Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי ייפתח בתל אביב באוקטובר 2023

מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי ייפתח בתל אביב באוקטובר 2023
צילום: עמית גירון

The George Tel Aviv הוא מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי שעתיד להיפתח בעיר באוקטובר 2023, ומכיל בתוכו 7 חוויות אורבניות המיועדות למקומיים ומקומיים זמניים, ובין היתר גם מועדון חברים חדש, 4 חוויות קולינריות, חלל אירועים, חללי עבודה, בריכה, ספא, מכון כושר, מתחמי בילוי ועוד. המתחם ממוקם דקות משדרות רוטשילד ומכיל 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת, ומתפרש על פני כ-14 אלף מ"ר.

צילום: עמית גירון

המקום מציע ארבע חוויות קולינריות בהובלת השף ברק אהרוני, ביניהן מסעדת "פרדס" שתגיש מנות מסורתיות בביצוע עכשווי. בקומת הכניסה למלון תיפתח קפיטריה ומעדניה של "משק עפאים", שתציע תוצרת המבוססת על תוצרת חוות עפאים לחקלאות בת קיימא. באזור ה-Loft יוגשו ארוחות בוקר, צהריים וערב, לצד תפריט קוקטיילים ואלכוהול מובחר ותפריט יינות עשיר, ולצד הבריכה נמצא בר הבריאות "Deck Bar" שמגיש תפריט מזין ובריא.

ג׳ורג׳ תל אביב הוא נקודת ההתחלה של "אלקו הוספיטליטי", חברת לייפסטייל מובילה שבסיסה בתל אביב. החברה הינה חברה בת של "אלקו" – חברת אחזקות ציבורית מהמובילות בישראל. את הפרויקט מוביל מיכאל חי, שותף מנהל של אלקו הוספיטליטי, אשר יזם את הקמת הפרויקט ומאחוריו עשייה רבת שנים בתחום הקמה וניהול מלונות בוטיק ייחודיים בארץ ובעולם. את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, והוא עוצב על ידי הסטודיו של המעצב הבינלאומי לזארו רוזה ויולן. הג'ורג' יציע את ארץ הפלאות האולטימטיבית לכל מי שחי, עובד ומבקר בתל אביב-יפו.

צילום: עמית גירון

אלקו הוספיטליטי פיתחה את חזון ה-SevenEx החדשני. החזון מבוסס על תמצית האנרגיה הבלתי פוסקת של תל אביב, ומתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום (Live, Work, Meet, Celebrate, Dine, Stay and Relax), ליצירת חוויה מקיפה המתמקדת בצרכים של מקומיים ומקומיים-זמניים שחיים, עובדים ומבקרים בעיר. הג'ורג' יהיה בית לאוסף של חללים שישלבו חוויה ואירוח וייצרו תמצית של העיר תל אביב, בפורמט הכי טוב שלה. לג׳ורג׳ אוסף אמנות ישראלית ייחודי, שנאצר בשיתוף גלריה גורדון ומכיל בתוכו מאות עבודות מגוונות של אמנים ישראלים כולל מיצבים ייחודיים שנעשו במיוחד עבור הג׳ורג׳.

ב-George מאמינים שהמתכון לאיזון בין ביזנס לפלז׳ר הוא חיבור בין אנשים שונים עם ראיית חיים דומה. אופיו הייחודי של המלון מותאם למפגשים חברתיים ואירועים עסקיים במגוון גדלים, ביניהם חדרי ישיבות, חללי עבודה, קומת וולנס ובה ספא עם חדרי טיפולים וסאונה יבשה ורטובה, בריכה ומכון כושר מאובזר עם אימונים מקצועיים של סטודיו Boost וכן חללים לאירועים עסקיים או פרטיים. בנוסף, יציע הג'ורג' מועדון חברים המיועד לכל מי שמחפש מרחב מעורר השראה, מקום לעבודה, לפגישה, לבילוי או למנוחה. חלל עם הופעות, הרצאות ומוזיקה, בקברט תל אביב עכשווי. החברים של הג׳ורג׳ ייהנו מאירועים שבועיים ייחודיים הכוללים מוסיקה חיה, הופעות אינטימיות, מפגשים, הרצאות ועוד.

מרחב האירוח עתיד להיפתח באוקטובר 2023.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...
קניון עזריאלי אילון "נצבע בירוק"
השבוע הושקה בקניון עזריאלי אילון אפליקציה חדשנית לשימוש מבקרי הקניון...
הובלות בתל אביב: כל מה שצריך לדעת על הובלת דירות בעיר הגדולה
הובלת דירות בתל אביב היא תהליך מורכב ודורש התארגנות מיוחדת....