Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכננים אירוע עסקי? כל המוצרים שכדאי להפיק לקראתו

מתכננים אירוע עסקי? כל המוצרים שכדאי להפיק לקראתו
קרדיט - Photo by Axville on Unsplash

אירוע עסקי מהווה הזדמנות נהדרת למתג את העסק, להפיץ מסרים שיווקיים, להשיק מוצרים או שירותים חדשים, להרחיב את מעגל הלקוחות.
בבואכם לתכנן אירוע עסקי עליכם לבחור לוקיישן מכובד לעשות את זה, וכדאי גם לחשוב על התמהיל, הערך המוסף והתוכן שתיצקו ובמיוחד על הדרכים למקסם את המומנטום כדי להכות בברזל כל עוד הוא חם והקהל שם.
לפניכם מספר רעיונות והמלצות למוצרים חשובים שכדאי לעצב, לכתוב, להפיק וכמובן – להדפיס, כדי שתוכלו לחלק אותם באירוע:

להזמין בדרך ייחודית

כדי שהמוזמנים ידעו שהם אכן מוזמנים לאירוע, כדאי להכין עבורם הזמנות ממותגות הנושאות את פרטי בית העסק, הלוגו, שם החברה המארגנת, הדוברים באירוע אם ישנם, מציגים וכמובן מה בתוכנית, היכן המאורע עתיד להתקיים ואיך להגיע אם יש אפשרויות הגעה שונות.
אפשר ליצור גם טיזר שמניע לפעולה ומהווה מעין תמריץ מדוע להגיע. ניתן להשתמש בפלטפורמות ידידותיות ואינטואיטיביות למשתמש דרכן אפשר לעצב הזמנות מסוימות ולהניע להצטרפות ולבחור מעטפות הנושאות את המיתוג תואמות להזמנה ולשלוח לבית דפוס אמין, מקצועי ואיכותי, שיוכל לטפל במוצרים השונים.

קטלוג מקצועי

קטלוג מוצרים ושירותים יציג בפני המתעניינים את סל המוצרים והשירותים שיש לכם בדרך השיווקית והאטרקטיבית ביותר. טקסטים לצד תמונות, מפרט טכני על אופן השימוש, היתרונות הבולטים. הדפסת קטלוגים מאפשרת לכם לחלק מידע שימושי וחשוב למי שמגיע לאירוע. כדאי מבעוד מועד להחליט על פלטפורמה או ממשק באמצעותם תוכלו לעצב את הקטלוג דרך תהליכים של גרירה ושחרור, העלאת תמונות באמצעות קבצים ומיקומם במרחב, בחירת פלטת הגוונים, הוספת לוגו וכדומה ולאחר מכן לשלוח להדפסה בבית דפוס דיגיטלי מקצוע שיש עליו חוות דעת והמלצות חיוביות.

מלאי של כרטיסי ביקור

אל תשכחו לשדר את הדרך שבה תרצו שיצרו אתכם אינטראקציה וקשר ולכן, מהרו להדפיס מבעוד מועד כרטיסי ביקור עם הפרטים של אנשי הקשר הרלבנטיים, כל אחד והמוצר או השירות שבתחום אחריותו.
ניתן לחדש במתיחת פנים את המראה של הכרטיסים לכבוד האירוע הקרב ובא – להפיח חיים, להוסיף לוגו, לחשוב על צורניות, גוונים או אייקונים שמקושרים לעולם התוכן העסקי של החברה ולחשוב גם על דרכים יצירתיות למסור ולחלק ולהפיץ את הכרטיסים במהלך האירוע.
אולי על כל שולחן, לכל מי שנכנס, בשקית הטבות, או בדוכנים שיציגו את המוצרים והשירותים. אפשר להחליט גם על דרך אחרת להציג פרטי התקשרות ביחד עם מסר פרסומי מניע לפעולה כמו מגנטים החתוכים בשלל צורות ובשפע של עיצובים.
אלטרנטיבה נוספת היא של מדבקות עם המיתוג, מסר כלשהו שתרצו להעביר, פרטים להתקשרות וכדומה ואפשר כמובן להכין גם מדבקות לחולצות או לתיקים, לבקבוקים ולכל אביזר שנושאות את שם בית העסק או שמו של הדובר באירוע וכדומה.

ארסנל של מוצרים ממותגים

דרך נהדרת להותיר חותם היא באמצעות הפקת מוצרים ממותגים הנושאים את הלוגו או בעלי החזות המזוהה עם השפה העיצובית של הארגון ובית העסק.
ניתן לחשוב על מוצרים עונתיים כמו מטריות עם המיתוג לעונה הקרה או הגדה לפסח ממותגת לאירועים הנערכים לפני חג הפסח או על מוצרים משרדיים שתמיד יש להם ביקוש גבוה כמו עטים, לוחות שנה, מחברות ממותגות, תיקים, או מוצרים נלווים דוגמת ספלים וכובעים.

שילוט לאוריינטציה

שילוט הוא חלק בלתי נפרד מאירוע עסקי והוא יכול לבשר למוזמנים להיכן הגיעו, למתג את האירוע עם מסרים שונים, לכוון אותם במרחב. אפשר להכין שילוט עם חומר גראפי המזוהה עם בית העסק ובשיתוף פעולה עם האולם לתלות את השילוט ברחבי המקום בו עתיד להיערך האירוע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...