משלחת מ-METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח

משלחת מ-METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
קרדיט צילום: מטרו

החברות הנבחרות יעבדו בצמוד לצוותי השקעה של METRO ויקבלו גישה ישירה למשקיעים, קרנות הון סיכון ומנטורים מהמובילים בתחומם בזירה הגלובלית. התוכנית מיועדת לחברות הנמצאות בין סבב הגיוס הראשון לסבב הגיוס השני. בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום מעל 225 מיליון אירו.

24 בספט׳ 2019. תל אביב. משלחת בכירים מחברת METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, הגיעה השבוע לביקור בישראל. במהלכו, ייפגשו חבריה עם עשרות נציגי סטארטאפים טכנולוגיים מתחומי המלונאות והאירוח המועמדים להצטרף ל- METRO Xcel. התוכנית היוקרתית של METRO מתמקדת בפיתוח עסקי ואיתור הזדמנויות מכירה ומציעה לחברות שייבחרו, קו ישיר למשקיעים, לערוצי המכירה של METRO וחשיפה רחבה במגוון אירועי תעשייה תחת מותג METRO, מהלך שיחשוף אותן למאות אנשי מפתח הרלבנטיים למוצרים או לטכנולוגיות שלהן.

החברות הנבחרות יזכו לעבוד בצמוד לצוותי השקעה של METRO  ויקבלו גישה למשקיעים, קרנות הון סיכון ומנטורים מהמובילים בתחומם בזירה הגלובלית, במסגרת התוכנית יוכלו החברות הישראליות ליהנות מאירוח למשך שבועיים בברלין, תוכנית לימודים מרחוק, השתתפות בתערוכות מסחריות, קבלת השקעות עתידיות והסכם כתב אופציה למימון על סך 100 אלף אירו שניתן למימוש תוך שנתיים.

קבוצת METRO נמנית על רשימת הרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם. היא מספקת את צרכיהם של מעל 24 מיליון לקוחות, בתחומי המלונאות, הסעדה, ספקי מזון וסוחרים עצמאיים. החברה מיוצגת ב-35  מדינות ומפגינה הכנסות שנתיות בהיקף של מעל ל-30  מיליארד אירו.

 

לדברי סילביה דודק ( (Sylvia Dudekמנהלת האקסלרטורים של METRO, ההצעה לשילוב במערכות של METRO, אידיאלית עבור סטארטאפים בשלבים המתקדמים של חייהם, שרוצים להיכנס לשווקים גיאוגרפיים חדשים וכאלה המעוניינים להרחיב את ההיצע שלהן. ״התוכנית מיועדת לחברות הנמצאות בין סבב הגיוס הראשון לסבב הגיוס השני, אך כבר היו לנו בתוכנית וגם השקענו בחברות שכבר עברו את סבב C ויש להן מכירות של מעליון מיליון דולר ו-50 עובדים…״. לדבריה, בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום מעל 225 מיליון אירו.

״התוכנית נותנת למשתתפים בה גישה פתוחה לערוצי המכירה של METRO ולמיליוני לקוחות שם הם יוכלו לבדוק בתנאי ׳שטח׳ את הפתרון שלהם… הם ילמדו כיצד להתגבר על מכשולים, לאסוף לידים ואיך להכנס לשווקים חדשים״, אומרת דודק.  לדברי  דודק, החיבור לחדשנות של הסטארטאפים שבתוכנית מאפשרת ל-Metro עצמה שינוי פרספקטיבה שבסופו של דבר יבוא לידי ביטוי בענף האירוח כולו.

סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
קרדיט צילום: מטרו
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתי לאחרונה התגבננת כחתול? עיריית תל אביב- יפו, העיר העברית הראשונה, במחווה עירונית ליום השפה העברית: "להתעמל בעברית"
הקמפיין העירוני לרגל יום העברית יתמקד השנה בחידושי מילים ומונחים...
למה כדאי לפנות אל מעצבת פנים מוכשרת?
בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, עיצוב דירות יוקרה זו משימה...
אהבה מכלבלב ראשון: יום אימוץ כלבים מכל הסוגים, גורים ובוגרים מחכים למסירה לבית חם
יערך בעופר קניותר ביום שישי ה 24.01.25 פתוח לקהל הרחב יום...
מדייקים מטרות בדרך להצלחה
כל עסק, מוסד, ארגון או חברה, יודעים היטב שכדי להישאר...
חדשנות וטכנולוגיה: מהפכת הניחוחות האוטומטיים
עולם הבישום האוטומטי עובר מהפכה טכנולוגית מרתקת. מפיצי ריח יוקרתיים...
אז מה תעשי עם עור הפנים?
את לא חושבת שהגיע הזמן שלך להרגיש טוב יותר עם...
מחפשים דירה בתל אביב? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
אין עיר אטרקטיבית יותר מהעיר תל אביב. אם אתם אוהבים...
איך אפשר לנסוע לחו"ל בלי להיות מתוחים בדרך?
הדרך לחו"ל, כפי שכולנו יודעים, מתחילה במסע ארוך. אומנם אנחנו...
כדורגל אירופאי: בין מסורת לחדשנות
הכדורגל האירופאי הוא יותר מסתם ספורט; הוא מסע תרבותי מרתק...
דיני נזיקין: תחום מורכב הדורש התמקדות בו
אחד מסוגי התביעות הנפוץ ביותר הוא תביעות נזיקין. תביעות אלה...
דילוג לתוכן