Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעמידים אותך חזרה על הרגליים – כיצד לטפל בפשיטת רגל, חובות וחדלות פרעון

מעמידים אותך חזרה על הרגליים – כיצד לטפל בפשיטת רגל, חובות וחדלות פרעון
קרדיט FREEPIK

איש אינו רוצה לחוות זאת לעולם, ובעלי עסקים שנכנסים לעסק חדש אומרים כי "לי זה לא יקרה", אבל למרבה הצער זה קורה גם קורה. עסקה לא מתאימה ומסוכנת, החלטות בלתי נכונות לאורך הדרך ושורה של מעשים הובילו בסופו של דבר למצב של פשיטת רגל וחובות. במקרים אלה חשוב שיעבוד עם פושט הרגל עורך דין מנוסה ומקצועי אשר יעמיד אותו על הרגליים במהירות. כי גם כאשר המצב נראה די אבוד, עורך דין המכיר את החוקים יכול לעזור לכם לצאת מהתסבוכת. 

מעמידים אותך חזרה על הרגליים - כיצד לטפל בפשיטת רגל, חובות וחדלות פרעון
קרדיט FREEPIK

לדעת את החוקים גם בתחום כמו הובלות מנוף

שירותי הובלות מנוף הם מבין השירותים הנפוצים ביותר הקיימים היום. אלעזר הובלות עם מנוף, למשל, היא חברה מנוסה ומקצועית העוסקת בהובלת פריטים מורכבים. בחברה תקבלו את כל השירותים המתאימים ביותר. החברה עובדת עם בפריסה ארצית ועם מגוון רחב של גופים מוסדיים ופרטיים, הצוות שלה זמין במשך 24 שעות ביממה ודואג תמיד לעמוד בלוח הזמנים. כמו כן, לחברה יש כעת ציוד חדיש המזומן לכל עבודה. 

מעבר לכך, גם כאשר מדובר בחברת הובלות איתנה ומקצועית, טוב לקבל מידע על נושאים כמו תהליך פשיטת רגל או חדלות פרעון על כל צרה שלא תבוא. 

גם כשזה נראה אבוד, אפשר לצאת מהחובות

עברתם שנה לא פשוטה של דיונים בבית המשפט ופשיטות רגל. כעת הגיע הרגע להשתקם ולעמוד על הרגליים. עורך דין חדלות פירעון בתל אביב הוא האדם שאתם זקוקים לו על מנת לצאת מהתסבוכת. עורך דין מנוסה כזה מכיר את כל הסעיפים בחוק והוא יכול להוציא אתכם מהתסבוכת. ראשית, חשוב להבין מהו הליך חדלות פירעון. חדלות פרעון היא למעשה מצב שבו האדם אינו יכול לעמוד בהוצאות ובהכנסות שלו. כאשר ההוצאות של האדם גדולות יותר מהכנסותיו, רשאי עורך דינו להכריז על חדלות פירעון. כמו כן, החוק החדש של חדלות פירעון מאפשר לאדם להשתקם כלכלית. לפי החוק, ניתנת לאדם הזדמנות שנייה לשקול את מעשיו ולהשתקם. במקרה זה, דן בית המשפט בכל מקרה לגופו, ובהתאם למצבו הכלכלי של האדם מטיל עליו סכום חודשי מסוים שעליו לשלם לנושים. 

מעבר לכן, במהלך הליך חדלות פירעון ותהליך היציאה מהחובות, על האדם חלות כמה הגבלות שעליו להכיר:

  • איסור יציאה מהארץ – בתהליך של חדלות פירעון האדם אינו יכול לצאת מהארץ, שכן קיים החשש שהוא יברח לחו"ל וישאיר את חובותיו מאחור. 
  • הגבלה על שימוש בכרטיסי אשראי – לאורך התהליך, תחול הגבלה על שימוש בכרטיסי האשראי. בדרך כלל יאסר על החייב להשתמש בכרטיסי האשראי על מנת שלא יוכל להוציא כסף ולבזבז אותו.
  • סימון בבנק כלקוח מוגבל – החייב יסומן בקרב הבנקים כלקוח מוגבל והוא לא יוכל להתנהל עמם בחופשיות. כל בנק בישראל יהיה מודע למצבו הכלכלי ויפעל לפי שיקוליו. 
  • הגבלה על פתיחת עסק – מכיוון שהעסק של המוגבל נמצא בסיכון, הוא לא יוכל לפתוח עסק חדש ללא אישור מפורש מבית המשפט. במקרים רבים, החזרה למוטב מבחינת בית המשפט היא מציאת עבודה כשכיר. 

מהו הליך מחיקת החובות?

במסגרת חדלות הפירעון מתקיים דיון בבית המשפט ובסיומו יכולים הדיינים להכריז על הפטר ועל מחיקת חובות. בית המשפט יכול לקבוע כך במקרה שבו האדם הצליח להוכיח שהוא נכנס לחובות בתום לב, והיה פועל אחרת בנסיבות אחרות. מטבע הדברים, כדי להוכיח זאת עליו לפנות לעורך דין מנוסה ומקצועי אשר יוכל לסייע לו לנסח את כתב ההגנה שלו. בסופו של דבר, המטרה של כל התהליכים האלה היא לאפשר לאדם להשתקם כלכלית ולהתחיל את החיים מחדש. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...