Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי יש צורך בייפוי כוח מתמשך?

מתי יש צורך בייפוי כוח מתמשך?
קרדיט FREEPIK

כאשר אדם מגיע למצב בו הוא לא מסוגל לקבל החלטות אודות סוגיות בריאותיות, בשל מצב סיעודי, אז הוא יוכל למנות מבעוד מועד, לפני קריסתו הרפואית, אפוטרופוס שינהל את ענייניו הרפואיים ואת קבלת ההחלטות הנוגעות למצב הרפואי, אם וכאשר הוא יידרש לכך. כך זה למעשה חופש ההחלטה של המטופל שיכול להחליט אודות מי יהיה האפוטרופוס שיקבל החלטות אודות מצבו הבריאותי. זה יכול להציל חיים וזה גם נותן שקט נפשי עצום כי תוכלו להיות רגועים שיקבלו את ההחלטות עבורכם, אם תגיעו למצב בו לא תהיו צלולים לקבל את ההחלטות. 

מתי יש צורך בייפוי כוח מתמשך?
קרדיט FREEPIK

מה היתרונות של ייפוי כוח מתמשך?

מסמך ייפוי כוח מתמשך מעניק את הזכות לאדם בוגר, מעל גיל 18, לתת לאדם אחר, בן משפחה או חבר או אדם אחר שהוא מכיר וסומך עליו, ברמת הבריאות שלו והן בסוגיות כספיות, להיות מיופה הכוח אשר יקבל את ההחלטות אודות סוגיות בריאותיות וכלכליות של המטופל, כאשר יצטרך לכך, במקרה חירום בו הוא לא יוכל לקבל החלטות בכוחות עצמו ולשם כך נועד האפוטרופוס לעיל שיידע לקבל את ההחלטות במקומו. במקרים אלו אם יש אפוטרופוס שיקבל את ההחלטות במקומו, במיוחד אפוטרופוס שהוא סומך עליו, אז זה יקל מאוד את הליך קבלת ההחלטות אודות נסיבות בריאותיות וכספיות של המטופל. במקרים אלו הרי עדיף שיהיה אדם שהחולה מכיר וסומך עליו מראש, שינהל את ענייניו הכספיים והבריאותיים, כדי שהמטופל יוכל להיות רגוע שברגע האמת, כאשר הוא לא יוכל לקבל החלטות בכוחות עצמו, אז יהיה שם אדם שיידע לתת לו מענה רפואי מתאים ושהוא סומך עליו בהחלטות כאלו. 

היכן תוכלו לארגן מסמך מקצועי של ייפוי כוח מתמשך?

במצב בו האדם כבר לא מתפקד בצלילות, המסמך של ייפוי הכוח המתמשך יוכל להציל חיים ולהעניק את האפשרות לקבלת ההחלטות בידי אדם צלול שהמטופל סומך עליו. רופא מומחה או פסיכיאטר יוכלו לאשר את כניסו לתוקף של ייפוי כוח מתמשך ובכך להעניק לאפוטרופוס את קבלת ההחלטות ברגעים הקשים של המטופל. בדרך כלל אצל משרדי עורכי דין המתמחים בהנפקת מסמכים של ייפוי כוח מתמשך תוכלו להנפיק מסמך כזה ולחתום עליו. נדרשת חתימה של המטופל ושל האפוטרופוס שלו, כדי להוציא לפועל את תקפותו של המסמך. תוכלו למצוא באינטרנט מגוון אנשי מקצוע בתחום של ייפוי כוח מתמשך שיוכלו לסייע לכם בכתיבתו של מסמך מסודר ועריכתו בהתאם לחוק המשפטי. כך תוכלו להיות מוגנים לכל מקרה עתידי, אם תאבדו את צלילות הדעת וכושר קבלת ההחלטות, אז תוכלו להיות שקטים שיש מישהו שאתם סומכים עליו, שיידע לקבל את ההחלטות הנכונות במקומכם. צרו קשר כבר כעת עם משרד עורכי דין שיוכלו להוציא לכם את המסמך הרלוונטי, בהקדם האפשרי. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...