Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלחת מ-METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח

משלחת מ-METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
קרדיט צילום: מטרו

החברות הנבחרות יעבדו בצמוד לצוותי השקעה של METRO ויקבלו גישה ישירה למשקיעים, קרנות הון סיכון ומנטורים מהמובילים בתחומם בזירה הגלובלית. התוכנית מיועדת לחברות הנמצאות בין סבב הגיוס הראשון לסבב הגיוס השני. בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום מעל 225 מיליון אירו.

24 בספט׳ 2019. תל אביב. משלחת בכירים מחברת METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, הגיעה השבוע לביקור בישראל. במהלכו, ייפגשו חבריה עם עשרות נציגי סטארטאפים טכנולוגיים מתחומי המלונאות והאירוח המועמדים להצטרף ל- METRO Xcel. התוכנית היוקרתית של METRO מתמקדת בפיתוח עסקי ואיתור הזדמנויות מכירה ומציעה לחברות שייבחרו, קו ישיר למשקיעים, לערוצי המכירה של METRO וחשיפה רחבה במגוון אירועי תעשייה תחת מותג METRO, מהלך שיחשוף אותן למאות אנשי מפתח הרלבנטיים למוצרים או לטכנולוגיות שלהן.

החברות הנבחרות יזכו לעבוד בצמוד לצוותי השקעה של METRO  ויקבלו גישה למשקיעים, קרנות הון סיכון ומנטורים מהמובילים בתחומם בזירה הגלובלית, במסגרת התוכנית יוכלו החברות הישראליות ליהנות מאירוח למשך שבועיים בברלין, תוכנית לימודים מרחוק, השתתפות בתערוכות מסחריות, קבלת השקעות עתידיות והסכם כתב אופציה למימון על סך 100 אלף אירו שניתן למימוש תוך שנתיים.

קבוצת METRO נמנית על רשימת הרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם. היא מספקת את צרכיהם של מעל 24 מיליון לקוחות, בתחומי המלונאות, הסעדה, ספקי מזון וסוחרים עצמאיים. החברה מיוצגת ב-35  מדינות ומפגינה הכנסות שנתיות בהיקף של מעל ל-30  מיליארד אירו.

 

לדברי סילביה דודק ( (Sylvia Dudekמנהלת האקסלרטורים של METRO, ההצעה לשילוב במערכות של METRO, אידיאלית עבור סטארטאפים בשלבים המתקדמים של חייהם, שרוצים להיכנס לשווקים גיאוגרפיים חדשים וכאלה המעוניינים להרחיב את ההיצע שלהן. ״התוכנית מיועדת לחברות הנמצאות בין סבב הגיוס הראשון לסבב הגיוס השני, אך כבר היו לנו בתוכנית וגם השקענו בחברות שכבר עברו את סבב C ויש להן מכירות של מעליון מיליון דולר ו-50 עובדים…״. לדבריה, בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום מעל 225 מיליון אירו.

״התוכנית נותנת למשתתפים בה גישה פתוחה לערוצי המכירה של METRO ולמיליוני לקוחות שם הם יוכלו לבדוק בתנאי ׳שטח׳ את הפתרון שלהם… הם ילמדו כיצד להתגבר על מכשולים, לאסוף לידים ואיך להכנס לשווקים חדשים״, אומרת דודק.  לדברי  דודק, החיבור לחדשנות של הסטארטאפים שבתוכנית מאפשרת ל-Metro עצמה שינוי פרספקטיבה שבסופו של דבר יבוא לידי ביטוי בענף האירוח כולו.

סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
קרדיט צילום: מטרו
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
חוזרים לבית הספר: ארוחות ב-25 ש"ח בקניון רננים
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע...
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
להיט בובות הסקוושימלו שכבש את ילדי העולם לראשונה ביריד לילדי ישראל
יריד בובות הסקוושימלו יפתח לראשונה בקניון עופר רחובות הלהיט שכבש את...