מענה טלפוני לעסקים במרכז

מענה טלפוני לעסקים במרכז
מקור FREEPIK

מחפש שירות הודעות לעסק?

כלי שיווקי שתומך גם בשירות הלקוחות?

מענה אנושי 24/7 לעסק?

מענה טלפוני לעסקים הינו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי במיוחד, המסוגל לשדרג את העסק שלך בכמה דרגות – גם בתקופה של משבר כלכלי. מענה אנושי איכותי וממוקד, בכל שעות היממה, המאפשר לך להתפנות למשימות נוספות חשובות יותר בניהול העסק.

מענה טלפוני לעסקים במרכז
מקור FREEPIK

לא מפספסים שיחות

עסקים נלחמים על כל פניה של לקוחות חדשים וחוזרים. בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מתקשר, עלינו לעשות את המקסימום ע"מ להבין את הצרכים כדי שנוכל לספק שירות/מוצר רלוונטי ולבצע עסקה. אלא שבפועל קצב החיים הינו מהיר למדי, ובלי שנשים לב אנו מפספסים פניות כאלו ואחרות. ברגע שאנו מפעילים מענה טלפוני לעסקים, נגמרו הפספוסים. ניתן לנתב את השיחות אל המוקד בכל שעה ביום, ומאותו הרגע אנו יכולים להיות רגועים שכל שיחה מקבלת מענה מקצועי ויותר מכך – ניתן גם לבצע עליה מעקב חכם.

מחברים את הטלפונים לCRM

כאמור, כל שיחה נכנסת הינה התחלה של קריאת שירות או של תהליך מכירה חדש. ע"מ להפיק את המקסימום מכל שיחה יש לספק מענה מידי מקצועי ובנוסף לעקוב אחר תוצאת השיחה. חברות המספקות מענה טלפוני לעסקים מספקות ללקוח אפליקציה נוחה לשימוש, המאפשרת לסנכרן בין מגוון הודעות אסמס, אימייל, ווטסאפ וכו' – וכך לבצע מעקב אפקטיבי אחר הטיפול בכל לקוח. אפליקציה זו מאפשרת להפיק נתונים עסקיים חשובים כמו גם פילוחים חשובים להבנת העסק.

להפריד בין העבודה לחיים הפרטיים

במשבר הכלכלי הנוכחי, החיים האישיים שלנו מרבים להתערבב עם העסק, וזאת בשל הסגרים התכופים, העבודה מהבית ועצירת הלימודים. בתקופה כה מאתגרת, כלי כמו מענה טלפוני לעסקים, יכול פשוט להציל אותנו. ניתן להחליט מראש על טווח שעות (למשל שעות אחה"צ שהן הקשות ביותר בבית) בו כל השיחות יגיעו אל המוקד וכך לקוחות לא יצטרכו לקבל שירות חלקי או לשמוע ילדים צורחים ברקע. 

צוות מקצועי שעובד עבורך

צוות המוקדנים של מוקד מענה טלפוני לעסקים הוכשר בצורה מוקפדת ע"מ לספק שירות מיטבי ללקוחות. זה כולל מענה מהיר ללא המתנה מיותר, אדיבות בשירות, לקיחת פרטים מהירה, ניהול שיחות לפי תסריט שיחה שהוכן מראש, סנכרון ההודעות עם מערכת CRM ועוד. לא מדובר בסתם מוקדנים, אלא באנשי שירות ומכירות בעלי ניסיון שמפיקים את המקסימום מכל שיחה חדשה.

תסריט שיחה שנבנה ביחד איתך

אין מי שמכיר את הלקוחות שלך יותר טוב ממך. חברה שמפעילה את שירות המענה הטלפוני, תבנה ביחד איתך תסריט שיחה אופטימלי, אשר יספק מענה מיטבי ל90% מהפניות למוקד. ניתן להגדיר מראש שלוחות, ניתן לחזור על מסרים חשובים, ניתן להוסיף ג'ינגל וניתן כמובן לבנות מראש תרשים שיחה. ניתן אף להגדיר מראש מהי שיחה "סופר חשובה" אשר תועבר ישירות בזמן אמת אל הבעלים של חברה.

הגיע הזמן לנהל את העסק

משבר הקורונה כאן כדי להישאר. עסקים רבים נתקלים באתגרים לא פשוטים והדרך היחידה לצלוח את המשבר היא באמצעות ניהול חכם ואקטיבי. היתרון הגדול ביותר של שירות מענה טלפוני לעסקים הוא באפשרות של בעל העסק לפנות עבורו זמן פנוי במהלך היום, בוא ניתן לנוח רגע, לעשות Zoom Out, ולהסתכל על העסק מלמעלה. ברגע שלמנהל יש שעתיים פנויות ביום, פתאום קל יותר לראות את התמונה העסקית המלאה. מהם המוצרים המבוקשים ביותר? איפה יש לנו בעיה? מה לא עובד? אילו פתרונות ניתן לשלב בעסק? כיצד ניתן לחסוך בעלויות? מהו תזרים המזומנים הצפוי בתקופה הקרובה? ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגיע לזוגיות שלנו שנאבק עליה
בלי אהבה אי אפשר לחיות. כאן אנחנו לא מדברים על...
עידן האבטחה החכמה
מערכת אזעקה אלחוטית מסמנת קפיצת מדרגה בעולם האבטחה. בניגוד למערכות...
ועדת יקירי העיר גיבשה את המלצותיה למקבלי אות יקיר העיר לשנת 2025
ועדת יקירי העיר תגיש למועצת העיר את השמות המומלצים לקבל...
עלות רואה חשבון לעוסק מורשה –  איך מתאימים את השירות לצרכי העסק?
עוסק מורשה נדרש לעמוד במגוון דרישות חשבונאיות ורגולטוריות, שמחייבות מעקב...
פרויקט שדרוג רחוב המר - הרב מלכה יוצא לדרך: שדרוג משמעותי לתחבורה הציבורית ולמרחב הציבורי
נתיבי איילון, בשיתוף עיריית פתח תקווה, תצא בקרוב לדרך עם...
המדריך המקיף להפקת בת מצווה מרגשת בבית
האם אתם מתרגשים לקראת בת המצווה של בתכם האהובה? אנחנו...
משרד יעיל הוא גם משרד אסתטי
לא תמיד יש קורלציה בין נראות לבין איכות העבודה אבל...
הדפסות ליטופן בהתאמה אישית
חוויה מוארת ובלתי נשכחת: מהו ליטופן, ולמה הוא כל כך...
הגדל את ההזדמנויות שלך עם נכסים דיגיטליים
השקעה בנכסים דיגיטליים השקעה בנכסים דיגיטליים הפכה לאחת האופציות המובילות בעולם...
איך לתמוך בהורה מבוגר?
מעל למיליון ישראלים מטפלים כיום בבן משפחה, רובם בהורה מבוגר...
דילוג לתוכן