Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מערכות סולאריות מתפקדות טוב יותר עם תחזוקה

מערכות סולאריות מתפקדות טוב יותר עם תחזוקה
קרדיט PIXABAY
תחזוקה של מערכות סולאריות היא הבסיס לכל הפעלה של מערכת מורכבת ומתקדמת כזאת. המטרות הטובות של חיסכון באנרגיה שמופקת על ידי מקורות מתכלים והשיפור הניכר באיכות האוויר מושגות רק כאשר פאנלים סולאריים עובדים במיטבם. כל מי שמתקין מערכת סולארית כזאת יודע היטב שיש לתחזק אותן וזה חלק בלתי נפרד מהפעילות התקינה שלהן. אבל בדיוק כמו כל מערכת אחרת יש גם דרכים נוספות שעוזרות להאריך את חייהן ולהפיק מהן את מרב האנרגיה והחשמל שאפשר. כל זה מבוסס על התקנה מראש של רכיבים שמסייעים להזרים מים נקיים כמו מערכת RST שהיא זאת שאחראית לכך שהפאנלים יישארו נקיים לאורך זמן ויחייבו פחות שטיפות.  ניקוי פאנלים סולאריים חייב להיעשות, כמובן, אבל יש למערכת המים הנקיים תפקיד חשוב בכך שיש צורך בפחות פעילות כזאת מבלי לפגוע בתפקוד היעיל של המערכת עצמה.
קרדיט PIXABAY

הגברת הנצילות

נצילות של פאנלים סולאריים יורדת עם הזמן בגלל כל מה שמצטבר בתוכה ואם לא דואגים לתחזוקה השוטפת שלה זה עשוי לגרום למערכת לעבוד יותר ביעילות. הירידה באחוזים משתנים שונה בכל מערכת בגלל איכות התחזוקה שלה אבל ידוע גם שחייבים לשטוף אותה כמה פעמים בשנה על מנת שתוכל להפיק חשמל באותה תפוקה רגילה שבה היא עובדת כשהיא נקייה. תחזוקת מערכות סולאריות נעשית אם כך על ידי שתי פעולות שהחברה מציעה – גם ניקוי פאנלים כמה פעמים בשנה ושטיפת המערכת, וגם התקנת מערכת מים נקיים שמזינה אוטומטית מים שלא גורמים להצטברות כל מה שמפריע למערכת הפאנלים לעבוד ביעילות. לכן, חשוב לבדוק ולהתקין מערכות מים כאלה אם רוצים לשמור על בריאות הפאנלים שמאריכה את החיים שלהם בצורה משמעותית.

פחות עובדים על הגגות

גם להפחתת מספר הפעמים שבהן צריך לעלות על הגג כדי לשטוף את המערכת ולסכן את התקינות שלה יש חשיבות ככל שמתקינים מערכות מים נקיים כאלה כך גם מפחיתים את הצורך בתחזוקה פיזית מורכבת כזאת לאורך כל השנה. מערכות סולאריות מתפקדות שעובדות במלוא התפוקה והנצילות שלהן מצדיקות את הסיבה שבגללה הקימו מערכות סולאריות מסחריות מלכתחילה, על מנת להפיק חשמל ולמכור אותו מבלי להפחית את הנצילות של הפאנלים. חשוב לדאוג לניקוי שוטף וגם לתחזוקה המתאימה ובכך להמשיך לייצר חשמל נקי מאנרגיית השמש, עם מים נקיים שלא מזיקים למערכת. NightWash של RST מבטיחה שטיפה נוחה ואוטומטית של הפאנלים ומייתרת לפעמים את הצורך בשטיפות ובתחזוקה חיצונית נוסף על מה שהיא מזינה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...