכם, להכווין אתכם אל המלון שיעשה לכם את החופשה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...