Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מערכת הגנת אש

מערכת הגנת אש
credit: canva

אחת ממערכות כיבוי האש הטובות ביותר שיש זוהי מערכת מתזים אשר דרכה תוכלו להגן על הנכס שלכם מפני שריפת אש בצורה איכותית ומקצועית כמו כן למערכת המתזים יתרונות רבים והם:

  • התאמה- מערכת המתזים הינם מערכת אשר מתאימה לכולם ולכל מקום, שכן היא מתיזה מים באופן אוטומטי וכך גם כבדי שמיעה, יכולים להבחין שיש משהו חריג.
  • הגנה- בניגוד למערכות כיבוי אש רגילות אשר רק מתריעות בפני האש העתידה להתפרץ, מערכת המתזים מכבה את האש באמצעות התזה מהירה של מים וכך מונעת אסונות של חיי אדם וכן גם מונעת נזקי רכוש.
  • לא תצטרכו כבאים- באמצעות כך שתהיה לכם מערכת מתזים איכותית ומקצועית לא תצטרכו להמתין לכבאים שיבואו לנכס שלכם אלא תוכלו ליהנות ממערכת המתזים שתפחית באופן משמעותי את השריפה וגם אם תצטרכו כבאים העבודה תהיה הרבה יותר פשוט עבורם.

לשם התקנת מערכת מתזים איכותית ומקצועית תוכלו לפנות אלינו לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ. חברתנו מתמחה בהתקנת מערכות כיבוי אש ברמה הגבוהה ביותר שיש ותוך כך שאנו מקפידים על ההתקנים המחמירים ביותר. בנוסף לכך תוכלו למצוא אצלנו מערכת מתזים, ספרינקלרים, מערכות כיבוי אש מתקדמות וטכנולוגיות, מערכות כיבוי אש באמצעות גז ועוד מגוון מערכות חכמות ומקצועיות הן למגזר הפרטי והן לציבורי. חברתנו הינה בעלת ניסיון בתחום, אמינות, מקצועיות ובעלת שירות ברמה גבוהה.

מערכת חכמה לכיבוי שריפות

אחת מן המערכות החכמות ביותר שיש לכיבוי שריפות היא מערכת ספרינקלרים, אשר נחשבת לחכמה במיוחד ואיכותית. כמו כן על מנת לבצע התקנת ספרינקרלרים יש צורך בחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת כיצד להתקין מערכת זו בבטחה וכן גם באיכות, שכן אנו נשאף לכך שהמערכת תכסה שטח גדול ותמנע שריפה אפשרית. בנוסף לכך מערכות הספירנקלרים מותקנות בעיקר בחניונים, ובמקומות הומי אדם והינה מערכת אשר הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד ואשר עובד בצורה ממוקדת.

התקנת מערכות כיבוי אש

על מנת שתוכלו להתקין מערכות כיבוי אש ברמה גבוהה, וכן גם עמדות כיבוי אש אתם תצטרכו חברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת לבצע התקנת מערכות אלו ברמה גבוהה וללא פשרות ותחת כל ההתקנים הקיימים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ. חברתנו מתמחה בכל הקשור להתקנת מערכות כיבוי אש ומספקת עבור לקוחותיה הן הפרטיים והן הציבוריים מערכות כיבוי אש מהמתקדמות בעולם. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 077-4201204 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.  

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...