Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתכננים לפתוח ירקנייה? זה כל הציוד שאתם צריכים לקנות

מתכננים לפתוח ירקנייה? זה כל הציוד שאתם צריכים לקנות
קרדיט צילום: Canva

אמנם ירקנייה מוכרת פירות וירקות טריים ויש בה מגוון רחב של תוצרת, אבל ירקניות יכולות להכיל גם חלק מהמוצרים הבסיסיים כמו גבינות, חמאה, אפילו סלטים, לחמים שונים ועוד. וכמו בכל עסק מסוג אחר, גם ירקניות מצריכות סוג ציוד מסוים, הנה הפירוט לפניכם.

כאשר אתם מתכננים לפתוח ירקנייה חדשה, עליכם לקחת בחשבון את כל הציוד הדרוש לכם כבר בהתחלה. אל תמתינו ואל תדחו את רכישת הציוד, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה עסק לא מתפקד כבר בתחילת הדרך שלו. רשימת הציוד שלכם צריכה לכלול הכול, החל מיחידות קירור כמו מקרר ירקות מקצועי, דרך מדפים לתצוגת הסחורה וכלה בקופה מסודרת וטכנולוגית וכו’.

רכישת ציוד ירקניות – מה חשוב לדעת?

בכל הנוגע לקניית ציוד מסוגים שונים לחנות הירקות שלכם, חשוב שתרכשו את המוצרים האיכותיים ביותר שלא יתקלקלו בקלות ויחזיקו מעמד לאורך זמן. אם כך, על מנת לפתוח ירקנייה, תצטרכו לקנות ציוד נוסף מלבד מקרר ירקות מקצועי.

בהתאם לסוג הסחורה שלכם, ייתכן שתצטרכו לרכוש מקרר נוסף לאחסון תוצרת לאורך טווח (כמו תוצרת קפואה), ויטרינה להצגת סחורות כמו גבינות וסלטים, וכמובן, קופה רושמת לקבלת תשלומים מלקוחות. ומכיוון שסוג הסחורה משתנה מירקנייה לירקנייה, חשוב להגדיר מראש מה אתם מתכננים למכור בחנותכם המיוחלת.

כמה עולה ציוד ירקנים?

עבור ירקן, ציוד יכול להיות יקר, אבל לא יותר מציוד לסוגי עסקים אחרים. למעשה, הציוד של ירקניות נחשב בין סוגי הציוד הזולים ביותר שניתן לרכוש עבור עסק. בסופו של דבר, עיקר הציוד של הירקנייה צריך לכלול את סוגי המדפים הנכונים וכן את סוגי יחידות הקירור הנכונות.

כל עוד יש לכם מקרר ירקות איכותי, מדפים תצוגתיים למראה העין וסחורה טובה, אתם יכולים לפתוח את הירקנייה המיוחלת שלכם. בסופו של דבר, ציוד ירקנייה יכול לעלות בין הטווחים של כמה אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים בודדים.

כיצד להוזיל עלויות רכישת ציוד לירקנייה?

אם עלות רכישת הציוד לירקנייה גבוהה מדי עבורכם, יש דרכים להפחית את עלות רכישת  הציוד. למשל, אחת הדרכים להוזיל את עלות רכישת הציוד לירקן היא באמצעות רכישת ציוד משומש. זה יאפשר לכם לחסוך כסף מבלי להתפשר על האיכות, אבל צריך לוודא שאתם רוכשים מוצרים שאינם התיישנו ברמה של נזקים ובלאי עמוק.

בין אם תחליטו לרכוש מקרר ירקות משומש, מדפים משומשים או כל סוג ציוד אחר לירקנייה שלכם, תשתדלו לבדוק פיזית את הציוד. אל תתרשמו מתמונות בלוחות המודעות באינטרנט בלבד, כי תמונות יכולות מאוד להטעות. וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד כדאי לקבל כמה הצעות מחיר מספקים שונים של ציוד ירקניות. ככה תוכלו להשוות בין ההצעות, לנהל מו"מ ואולי להצליח להוזיל את עלויות הרכישה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...